Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän uusioperhe hajosi :(

Vierailija
02.12.2008 |

Mies lopetti rakastamasta, tai jos ei lakannutkaan niin tilanne oli liian vaikea ja on pakko erota,

sovittiin että saan tavata hänen lapsiaan n 1pv/vko ja hän ottaa mun lasta välillä jonnekin heidän mukaansa, kun nuo lqpset ovat lähes vauvaiästä kasvaneet yhdessä ja ovat toisilleen kuin sisaruksia.

Ennen eroa luulin etten paljon hänen lapsiaan kaipaisi, nyt kun en ole heitä nähnyt on tullut kamala ikävä ja pyysinkin eilen että tehtäisi ns tapaamissopimus, mies suostui ja nyt on parempi ola mullakin kun saan ainakin tän yhden syyllisyyden pois harteilta että mun lapsellakin on kamala olla kun ei näe "siskoaan" enää.

Halusinpa vaan kertoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä laspet? Miten he jaksavat? Hienoa, että haluat (ja saat) tavata myös miehen lapsia.

Vierailija
2/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia etenkin lapsille, hehän näissä tapauksissa aina eniten kärsivät. Harmi ettei miehesi ole ehtinyt kasvaa aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä on ongelaman se, että sinulla ei ole mitän "laillista" oikeutta hänen lapsiinsa ja kuitenkin nämä lapset ovat sinun lapsillesi ihan oikeita sisaruksia, vaikka ei lain mukaan näin olekaan.

Toivotaan, että saatte asiat sovittua niin, että lapsille aiheutuu siitä mahdollisimman vähän surua. Se vaatii varmasti paljon joustamista ja oma-aloitteellisuutta.

Näitä miehen lapsia voisi pitää vaikka lapsien parhaimpina kavereina, jotka käyvät aina silloin tällöin leikkimässä, yökylässä ja mukana reissuissa.

Vierailija
4/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo toisen kerran päätyy eroon.. huhu. Tosin tiedän pari tapausta jotka on ollu naikkarissa jo 4 kertaa ja eina erotaan. ei vissiin jotkut oikein hallitse vastuunottoa ja yhteisiä pelisääntöjä. Osaan ottoni ap. mukavaa että ex ymmärtää lasten tarpeet "sisaruksina"

Vierailija
5/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kai myös ratkaisisi tuon juridisen ongelman, mutta onneksi pääsitte sopuun.

Vierailija
6/6 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ero varsinaisesti miehen vika ole, vaikka hän väsyikin, mä olen ollut niin hankala ja meillä on ollut kaikenlaisia ongelmia, että parempi kai näin että mies lähti, elättelen tosin yhä toiveita että hän palaa takaisin, edes joskus, mutta en tiedä sitten onko pilvilinnoja vaan, täytyy koittaa rakentaa omaa elämää kuitenkin jossain vaiheessa jotenkin, etten liian korkealta putoa sitten jos mies löytääkin toisen (taas, niinkuin joku tässä ketjussa sanoikin), se on vielä nyt liian kipeä asia minulle sisäistettäväksi mutta vähän minusta mies siihen suuntaan antoi ymmärtää että uusi voi olla tulossa, ettei hän halua olla yksinkään...

ei tässä voi tulla adoptio tms kyseeseen kun miehen lapsilla on äiti ja heillä on yhteishuoltajuus,

mutta ainakin nyt siis mies sanoi että haluaakin antaa lapsia mulle että "sisarukset" tapaa toisiaan ja minäkin näitä miehen lapsia ja he minua, he tykkäävät minusta kuitenkin ja minä heistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän