Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys äitiyspäivärahan laskemisesta. Minkä vuoden verotuksen mukaan lasketaan?

08.04.2008 |

Heips, kysyisin, että tietääkö kukaan, milloin tavallaan vaihtuu tuo viimeksi vahvistettu verotus,jonka mukaan äitiyspäiväraha maksetaan?

Minulla on LA 27.9 ja mietin, tuleeko minun äitiyspäivärahani määräytymään vuoden 2007 tulojen mukaan? Vai vuoden 2006 tulojen mukaan, niin kuin Kelan sivuilla tällä hetkellä sanotaan (=viimeksi vahvistettu verotus)??

Tänään tuli postitse uusi veroehdotus, joten olisi tosi hyvä, jos saisin äp-rahan sen mukaan. Oli nimittäin vuonna 2007 jonkin verran paremmat tulot kuin sitä ennen taikka nyt tänä vuonna...

Kiitos, jos joku tietää ja voi vastata!

:) Sunset@

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo päässeeni kelasta vaan vielä mitä...

Entäpä kun oikein tilasin hukkuneen verotodistuksen tilalle uuden - ja siinäpä ei ole kuin tulot ennen verotusta! Mistäpä saan tuon verotuksen jälkeisen tulon joka tarvitaan siis äippärahan laskemiseen??

Ei mulla ole harmainta hajua sen vuoden veroprosenteistakaan... :O Olis vaan kannattanu olla hukkaamatta just 2006 vuoden veroehdotusta... *muriseee itsekseen* ...

Vierailija
22/24 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun mielestä. Siis ei mitään verotodistuksia (jotka täälläkin hukassa autuaasti) multa ainakaan pyydelty tiistaina kun vein hakemukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos haet 2006 tulojen mukaan, kelalla on kyllä verotietosi

Vierailija
24/24 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpotus :)