***AMATSONI ALLIT VK 15***
Kommentit (29)
..." aikaahan tässä on vaikka maailman tappiin asti" ... =D niinhän se on ei tätä elämää ja laihdutusta liian vakavasti saa ottaa... muistetaan elää myös!
Totta tosiaan. Täällä taas meni karkkien ja ruuan parissa viikonloppu. En saanut pidettyä itseäni ihan raiteilla ja liikuntakin jäi minimiin... =D (minini=sohvan ja jääkaapin välinen askellus)
Tänään aamulla vaaka vinkui ikävästi 70 kg paremmalla puolella. Jonka johdosta olen tänään yrittänyt tehdä parannusta. Yritän jollakin korjaussarjalla saada itseni takaisin alle 70 kg. Mitään en lupaa, mutta yritys siis kova päästä tuohon " kutoskerhoon" LapaLepan kaveriksi.
Miten Rihanna, LapaLepa, Marica, Laihaläski ja " uusi jäsen" (anteeksi kun en nyt muista tuota nimimerkkiäsi) ja vieläkö meitä muita oli ...?
Miten muuten miehenne ovat tämän laihdutuksen ja laihtumisen ottaneet? Meillä tästä on kamala riita koko ajan. Minä kun olen kuulemma kireä koko ajan kuin viulun kieli (...enkä nyt tarkoita kroppaani... =D), lisäksi en puhu muusta kuin laihduttamisesta, olen itsekäs... hohhoijaa... kai tästä sitten kohta avioero tulee...
Totta että olen nykyään aika tyytyväinen itseeni, meikkaan ja käytän piukkaa vaatetta... olisko mustis perhana???
LIHAVANA OLIN KUULEMMA LEPPOSAMPI!!! Joten lopputulos lienee -20 kg ja avioero (kärjistetysti)!
Totta puhutte likat, ei tätä liian vakavasti saa ottaa, mutta ei sille voi mitään kun hinku on päästä koko ajan lähemmäs tavoitetta...
Mullakin meni luvattoman huonosti viikonloppu, onko meillä nyt Meppis alkanut lipsumaan näin loppusuoralla, pahalta näyttää???
No mä olin " mammojen" illassa perjantaina, eli naapurin rouvan kanssa, toisen naapurin luona viettämässä iltaa. Taisin jo kertoakin tästä, siellä oli salaattia eli ei paha, viinipulloa ja siideriä myös kului.
Lauantaina sitten ratkesin kun grillattiin kevään ensimmäiset makkarat... Siis miten voikin ottaa päähän kun piti 2 makkaraa mennä syömään ja ne ei edes maistunut hyvältä, taisi olla ensimmäiset ja viimeiset makkarat meikäläisellä tänä keväänä ja kesänä. Ei tee mieli kun tietää miten paljon kaloreita siinä paukkuu... Sitä ennen olin käynyt puolentunnin juoksulenkillä ja kuluttanut 334 kaloria ja sitten piti vetäistä 2 makkaraa ja niissä 200 kaloria enemmän mitä lenkillä kulutin, todella tyhmää, eikö vaan ja kyllä harmittaa näin jälkeenpäin. Niin ja siiderillä tietenkin huuhdoin ne makkarat kurkusta alas...
No sitten tuli sunnuntai ja kummipojan synttärit, siellä maltillisesti söin onneksi. Voileipäkakkua, pullaa, täytekakkua ja jotain kinkkupiirakkaa, jokaista hyvin vähän. Illalla teki ihan sairaasti mieli kebabia, mutta kello oli jo onneksi niin paljon etten jaksanut lähteä sitä hakemaan, mutta ois kannattanut, koska mun tekee nytkin vielä sitä mieli ja varmaan niin kauan kunnes olen sen saanut itseeni ahdettua, ehkä pitää joku päivä sortua... Mutta ei ennen keskiviikko-aamua...
Että tällainen oli meikätytön viikonloppu, ei ihan sellainen kun odotin, noin niinkuin syömisten suhteen, muuten oli oikein jees:-)
Meppis kyseli miehestä, meillä mies on kanssa projektissa mukana eli ei tule mitään kummempaa kommenttia, kehuja vaan satelee enemmän kuin ennen. Mä vähän luulen Meppis et teillä olis kateutta ja mustista ilmassa, kuulostaa aikapaljon siltä, yritä sitä vaan leputella eiköhän totu sun uuteen olotilaan pian, se vie molemmilta aikaa tottua huimaan muutokseen.
Se on muuten meillä ens viikonloppunakin pelkkää juhlaa, ikävä kyllä. Pe aamuna aikaisin lähtö Helsinkiin ja sieltä suoraan saunomaan, syömään ja bilettämään... Lauantaina vähän sama jatkuu, kuopuksen kummitädillä synttärit ja hän kutsui meidän niille et kerrankin syy juhlia kun yleensä käydään ilman syytä iltaa viettämässä puolin ja toisin. Yhteensä meillä 6 lasta ja tykkäävät kaikki touhuta keskenään ja aikuisilla keskenään omat jutut...
No eiköhän tässä ollut juttua kerrakseen, jospa ottaisi jugurttia ja appelsiinia iltapalaksi, juuri vesijumpasta tulleena...
Pakko heti laittaa tähän alkuun Meppikselle, että kävin katsomassa nopeasti laittamasi linkin toin en ehtinyt alkaa oikein ajan kanssa housuja selaamaan. Itse tykkään Miss Sixty:n farkuista ja myös H&M:llä joistakin.
Haaveilen koskahan minä pääsen ostamaan jotkin ihanat uudet farkut :)
Piti vaan sanoa, että osta ihmeessä jotkin uudet kivat farkut ja just hyvin istuvat eikä mitään pussimaisia ;))
No nyt unohdin jo mihin muuhun piti vastailla..ai-niin, viikonloppuun. Kuinkas se pääsi unohtuunkaan eli ei kauhean mallikkaasti kuinkas muutenkaan. Edelleen on kuitenkin uskoa jatkoon..onhan minunkin painoni tippunut jo alle vuodessa -20 kiloa. Nyt vaan jostain syystä junnaa paikaillaan..syy minussa itsessä, mutta hmm.. ehkä oon nyt ottanut vähän iisimmin ja lähtiskö nyt täys vaihde päälle? Mene ja tiedä, mutta kyllä musta vähän ainakin siltä tuntuu..ainakin tällä hetkellä ;D
Jännittää kans toi keskiviikko..jos taas melkein kaikki plussataan??=)
Tsemppiä taas..ainakin seuraavaan viikkoon!!
Kai se on sit minunkin tultava tunnustukset tekemään. Eli syöty on täälläkin kaikkea mikä maistuu, torstaista asti ollut omituinen polte vatsassa ja ei oo oikein tehnyt mieli mitään, paitsi sitten olen napsinut ohimennessäni kaikenlaisia herkkuja joita kyllä aina tekee mieli. Liikuntaakaan ei ole tullut harrastettua ton vatsakivun takia, mutta tänään on jo ollut parempi eli jos huomenna ei sada lunta kummempaa niin lenkille tekis jo mieli. Mutta miinustulosta en kyllä uskalla teille keskiviikkoksi luvata, sen verran on tullut herkuteltua ja vähän liikuttua. Mutta edelleen olen mukana tässä projektissa, ja ennen juhannusta aion olla alle 70 kiloisissa minäkin.
laihaläski
Missä noita Miss Sixty-farkkuja myydään? Nimen olen kuullut en paljon muuta. H&M vehkeisiin en ikinä mahdu... en uskaltaudu edes farkkuja sinne kokeilemaan... jää polviin... ei nouse ylemmäs!
LapaLepa taisi suositella Vero Modan, Only vai mitä farkkuja? Tuo liike on tähän mennessä myös kierretty kaukaa. Tuskin mahdun edes sen putiikin XL-kokoon... ennen en edes mahtunut ovesta sisään... =D Olen niin onnellinen kun nyt mahdun Espritin XL ja L-kokoon!
Rupean SUUNNITTELEMAAN farkkujen ostoa... kuukauden kuluttua sitten ostan. Vielä pitää saada tuo Jennifer Lopez-tyylinen peppu (=näin kauniisti sanottuna) laskeutumaan ja kaventumaan...
Nyt tyttäret sitten loppurutistus keskiviikkoon, jotta saadaan tulosta aikaan. TSEMPPIÄ vastustaa kiusauksia!
Täytyy kai sitten minunkin tulla tunnustamaan viikonlopun mässäilyt, kun te toisetkin niin olette tehneet. Meillä oli ne veljenpojan 4-vuotissynttärit ja tietysti tuli vedettyä kakkua ja kinkkupiirakkaa. Lisäksi viikonloppu " kotona" äidin ruokapatojen äärellä tuo aina vähän ylimääräistä.
Mutta toissapäivänä ja eilen olen polkenut kuntopyörää 90min/50km kun olen saanut lapset sänkyihinsä.
Mies kyllä kannustaa kovasti ja toivoisi itsekin pudottavansa painoa, mutta kuntopyöräily osuu aina siihen oikeastaan ainoaan saumaan, kun meillä olisi kahdenkeskistä aikaa harrastaa jotain muutakin. Täksi illaksi onkin sitten sovittu treffit että kun lapset on laitettu nukkumaan niin kuntopyörällä ei ole asiaa olohuoneeseen ja sohvalle ;)
Mä en haaveile niinkään farkuista vaan kesämekosta. Mulle menee H&M:n 20-koon farkut vielä, lyhyt kun olen, ja niihin olen ollut ihan tyytyväinen. Mun ongelma ei ole perse vaan maha, joka löllöttää tuossa edessä. Mä olen aina ollut pyöreä enkä ole ikinä uskaltautunut mihinkään mekko- ja hamejuttuihin, en ole koskaan omistanut yhtään hametta tai mekkoa hääpuvun lisäksi. Ai niin ja vanhojentanssipuku oli myös. Joten kunhan paino vähän vielä laskee ja tuo mun mahani tuosta edestä kutistuu niin aion hankkia ihanan kesämekon, uudet hyvät rintaliivit ja uudet bootsit. Ja sitten kävelen ryhdikkäänä ja seksikkäänä mieheni kanssa jossain kävelyllä ja nautin ollessani nainen, haluttava nainen. Tämä on mun kannustin jota kohti jaksan ponnistella!
Mikä on teidän muiden kannustin?
Nyt kaikki tämä päivä tiukasti jos saatais edes vähän miinusta aikaiseksi jokainen!
Mulla itsellä tuntuu et on aika samoissa mitä viime viikolla, se nähdään huomen aamuna, arrgghh...
Farkuista piti mun kirjoittaa eli ne oli Only-merkkiset jotka ostin jo itselleni. On olleet mun mielestä tosi hyvät.
Mä oon kanssa kuullut ja nähnyt noita Miss Sixty-farkkuja, mut en tiedä missä niitä myydään enkä oo koskaan voinut edes unelmoida mahtuvani moisiin, mutta nyt voisinkin. Eli kertokaa ken tietää, mistä niitä saa.
H&M:n farkuista sama kokemus mulla kuin Meppikselläkin, ei mee päälle niin ei mee, en tosin oo nyt kokeillu tän painonpudotuksen aikana, mutta mä masennun niin paljon kun sinne meen sovittamaan ja edelleenkään ne ei varmaan mahdu, taidan suosiolla jättää sen kaupan tikkulaihoille. Ei saa olla kyllä yhtään takapuolta eikä reisiä, jos haluaa mahtua niin kuteisiin, säälittävää, mun mielestä...
No sitten kun joku on löytänyt jotkut kivat farkut niin vihjaiskaa tännekin päin. Vappuna ois kiva pukeutua uuteen " nuolevaan" tyyliin et kaikki varmasti huomaa muutoksen...
Itsellä ihan hyvä päivä takana, mutta tuloksesta en tosin sitten tiedä et minkälainen on huomenna... Se nähdään muutaman tunnin päästä kun aamulla vaa' alle hyppään:-)
Tiia kysyi kannustimista, mulla on kannustimena kesä ja ihanat kesävaatteet, vähän samanlailla kun sulla. Mä en kestäis sitä, että ei voi kesällä pukea mitään nättiä päälle kun mikään ei mahdu tai suurin syy ettei kehtaa. Ihanaa kun voi jo katsella kivoja mekkoja ym. kesäjuttuja silläsilmällä et jos vaikka kohta ostais... Se edellyttää tiukkana oloa vielä toukokuun loppuun ainakin.
Mä tulin just pacesta ja taas jätin sille matkalle 510 kaloria. Nyt vielä iltapalaksi jugurttia ja nukkumaan niin jännittää oikein et mitä vaaka näyttää aamulla.
Kyllä ihmisellä on pienet ilot kun painoakin saa oikein jännittää, no huvinsa kullakin. Joku muu kuin tämän ryhmän jäsen ei varmaan ymmärtäisi ollenkaan jos juttelisi et seuraavan aamun punnitus jännittää... Pitäisi varmaan ihan hulluna ja ohjaisi hoitoon...
Viikonloppu meni jälleen kerran kosteissa olosuhteissa... Siksi ollut vähän hiljaiseloa täällä käynnin suhteen.
Tiukkaa tulee olemaan, jos meinaan sen satasen rikki keskiviikkona saada, kun en vkonloppuna skarpannut. Noh, aikaahan tässä on, vaikka maailman tappiin asti:)
AAE