Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiaskelkenkien kasvunvara

10.04.2008 |

Mietiskelin tässä minkä verran uskaltaisi tai olisi järkevä ottaa käynti ja kasvunvaraa ensialkelkenkiin. Olen tilaamassa Kavatin kengät ja mittasin tytön jalan olevan noin 12 senttiä, joten oiskohan 21 kengät ihan liian isot, jos niissä on sisämitta 13,5 senttiä vai pitäisikö varaa olla vielä enemmän kuin 1,5 senttiä? Kenkiä ei varmaan pidetä vielä kuukauteen, täällä ainakin on täysi talvi tällä hetkellä, lunta omiksi tarpeiksi ja pakkasta vajaa 3 astetta. Eli sisällä en näitä kenkiä pitäisi, meillä on ensiaskelsandaalit sitä varten.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna odottaisin vielä ( jos kesäkengistä kyse) pari kuukautta.

Meillä esim 4v käyttää lumettomassa etelässä, +8kin kelillä karvavuorellisia kumppareita tai syys/kevät goreja joissa on ohutta vuorta lämmittämässä.

Vierailija
2/3 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen tilaamassa perusnahkakenkiä ilman vuorta alkuun ainakin paremmiksi kengiksi eli ei mihinkään puistokäyttöön. Lähinnä ajattelin kaupunki ja kyläilykäyttöön nyt kevääksi (kun tarpeeksi lämmin tietysti) ja kesäksi. Ehkäpä tuota voisi odottaakin, mutta kun olen muuten tekemässä tilausta, niin saisin samoilla postareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen jalan mitta nyt 14cm. Noiden kenkien sisämitaksi mainittiin jossakin 15,4cm ja toisessa paikassa 15,8cm. Eiväthän nuo mene koko kesää edes varmaankaan, mutta jospa edes hetken ehtisi käyttää :) Hankin kengät siis kevääksi, kesäksi ja syksyksi. Isommat toki olisin ottanut, mutta kokoja ei ollut.

Riippuu ehkä hiukan myös lapsen iästä, kuinka hurjaa vauhtia jalka kasvaa.