Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoidosta tietävät!

Vierailija
08.04.2008 |

Minulle aloitettiin juurihoito maaliskuun puolivälissä, jolloin hampaaseen laitettiin lääkepaikka. Eilen jouduin menemään hammaslääkäriin säryn takia ja silloin juurikanavat puhdistettiin ja laitettiin uusi lääkepaikka. Hammasta särkee edelleen, tosin vähemmän. Olisiko tuon lääkepaikan pitänyt jo vaikuttaa vai onko normaalia, että särkyä tuntuu edelleen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa kolme kertaa kolmen viikon sisällä. Hammaslääkäri sanoi minulle, että juurihoidon vähimmäismäärä on kolme kertaa. Vähemmällä määrällä hammasta ei voi saada hyvään kuntoon. Ensin juurikanavat puhdistetaan, sitten laajennetaan ja lopuksi suljetaan.

Kyseessä oli yksityinen, joka saattoi tietty vetää kotiinpäin, mutta minun hammas tuli kyllä hyvään kuntoon. Kaikki tuttavani, jotka ovat käyneet kerran tai kaksi, ovat edelleen kärsineet kivusta jä särystä.

Vierailija
2/2 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä semmoinen, että juurihoidettu hammas saattaa ajan myötä haurastua ja katketakin. Minulla katkesi 10 vuotta sitten juurihoidettu hammas ja nyt siihen pitää laittaa kruunu... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla