Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet kanssakäymisessä lihavan ihmisen kanssa...

Vierailija
09.04.2008 |

...kuinka pian " pääset yli" siitä, että ihminen on ylipainoinen? Ajatellaan vaikkapa uutta työkaveria, joka on todella pätevä ja koulutettu, mutta lihava. Suhteutatko kaiken, mitä hän tekee siihen, että hän on ylipainoinen vai onko hänen paino-ongelmansa hänen yksityisasiansa, joka ei vaikuta sinun " tuomioosi" henkilöstä sen kummemmin.

Tai jos lapsen kaverin äiti on lihava, mutta isä ei. Ajatteletko jotenkin poikkeavasti perheestä ja lapsesi kaverista sen valossa, että toinen vanhemmista on ylipainoinen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä. En normaalisti kiinnitä painoon mitään huomiota, mutta joskus juuri tuon jonkun mainitseman hengästymisen kohdalla ajattelen itsekseni miksei ystäväni huolehdi itsestään/kunnostaan paremmin, ei kai oikeasti voi olla kiva olla niin ylipainoinen??

Vierailija
2/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan ok, siis siinä määrin kun ei ole jo ihan mieletön terveysriski.

Sellaisten ihmisten kanssa taas en pysty olemaan, jotka haisee tupakalta tai ei huolehdi hygieniastaan (no se ylipaino+rasvainen tukka on jo jotain aika kauheeta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö se lihavuus olis jokin jonka kautta pitää ajatella?

Vierailija
4/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysyt lihavuudesta. oletko itse ylipainoinen ja luulet että muut näkevät vain sen?

Vierailija
5/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pätevä työkaveri joka oli todella ylipainoinen, ei ollut ongelma missään vaiheessa.

Vierailija
6/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos on aivan valtavasti ylipainoa, vaikeuttaa liikkumista, hengästyttää ym. niin joskus saatan kiinnittää mielessäni siihen huomiota.

Vierailija
7/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä näkönen on, ihmisiä me ollaan kaikki, harvalla se paino pysyy vakiona läpi elämän.

Vierailija
8/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin vaikea suhteuttaa hänen painonsa ja työpanoksensa hänen kengännumeroonsa.

Tosi vaikee. Vieläkin tärisen.

Eli ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/9 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja se on mulle tosi arka paikka. Kun olen tätä palstaa lukenut ja näitä läskivastaisia mielipiteitä, olen alkanut ekaa kertaa sitten kouluaikojen miettiä, että olemmeko me tosiaan niin pohjasakkaa... Siksi on ollut ilo lukea vastauksianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme