Pojan 4v haalariongelma tarhaan...
Eli nyt katsoinkin säätiedoista että keskiviikkona olisi luvattu räntää ja kovaa tuulta sekä vain 2 astetta lämmintä,
minkä haalarin laittaisin pojalle tarhaan siihen keliin, parempaa toppahaalaria ei enää ole meidän käytössä :/
Poika on 4,5v ja käyttää haalareissa 110-116cm kokoa...
Vaihtoehdot on:
110cm (ikivanha) poikien lassie toppahaalari, aika ohueksi mennyt ja polvista todella kulunut, toinen jalkalenksu on poissa, eli ruma ja ei todellakaan pidä vettä enää hyvin, on sopiva kuitenkin vielä
110cm tyttöjen tummanpuna-tummansininen Jonathan (kevyt)toppahaalari, eli saattaa jopa pitää kosteutta yhä jonkin verran, ei pahaa kulumaa, on sopiva, frillaa vyötäröllä hieman muuten ei liian tyttömäisen oloinen muuten
122cm poikien sininen lassie toppahaalari, iso punainen paikka polvessa, eli aika ruma myös, on aika isokin vielä
104cm kevyttoppahaalari, ei pidä vettä yhtään, on liian pieni hihoista ainakin ja varmaan myös niska-haaramitasta
116cm remu välikausihaalari, on ihan täysin sopiva ja pitää kosteutta ihan hyvin, mutta on _todella_ ohut
Lisäksi on toki kurahaalarit ja alle villahaalarit jotka voisi laittaa, mutta...tuo remu on niin tolkuttoman ohuen tuntuinen että arveluttaa laittaa huonoon tuuliseen räntäkeliin
ääh. Vai pitääkö jostain hankkia vielä 116cm toppahaalari pojalle täksi kevääksi jos noi räntäkelit jatkuu?!
Kommentit (5)
mä en enää toppahaalareita esiin kaiva vaikka sataisia koiria taivaalta
Se on vaan oikeasti kauhean ohut se remu. Ja tuulta on luvattu 9m/s ja 2 lämmintä ja voimakkaita räntäsateita, kai ne silti menee tarhassa ulos?
No mä mietin vielä jos sitten sen remun ja villahaalarin lykkäisin mukaan että laittavat alle, kauheen ohuelta vaan tuntuu...
Pilaako siinä jonathanissa se liikaa että on tyttöjen malli? Vai ihan periaate että kun on toppahaalari, ei sitä ole vielä naftaliiniin ;) pesty, että sen puolesta voisi laittaa vielä kyllä ennen viimeistä pesua :)
Jos varahaalariksi huomenna vien valmiiksi sen rupuisen poikien 110cm toppalassien, voihan tädit sitten laittaa sen jos remu tuntuu ohuelta heistä siinä ulkoiluun lähtiessä, vai?
Joo, tää on siis eka viikko kun poika on tarhassa ja siksi oon näin paniikissa ja pihalla kun menikin suunnitelmat uusiksi kun ei tullutkaan riittävän hyvät kevätsäät vielä ;)
ap
Joko...
110cm tyttöjen tummanpuna-tummansininen Jonathan (kevyt)toppahaalari, eli saattaa jopa pitää kosteutta yhä jonkin verran, ei pahaa kulumaa, on sopiva, frillaa vyötäröllä hieman muuten ei liian tyttömäisen oloinen muuten
tai...
116cm remu välikausihaalari, on ihan täysin sopiva ja pitää kosteutta ihan hyvin, mutta on _todella_ ohut
Ja villahaalari alle.
Mä ite oisin ton tyttöjen haalarin kannalla, poika on sitä pari kertaa viime talvena pitänytkin pihalla ilman suurempaa angstia, ja ei se ole niin kamalan selvästi tyttömäinen, mutta mietityttää kun kuitenkin tarhaan pitäisi se päälle laittaa, että pitääkö tarhantädit mua jotenkin outona tai voiko jopa muut lapset kommentoida jos tajuaa sen pienen frillan että onkin tyttöjen malli? Se ei ole mitenkään erityisröyhelöinen mutta onpa olemassa kuitenkin...
Tuo on noista haalareista parhaassa kunnossa tuota remua lukuunottamatta, mutta vk-remu on niin pirskaleen ohut.
ääh.