Lue keskustelun säännöt.
olenko huono äiti, jos syötän vauvalle kaupan soseita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
- jos ekan vuoden aikana syötät kaiken vauvan tarvitseman soseen purkista, teet puurot jauheesta jne., olet satoja euroja köyhempi kuin jos olisit tehnyt mömmöt itse. Aikaa olisit kylläkin säästänyt.
- viethän purkit lasinkeräykseen? Jos et, lapsesi voi pitää sinua huonona äitinä kun aikanaan hukkuu jätteeseen.