Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***AMATSONI ALLIT VK 15***

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tänään: 100,7kg

eli -500g viime viikkoon. Hyvä pudotus, mutta odotin kyllä suurempia lukemia. Pääsin illalla kotiin vasta kahdeksan aikaan, eikä kaapissa ollut kuin pakastepizza, ja piti sitä sitten kiljuvaan nälkään syödä. Tietysti näkyi aamulla vaa' assa.. Mutta samapa tuo, ei sitä voi aina vaan tätä keskiviikko aamua varten elää, ja tiedän kuitenkin että alaspäin on paino menossa:) Ensi viikolla kyllä lupaan että luku on jo kaksinumeroinen!

Mittasin vielä vyötärömitankin pitkästä aikaa, ja se oli 95cm, eli -2cm viime mittauksesta:)

Nyt jään odottelemaan innolla muiden saavutuksia:)

Ps. Tervetuloa " uusi Alli" (en muista nimimerkkiäsi juuri nyt) mukaan mukavaan ryhmään!

Vierailija
2/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauveli sylissä, niin laitan pikaisesti vain tulokset ja tulen paremmalla ajalla höpöttämään..

eli -800g. yllätti minut täysin.

paino nyt 86,5kg. yht. pudotus -5,5kg (aloit. 1.2.2008)

olipa kiva vihdoin päästä 86 lukemiin, ku jo 3-4vkoa alkanu 87..

palataan.

-marica77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten suoraan asiaan:

Pituus: 166

Aloituspaino: 80 kg 2.1.

Vyötärö: 83

Lantio: 111

2.1. 80

9.1. 78,4

16.1. 76,6

23.1. 75,7

30.1. 74,5

6.2. 73,5

13.2 72.9

20.2 72.3

27.2 71.6

5.3. 71.1

12.3 70.9

19.3 69.9

26.3.70.8

2.4. 68,8

9.4. 68.3 kg eli 500 g pudotusta

Kokonaispudotus: -11,8kg

No niin eli siinä sitten mun kunniataulukko ja miinusta viime viikosta 500 grammaa, täytyy olla tyytyväinen, koska viime viikon tulos oli se 2,1 kg miinusta...

Hienoja pudotuksia kaikilla, tästä on taas hyvä jatkaa viikkoa eteenpäin.

Marica: Hyvä, että sullakin miinusta, kyllä se pikkuhiljaa menee alaspäin.

aae2005: Ei se pakastepitsan syöminen nyt niin kauhea rikos ole, tietty itteä varmaan harmittaa kun ois voinut muutakin syödä. No ens viikolla näytät meille kaikille mihin pystyt ja se paino on tosiaan sitten 2-numeroinen, eikös vaan???

Jaahas sitten vaan muiden tuloksia odottelemme!!!

Vierailija
4/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia miinuksia kaikilla heti aamusta ja täällä myös!

Ei kuitenkaan -900g, mutta -600g kumminkin.

Palaaan kans paremmalla aikaa :)

Vierailija
5/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se todella mitenkään vakavaa ole, paitsi harmittaa tietty punnituspäivän alla. Kyllä mä muutenkin sillontällön syön pitsaa, vähempi vaan mitä ennen:)

Hyviä tuloksia tullut kaikille, onnea:)

Vierailija
6/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kyllä kilot putoaa porukalla. Se on hyvä se. Onnea kaikille miinuksista !

Mietinkin, että miten LapaLepa ja Meppis saa niin hyviä miinustuloksia, vaikka ovat jo melkein loppusuoralla ? Kai se on se ruoka, liikunta ja itsekuri ;) mutta useinhan lopussa miinukset vähenee, kun on vähemmän pudottamista.

Mä oon aamuisin syöny kaurapuuron, vaihtelen neljää viljaa, kauraa ja ruista. Laitan sekaan jäisiä mustikoita ja tyrnimarjoja. Ravitseva ja nälänpitävä aamupala. Tänään söin puuron lounaaksi, ku aamulla vetäsin ruisleipää. Mulla on hemppa niin matala, niin pakko syödä ruisleipää. Ostin tuoretta persiljaakin.

Jos tänään pääsisin taas kuntosalille. Eikös se ole niin, kun lihakset kasvaa, niin sitä enemmän kroppa kuluttaa energiaa ? Myös levossa ?

Mulla on aika isot puntit ja teen suht pitkää sarjaa. Vaikka kiinteytykses pitäis olla pienillä punteilla pitkää sarjaa... pääasia kun jotain.

Niin surkeet kävelykelit tällä viikolla ollu. Joko tulee vettä tai räntää taivaalta ja tuulee ! Mulle riittää kun lykin vaunuja ja isopi seisoo laudalla ja käydään puistossa ja asoilla. Ei huvita illalla enää mennä tuonne kylmään.

nyt pojat nukkuu, niin taidan mennä lukemaan päivän lehden ja keitän kahvit. Pitää parin tunnin päästä lähteä vauvan kanssa lääkärineuvolaan.

-marica77

Vierailija
7/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Meppikseen voi täysillä luottaa, hän ei sitä varmaan tee. Tossa muutama päivä sitten jo vihjaili et hyvältä näyttää...

Tosiaan kun paino laskee niin ne viikkopudotuksetkin pienenee. Mulla se jotenkin vaan heittelee aika tavalla. Välillä on sellaisia viikkoja ettei mene kuin muutamia satoja grammoja ja välillä sitten taas yli kilon viikkopudotuksia. Mutta kyllä olen siihen asennoitunut, että tahti tulee selvästi tästä hidastumaan, ei voi mitään.

Kesä on kyllä aina paha ja mulla varsinkin, kaikki hyvä ruoka ja juoma maistuu. Mulla onkin kesän tavoitteena et pysyis samana, ettei ainakaan tulis plussaa, mutta ei tarviis laskeekaan. Aloitetaan sitten taas syksyllä tiukka kuuri.

Mites muiden kesä, onko suunnitelmia laihdutuksen suhteen?

Vierailija
8/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin surkea vaaka, että jätän kotipunnitukset suosiolla pois ja ilmoitan teille sitten kun huomenna illalla on painonvartijoiden punnitus. Olen kyllä ollut aika tiukkana ruoan suhteen ja polkenut kuntopyörää tunnin verran pe, su ja ma iltoina.

Vierailija
9/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miinuksia allit! Mullakin -1kg.

2.1. 90

9.1. 87,3

16.1. 86,7

23.1. 85,2

30.1. 83.9

6.2 83.0

13.2 82.2

21.2. 81.2

27.2 80.6

5.3 79.8

12.3 79.5

19.3 78.8

26.3 80

2.4. 78.1

9.4 77.1

Kokonaispudotus: - 12.9kg

Tavoitepaino: 68

Vierailija
10/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan malttamattomana Meppiksen lukemia!

Vierailija
11/29 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspaino: 89 kg

1. viikon jälkeen 86, 8 kg

2. viikon jälkeen 84,6 kg

3.viikon jälkeen 83,6 kg

4.viikon jälkeen 83 kg

5. viikon jälkeen 81,6 kg

6.viikon jälkeen 80,5 kg

7. viikon jälkeen 78,8 kg

8. viikon jälkeen 78,1 kg

9. viikon jälkeen 77,2 kg

10. viikon jälkeen - lomalla (ei tulosta)

11. viikon jälkeen 75,1 kg

12. viikon jälkeen 73,4 kg

13. viikon jälkeen 72,2 kg

14. viikon jälken 72,4 kg

15. viikon jälkeen 69,6 kg

Viikon pudotus - 2,8 kg

Kokonaispudotus sii 19,4 kg

Aivan hirveän paljon. Tiesin kyllä, että vaaka näytti jo viikonlopun jälkeen tosi hyvältä! Alan kyllä epäillä mikä " hormoonipiikki" tuo viime viikkoinen plussa oli. Menkat kyllä oli, josko tuo plussa siitä?

Mutta nyt tosiaan on alettu uusilla kymmenyksillä ja sekös ilahduttaa meikäläistä!

Tervetuloa " uusi jäsen" ryhmään. Kaikille taputuksia pudotuksista.

Sanokaas nyt rehellinen mielipide mitä minun tulisi painaa? Olen 166 cm pitkä. Katsoin juuri taulukkoa ja totesin että vasta nyt pääsin " normaalipainoisten" sarjaan eli alitettuani tuon maagisen 70 kg. Vakaa aikomus nyt pysyä tämän rajapyykin alapuolella!

Vierailija
12/29 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meppis se sitten jyrää ihan omaa tasoaan, hienoa mikä tulos, huh huh!!!

Tosin jos laskee mun ja sun 2 viikon tuloksia niin sama tulos 2 viikon ajalta...

Miltäs nyt tuntuu tulla 60-kerhoon?

Vierailija
13/29 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin uskomattomalta. Jotenkin kun kävelen, teen tai toimin niin en tunne itseäni niin paljon kevyemmäksi kuin olin tuon 89 kg. Kuvittelin kun painoin 89 kg niin jos olisin tuon 70 kg niin tuskin varpaanikaan hipoisi lattiaa, kun niin keveästi astelisin...=D... Mutta tokihan se tuntuu monessa muussakin asiassa, ristiriitaiseltakin...

En kuitenkaan näe itseäni niin hoikkana, jotka ystäviäni ja samanpainosia ja -pituisia. Mistäköhän johtuu? Siis näen itseni paksumpana!

Toiseksi olin tänään rintaliiviostoksilla, enkä tunnista itseäni peilistä. Jotenkin olin kuitenkin yläosata NIIN PIENI entiseen. Kuppikoko ja ympärysmitta pienentynyt yhdellä kumpikin. Josta tosin olen pelkästään iloinen. Tykkään olla B-kuppi-sarjaa... =D

Mutta kyllähän minulta vielä löysää riittää. Eikä ilmeiseti koskaan poistukaan tällä iällä... =C. Onneksi ne ne saa kursittua farkkujen alle napakasti kasaan... =D

Nyt sitten yritän pysyä alle tuon 70 kg maagisen rajan. En kyllä vielä uskalla tätä treeniä ja ruokavaliopuoltakaan lopettaa. Pitänee vetää reilusti alle 70 kg, jotta uskaltaa löysäillä... =D

Mikäs oli LapaLepan tavoitepaino + pituutesi?

Vierailija
14/29 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten sitä itse on niin kriittinen, että tuntee itsensä kuitenkin paksuksi, varmasti vaikka painaisi 50 kg niin tunne olisi sama, en tiedä, mutta ajattelisin näin.

Mä oon yhtä pitkä kuin sä eli 166 cm ja meidän pituuteen nähden painon yläraja on 68 kg, että on siis normaalipainoinen ja painoindeksi sen 25.

Mun tavoite on alusta asti ollut 63 kg, mutta matkanvarrella olen sen laskenut niinkin alas kuin 59 kg... Pääsisi nyt ensin siihen 63 kiloonkin, " enää" 5 kiloa siihen, mutta ei se niin vaan lähde kuten alussa, tavoite oli et oisin elokuussa tossa 63 kilossa, mutta en tiedä miten mahtaa käydä.

Mikäs sun tavoite Meppis on?

Mä tulin just pacesta ja kaloreita kului 577, nyt en enää tänään syö mitään!

Vierailija
15/29 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin just pacesta ja kaloreita kului 577, nyt en enää tänään syö mitään!

Tosiaan LapaLepa ja meppis, kyllä käy kateeksi tuo teidän pudotustahti! Liikutte kyllä molemmat niin paljon ettei mikään ihme. Oletteko ajatelleet jatkaa tuota tahtia, vai onko tarkoitus hidastaa tahtia jossain vaiheessa? Paljonko muuten syötte päivässä, siis noin niinkuin suurinpiirtein, kalorimääriä siis?

Kyselee

AAE

Vierailija
16/29 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tavoitteet on jo aika lailla saavutettu. Alun perin ajattelin pyrkiä painoon 72 kg, sitten 70 kg ja nyt viime aikoina 68 kg - tuohon vielä piirun verran matkaa... =D. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole pässtä alle 65 kg. Siis kutosella alkava lukema sopii minulle!

Olen päättänyt " laihduttaa" toukokuun loppuun asti eli katson mitä siihen mennessä olen saanut aikaan.

Liikuntaa en harrasta enää niin paljon eli crossausta 3-4 kertaa viikossa - eikä muuta liikuntaa.

Päiväkaloreista en tiedä kun en laske kaloreita enkä pisteitä. Minulla on tuo tietty ruokarytmi, jota noudatan - siis vähäkalorista linjaa. Syön kuitenkin normaalia ruokaa ja KOHTUUDELLA. Joskus herkuttelen (HARVOIN KYLLÄKIN).

Olo on ihana ja ehkä nyt alan pikku hiljaa totutella uuteen ulkomuotooni, sillä onhan tämä melkein 20 kg muutos aika iso pala itsellekin.

Millainen minä olen? Iso, pieni tai sopiva? Ihmiset huomauttelevat koko ajan (=IHANAA). Jotkut sanovat " et yhtään enää laihduta" , " laiheliini" " WAU" ... kaikenlaista kuuluu. Mutta siis alan vasta nyt olla NORMAALIPAINOINEN, joten en laiha. Ilmeisesti muutos on niin raju, että ihmiset mieltävät nyt minut " laihaksi" , vaikka itse ovat laihempia. Siis minua ei ole tututtu näkemään tällaisena. Itselläkin tässä sulateltavaa (...muutakin kuin läskejä... =D)

Vierailija
17/29 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteista vielä eli mä olen kanssa päättänyt jatkaa toukokuun loppuun tällä linjalla, ehkä hiukan löysään liikuntaa, mutta syömistä en löysää siinä jatkan samalla linjalla. Ja kesän tavoitehan mulla on pysyä samassa en yritä laihduttaa.

Mähän olen siinä Keventäjissä mukana ja siinä saan syödä 1520 kcal/pv, että laihdun, mutta harvoin tulee edes noin paljon syötyä. Paitsi jos joku päivä syö jotain herkkua niin tuo kalorimäärä tulee äkkiä täyteen.

Normaalisti mä syön 1000-1300 kcal/pv ja sitten jos liikun niin kalorimäärä jää melko alkaiseksi, koska en juuri koskaan syö niitä kaloreita, jotka ansaitsen liikkumalla.

Päivisin mä syön ihan normaalia ruokaa työpaikkaruokalassa, aamulla en syö kuin jugurttia. Kotiin tullessa syön yleensä puuron ja ehkä illalla vielä jotain pientä, leipää, jugurttia ym.

Eli kun terveellisesti syö ja tekee oikeita valintoja niin ei pääse kyllä päivässä tuohon 1520 kaloriin.

Eilen sanoin etten syö enää mitään, mutta söin kuitenkin vaniljajugurttia vadelmilla sekä join yhden pienen tölkin light siideriä kun katoin salkkarit nauhalta:-)

Vierailija
18/29 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Meppis, olet tosi hyvä laihduttaja! Ihailtavaa mielen- ja kehonhallintaa.

Mulla ei ihan tullut se haluamani kilon pudotus täyteen, 900 grammaa oli pudonnut eli painan nyt 75.5 kg, kokonaispudotus 7,5kg. Olisi varmaan pitänyt riisua tuo rannekello siihen kiloon... No ei, olen hyvin tyytyväinen ja toivon tällä viikolla sitten pudottavani kilon niin ensi viikolla olen sitten pudottanut himpun verran yli 10 % alkupainostani (82,7kg).

Viikonlopuksi olen menossa lasten kanssa vanhemmilleni viettämään veljenpoikani 4-vuotissynttäreitä. Se tuottaa aina lisävaikeutta tähän painonpudottamiseen kun ei ole kotona ja kun joku toinen tekee ruoan. Ja varsinkin kun sitten on kaikenlaisia herkkuja tarjolla. Mutta aion laskea pisteitä ja laitan ne mahdolliset ylipisteetkin visusti muistiin ja tasoitan tilannetta sitten ensi viikolla ennen punnitusta.

Eilen ajoin kuntopyörää 80 min katsoessani ER:ää. Mitä luulette, onko tuollaisen kotikuntopyörän kalorilaskuriin luottamista? Se väitti eilen ansainneeni tuolla 80min/40km ajolla 800 kcal, mutta kuulostaa aika paljolta minusta.

Hyvää viikonloppua kaikille Alleille ja ilmoittaudun jälleen sunnutai-iltana tai sitten vasta maanantaina.

Tiia28 (joka oli sen 28v joskus kun aloitti palstailun vauva-puolella esikoisen syntyessä...)

Vierailija
19/29 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilen kaverin luona viettämässä iltaa ja meni oikein maltillisesti... Tosin hän oli onneksi tehnyt salaattia ja pientä suolaista eli ei paha menuu ollenkaan. Ja tietty viiniä palanpainikkeeksi:-)

Nyt kaikki ulkoilemaan, täällä ainakin mahtava päivä tulossa!

Vierailija
20/29 |
12.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä viikonloppu, joka minulle tuottaa vaikeuksia pysyä ruodussa. Napsin juuri lasten karkkipusseista namia ja popcornia... mutta kohtuudella...

Tänään lähden kävelylenkille. Ruokana nakkikeitto kalkkunanakeista, että näillä eväillä taivalletaan...

Mielenkiintoista nähdä, miten ensi viikolla tuo painopuoli, kun viimeeksi oli niin reilu pudotus. En kuitenkaan nyt aio hiki otsalla tätä viikkoa taivaltaa... =D... välillä armoa itsellekin!

Olo on ihana ja olen päättänyt toukokuun lopussa palkita itseni unelmafarkuilla. Onko ehdotuksia millaisia olisi tarjolla milläkin farkkumerkeillä? Haluaisin istuvat, nuolevat, tummat, taskut takana " jotenkin jännästi" , ei ihan perusfarkkuja, suht´ tiukat... onko joku jo katsastanut malleja?

Ongelma on meikäläisen peppu, joka on aavistuksen " Jennifer Lopez" -tyyppiä eli REILU. Minkä malliset takataskut olisivat parhaat? Ehdotuksia? Entä tuo muotipuoli, osaako joku tyyliniekka antaa muotivinkkiä tälle mammalle... =D

Linkissä on ihania ---> " Women" ---> " Jeans"

http://www.esprit-online.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi