Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kaunista ihmistä?

Vierailija
02.12.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauneudesta ollut enemmän haittaa vai hyötyä mielestäsi?

Vierailija
2/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti. En sellanen tusinablondi, vaan oikeasti kaunis. Sopivasti persoonallisen näköinen - ei kuitenkaan kahden sentin hammasvakoa tai muuta. Just katselin valokuvaajan tuomia koevedoksia... olen satakertaisesti niitä huippumalleja kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain hyvännäköistä, tai sievää, vaan oikeasti kaunista? Elokuvatähti-luokkaa?

terv. kateellinen tavis

Vierailija
4/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen! Todella kaunis. Miksi ei pyörisi täällä?

Mä teen mallinhommia ja olen ihan mahdottoman kaunis monenkin mielestä.

Vierailija
5/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siitä ei oo oikeen kumpaakaan. Tai siis hyötyä siinä mielessä, että olen saanut töitä tosi kivasti (mallijuttuja ja juontokeikkoja) mutta toisaalta sitten taas baarissa ei tartte, kun seisoa jonkun tuntemattoman miehen vieressä baaritiskillä niin on käynyt pari kertaa vaimo/ avovaimo kiinni muhun ja syyttänyt miehen vokottelemisesta vaikka en todellakaan ole mikään sellanen tyhjäpäinen nainen, joka vokottelee varattuja miehiä.

Vierailija
6/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti kaikki sanoo mua kauniiksi. Olen aika lähellä klassista kauneusihannetta, mutta silti mielestäni lähinnä vain söpö. Uskon kuitenkin että se jokin tulee _todella_ kauniissa ihmisissä sisältä (enkä nyt todellakaan tarkoita itseäni;)). Siksi olenkin imarreltu siitä, jos joku viihtyy kanssani ennemmin keskutellen kuin turhia höpisten baarin tiskillä katse ääliömäisesti lasittuneena.

Vierailija
7/7 |
02.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa malliohjelmissa pääsee pitkälle ne alussa "rumat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän