Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka uskaltavat täällä tunnustaa, etteivät jaksaisi useamman pienen lapsen kanssa?

Vierailija
09.04.2008 |

Eli suunniteltu ikäero vähintään n. 5 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että jokaiselle aikaa!

Vierailija
2/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että varmaan minä jaksaisin, mutta sen verran suurena pitäisin riskejä parisuhteen takia, että en ehkä uskaltaisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus tekisi mieli, mutta sen verran rankka oli vauvavuosi, että en tee toista. Eli en jaksaisi edes pitkällä ikäerolla :(

Vierailija
4/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 3-4 vuotta väliä, mielellään enemmän. En tajua alkuunkaan noita horinoita siitä, että sisarusten pieni ikäero on välttämätöntä hyvän suhteen muodotumiselle. Olen itse isosta perheestä, ja kyllä se on luonne joka sen läheisyyden ratkaisee, ei ikäero.

Haluan myös, että esikoisen kassa pystyy jo kunnolla neuvottelemaan ja tätä ei tarvitse pukea saati vaihtaa hänelle vaippoja samaan kun on vauva hoidettavana.

Ja haluan todellakin olla lasten välillä töissä. Aivot kärähtää jos olen kotona liian pitkään.

Vierailija
5/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nähnyt niin monta verissäpäin tappelevaa sisarusparia, joilla ikäeroa 1 tai 2 vuotta, että kukaan ei saa minua vakuuttuneeksi siitäkään että kyllä niistä seuraa on toisilleen jos on pieni ikäero :)

Vierailija
6/6 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että ne lapset voivat erityisen hyvin jos äiti ei jaksa kunnolla. Meillä suunniteltiin ikäeroksi vähintään 3 vuotta edellä mainitusta syystä, toteutunut oli sitten aika lailla pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän