Laihduttajat: MIKÄ MULLA ON??
Oon nyt n. reilun viikon syönyt kaikinpuolin terveellisesti. Kaloreita en laske (enkä pisteitä tms.), mutta olen syönyt mm. rasvatonta makeutusaineella makeutettua jugurttia, ruisleipää, kevytmargariinia, naudan " leivänpäälliskinkkua" (sitä jotain ohuen ohutta), kanaa, Gefilus-maitoa, kahvin seassa Hermesetasta, porkkanaa, omenaa jne. Eli siis vähärasvaisesti ja suht kaloritonta. Lisäksi oon juonu paaaljon vettä päivittäin.
En käsitä, miten oon ollu nyt varmaan neljättä päivää todella turvonnut aamusta iltaan. Ihan niinkuin minussa olisi hurjasti nestettä. :O Pissalla olen käynyt monta kertaa päivässä (vedenlitkimisenkin takia), joten en nyt oikein käsitä...?
Kärsin kyllä jonkinlaisesta " stressi-vatsasta" (kellään muulla samaa muutes????), jonka seurauksena jos vähänkään jännitän tai stressaan jotain asiaa minulla alkaa kerääntyä ilmaa hurjasti mahaan ja näytän, kuin olisin raskaana. :( Todella epämukavaa. Aikaisemmin auttoi Disflatyl-tabletit (ns. ilmavaivatabuja), nyt ei enää nekään.
Mitähän pitäis tehdä? Kellään mitään fiksua sanottavaa? ;)
Oletko lisännyt hedelmiä? Liiallisesta hedelmien syönnistä voi saada turvonneen vatsan. SAmoin tietysti jos olet lisännyt kuitua, hedelmien tai täysjyvätuotteiden muodossa.