Onko lunnonvalkoinen HÄÄPUKU huono valinta? Pitäisikö olla vitivalkoinen?
Mietin tässä yhtä vuokrahääpukua, joka on todella kaunis ja ihana, mutta luonnonvalkoinen. Pitäisikö hääpuku olla kuitenkin vitivalkoinen?? Onko luonnonvalkoinen jotenkin " harmaan" oloinen?? En ole ikinä nähnyt kellään morsiammella häissä ollessani muita kuin vitivalkoisia pukuja.
Kommentit (8)
eikä minusta yhtään sen huonompi vaihtoehto kuin vitivalkoinen.
Nimenomaan kerma- tai luonnonvalkoinen hääpuku on tyylikäs ja kaunis.
yleisesti on käytetty valkoista jo pitkään (no " ennen vanhaan" naimisiin mentiin mustissa). Itsekin menin naimisiin luonnonvalkoisessa, täysin valkoinen on aika kylmä väri ja sopii harvalle.
Jos itse pidät puvusta niin hanki ehdottomasti se...kaikki käy.
luonnonvalkoinen hääpuku sillä puhtaanvalkoinen saa ihoni näyttämään tunkkaisen väriseltä.
itse sovitin sekä luonnonvalkoista että vitivalkoista pukua, ja näistä tämä jälkimmäinen sopi paremmin ihoni väriin. Olen vähän kellertävä iholtani ja vitivalkoinen oli raikas. Monelle luonnonvalkoinen on kuitenkin parempi vaihtoehto.
...jos valkoisen ottaisin niin se olisi ehdottomasti joku muu kuin luonnonvalkoinen. Itselleni tulee sininen puku
sopi kuitenkin meidän olosuhteisiin paremmin kuin vitivalkoinen. Muutenkin puku poikkesi hääpuvuista aika paljon.