Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka aikaisin raskausajan väsymys ja palelu voi alkaa?

Vierailija
07.04.2008 |

Mietin vaan et oiskohan nyt sit viimein tärpänny. Ovulaatiosta 7-12 päivää, ja eilisestä lähtien mieletön väsymys (oon nukkunut tarpeeksi mut mihinkään ei tunnu riittävän voimia, syön monipuolisesti ja terveellisesti), ja ihan älytön palelu, oon sisällä 3 paitaa ja villatakki päällä, huivi kaulassa... miehellä t-paita eikä valita kylmyyttä. Aiemmissa kierroissa ei oo ollu tällasta, oiskohan nyt sit tärpänny? :) Kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oireilu voi alkaa jahka alkio vaan on kiinnittynyt (oliko n. 5-7 pv oviksesta) ja alkanut erittää hormoneja?

Sitten tiiät ku testaat. :)

Vierailija
2/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se palelu on ihan oikea raskausoire. Yrittäkää ymmärtää, että raskauksia ja niiden oireita ON ihan oikeasti erilaisia. :)

Mua on vaivannut myös aivan järkyttävä palelu luita ja ytimiä myöten, vaikka nukkuisi vaatteet päällä kahden täkin alla. Päänsärky ja väsymys ovat myös aivan järkyttävät. Oksentaa ei sitten olekaan tarvinnut kertaakaan, eikä lievä etova olo esiinny mitenkään erityisesti juuri aamuisin vaan ihan pitkin päivää.

Toista odottelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paleluhan on aika looginen oire raskaudelle, kun kehon lämpötila nousee. Mutta kuten sanottu, oireita on erilaisia.

ap

Vierailija
4/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kohdunulkoisessakin paleli, jouduin nukkumaan villapaita päällä!

Vierailija
5/5 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti en haukottele ikinä, mutta yks kaunis päivä ystävä kysyi: Haukotteliks SÄÄ?????!!!! JA vastasin yhtä kummisssani: Joo.....!!??

JA tämä tapahtui ehkä 5-7pv ennen kuin olis pitäny menkkojen alkaa.....

JA palelu oli ihan tajutonta.. Lämpöpussin ja fleecetakin kanssa sai mennä nukkumaan...