G: Matkakohde/hotellipettymyksiä
Minä voin alottaa.
Mallorca (en muista paikkaa) mutta Tjäreborgin hotelli Sunwing Mimosa.
Mainostetaan edelleen neljän tähden hotellina mutta todellisuudessa kaksi tähteä.
Palvelut neljä tähteä mutta itse hotelli ja sen huoneet.. kahden tähden luukku.
Oli kamala pettymys.
Kommentit (33)
Siihen verrattuna Naantalin kylpylän mauttomat ruuat on herkkua!
Kaupunki ihan ok, tosin oli kymmenen vuotta sitten mielenkiintoisempi. Finnmatkat mainostaa tuota hotellia hyvänä ja kuva on otettu viereisestä paremmasta hotellista. Silkkaa huijausta, reklamaatioon vain vastattin, että reklamaatiota ei hyväksytä, koska viereinen hotelli on kovin samanlainen kuin se missä oikesti jouduttiin elämään. Viime vuonna reissattiin kolme kertaa Finnmatkoilla, mutta nyt ei olla enään niiden matkoja varattu, eikä kyllä tulla varaamaankaan.
Siellä oli jopa sellaisia huoneita, jossa ei ollut omaa kylppäriä. Aivan kamalan autenttinen 70-luvun sisustus. Mentiin sinne juhliin ja kysyin huonetta varatessa, että onko silitysrautaa hotellissa. Joo, on! -mutta se oli ollut jo monta vuotta rikki!!! -voi tsiisus, mitä palvelua. Hätäseen 18-v tyttö respassa, joka ei tiennyt mistään mitään. Oltaisiin menty johonkin pitsihuvilaan muuten, mutta kaikki paikat oli kesällä täynnä. Ihana kaupunki muuten... mutta yöpaikkana joku muu!
oli ainakin joitain vuosia sitten aurinkomatkoilla. Oli tosi huono hotelli kaikin puolin, 4 tähteä taisi senkin luokitus olla. En sinne kyllä toiste menisi.
Romanian rannikko. Likaista ja muutenkin verrattuna muihin rantakohteisiin pettymys.
Kehuttiin olevan oikea paratiisi ym. mutta olikin Kanariansaaret 15 tunnin lentomatkan päässä, nykyisin luultavasti vielä pahempi.
muuttuuko ne niin nopeasti nuo paikat. Mä olin talvella 2000 Krabissa ja se oli minusta aivan ihana, Vain yksi pääkatu ja muutama hotelli ja rannoilla ei mitään palvelua, varjoja tms. Kun taad Phuket oli musta juuri tuollainen kanaria, vähän eksoottisemmalla ilmastolla... Harmi.
Itse olin vuonna 1994 Phuketissa ja voih mikä paratiisi oli silloin. Taisi olla vain 3-4 hotellia koko Karon Beachilla ja vain alkuperäisiä thai-ihmisi pitämässä liikkeitään. Aivan kerrassaa ihana paikka. Kävin uudelleen vuonna 2001 ja ei juuri ollut tunnistettavissa. Kaikenmaailman kauppiaita,jotka pysäyttelivät kaduilla, kamalasti turisteja ja hotelleja vaikka kuinka. Silti kyllä viihdyin, rannat hyviä, ilmasto loistava ja paikalliset ihania.
Voisitko sinä vielä kirjoittaa, joka et pitänyt Kreetan Agia Marinasta? Mikä siellä oli kurjaa? Oliko vuorella oleva hotelli kiva? YMS. Varasin nimittäin sinne matkan pari päivää sitten ja tietenkin haluaisin kuulla vähän perustellumpia arvosteluja. Haluamme lomaltamme vain ja ainoastaan aurinkoa ja rantaleikkejä + hyvän hotellin.
Liikenne oli sairasta, joulukuussa kuollut meri oli niin kylmää ettei voinu eees uida, paha ruoka ja pelkkää rihkamaa.
Milano. Oli niin suttuinen, joka paikka täynnä graffiteja.
Turkin Kusadasi saa ääneni. Viivyimme tosin vain muutaman tunnin risteilyllä.
Ollut huonoin paikka, jossa olen majoittunut. Halvalla kuitenkin sai yöpyä.
Paljon ollaan matkusteltu, ja kyllä se on oikeastaan niin, että kun on oikealla asenteella liikenteessä, niin ei suurempia pettymyksiä tule.
Vaikka toki ne nähtävyydet oli hienoja, mutta muuten Rooma itsessään oli pettymys..