Onko kalliit häät, jos maksaa n. 3200 € (hinta sisältää KAIKEN), ja n. 30 vierasta?
Itseä kauhistuttaa, että noinko paljon kaikki tuleekin maksamaan, vaikka piti pitää pienet häät.
Hinta siis sisältää todella kauniin juhlapaikan. Juhlapaikkaan sisältyy koristelut, tarjoilijat, hieno saunaosasto, ruuat noutopöydästä, hääkakkukahvit ja iltapala, joten itse ei tarvi tehdä mitään, kuin mennä paikalle ja lähteä pois. Ei ole sitä stressiä, että tarvii koristella tilaa tai tuoda ruokia paikalle, tai jostaa juomia.
Lisäksi summa sisältää puvut (mun ja miehen), sormuksen, kampauksen, meikin, hääyön sviitissä, kortit yms.
Pidättekö hintaa kalliina?
Kommentit (10)
Ei ole kalliit!
Meillä suht saman suuruinen budjetti, porukkaa tais olla vähän enemmän. Niin ja meillä paikka oli ilmainen ja sitten taas oli hommattuna " ostettua ohjelmaa" .
Ette selvästikään asu Helsingissä.
mun puku ja sormus maksoi melkein tuon verran :-)
No me asutaan aivan Helsingin rajalla ja halvemmaksi per henkeä tuli. Eli ei se kalleus ja Helsinki korreloi yksinomaan.
mutta tuskin sinne koko kaupunki on tulossa =)
Laskeskelin itsekseni juuri, että meillä meni
- minun puku n 1200 euroa
- miehelle uusi puku n 500 euroa
- minulle uudet kengät ja laukku 150 euroa
- miehelle uudet kengät 80 euroa
- minun sormus 1900 euroa
- morsiuskimppu + kukkalaitteet hääpaikalle 250 euroa
- tarjoilut (alkumalja, alkupala, pääruoka ja hääkakku, viiniä ja likööri tai konjakki) n 100 euroa/ hlö
Vierailija:
Itseä kauhistuttaa, että noinko paljon kaikki tuleekin maksamaan, vaikka piti pitää pienet häät.Hinta siis sisältää todella kauniin juhlapaikan. Juhlapaikkaan sisältyy koristelut, tarjoilijat, hieno saunaosasto, ruuat noutopöydästä, hääkakkukahvit ja iltapala, joten itse ei tarvi tehdä mitään, kuin mennä paikalle ja lähteä pois. Ei ole sitä stressiä, että tarvii koristella tilaa tai tuoda ruokia paikalle, tai jostaa juomia.
Lisäksi summa sisältää puvut (mun ja miehen), sormuksen, kampauksen, meikin, hääyön sviitissä, kortit yms.
Pidättekö hintaa kalliina?
sormus lohkaisi aika suuren osan teidän budjetista.
Hyvät ja hienot häät saa varmasti tuolla 3200 e:lla. Mielestäni täysin sopiva summa.
ja häät maksoi 2000euroa. Mistään ei tingitty vaan kaikki oli juuri sellaista kuin aina olen halunnutkin. Hieno paikka, koristeet, valtavasti ruokaa, juomaa, iltapalaa jne.
Mun puku on vuokrapuku 280 ¿ (sisältää korjaukset, alushameet yms.)
Miehen puku on vuokrapuku 112 ¿ (sisältää puvun, paidan ja kengät)
Sormus 550 ¿
Kampaus ja meikki 110 ¿
Ruuat (kaikki) 49 ¿/hlö
Tässä siis esim., joten halvemmallakin saa ja kaikki ovat juuri sellaista kun haluan! Vuokrapukuihin päädyttiin siksikin, koska meillä on pieniasunto ja säilytys häiden jälkeen on vaikeaa. Ja en usko, että tarvin hääpukua toista kertaa. :)
Meillä oli halvat häät, mielestäni. Eli eipä nuo teidän häät kalliilta vaikuta.