Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä gynekologi Helsingissä (yksityinen)?

Vierailija
07.04.2008 |

Aiemmin olen käynyt vain kunnallisessa ehkäisyneuvonnassa, mutta nyt en sinne ilmeisesti enää pääse, joten pitää mennä yksityiselle gynekologille, joka ottaa vastaan myös iltaisin (klo 19-20 aikaankin vielä). Suositelkaa asiallisia gynekologeja Helsingin keskustan tuntumassa? Tai muuallakin Helsingissä...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen käynyt hänellä vain kerran perustarkastuksessa viime vuonna, mutta oli tosi mukavan ja rempseän oloinen lääkäri.

Vierailija
2/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pitäis olla hyvät gynet ja sieltä saa ilta-aikoja. Ja heillä on toimipisteitä ainakin muutama Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten nainen, vaikkei mulla ole mitään miehiäkään vastaan. Mä olisin menossa gynekologille lähinnä ehkäisyvaihtoehtoja pohtimaan ja kyselemään kiertohäiriöistä ja menkkojen siirrosta. Papa otettiin terveyskeskuksessa just pari kuukautta sitten, joten sitä ei tarvitse ottaa. Alapäätutkimus on muuten tehty 2 vuotta sitten jälkitarkastuksessa, mutta mulla ei ole tietoa, kuinka usein se pitää tehdä.

Vierailija
4/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko kyseisen henkilön toimipisteen, jos olette laittaneet pelkän nimen, kiitos!

Vierailija
5/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vastaan myös Bulevardilla (olikohan joku bulevardin gynekologit?). Googlaa nimellä. Hyvä lääkäri!

Vierailija
6/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Oskari Heikinheimo. Ottaa tiistaisin siellä vastaan, muuten virka Naistenklinikalla. Erittäin pätevä ja mukava lääkäri, jonka kanssa voi keskustella kaikesta.

Vierailija
7/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtavia synnytyslekureita Suomessa, naistentautien ja synnytysten professori Naistenklinikan fyyrereitä ;). Todella miellyttävä lääkäri ja vankka ammattilainen!

Vierailija
8/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Heikinheimo sattui raskaana ollessa kerran Naistenklinikalla mulle lääkäriksi, ja oli kyllä todella ihana myös. Itse vaan haluan naislääkärille...

Vierailija
9/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin juuri gyneltäni tuosta papasta ja sanoi, että jos ei mitään kummallista ole ollut, ei sitä tarvitse joka vuosi ottaa. Ja puolen vuoden välein käyminen on myös melkoista liioittelua, kerta vuodessa riittää mainiosti, jos ei mitään ongelmia ole.

Vierailija
10/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tietty ihan sama vaikka ette papassa kävisi koskaan. Tuttu n. 30v äiti juuri kuoli kohtusyöpään ja meni muuten ihan muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
11/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sulla on jotain mahdollisia ongelmia, jos suosittelevat noin usein käytävän?

Vierailija
12/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla suositellaan koetta 2-3 vuoden välein, ei joka vuosi.

Vierailija
13/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan ajatelleet et papahan on solunäyte joka otetaan kohdunkaulalta. Eli siis käytännössä papa voi olla otetusta kohteesta täysin puhdas mutta toisella puolella seinämää voi olla jo muutoksia jotka saavat sitten aivan rauhassa muhia muutaman vuoden. Eipä ihme et tämä on naiset yleisin syöpälaji. Jos olisi miehistä kyse niin tarjolla olisi ilmaiset kokeet pari kertaa vuodessa! No rahaahan se vain on ei muuta

Vierailija
14/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se puhkeaa keskimäärin 60-vuotiailla naisilla ja eikä yleisimmässä muodossaan ole mikään muutamassa kuukaudessa tappava. Joten lakkaapa se turhan hysterian lietsominen.

Vierailija
15/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa ikäpolvia ja elintapoja niin tajuat varman itsekkin jotain!

Vierailija
16/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen näitä laiminlyöjiä, en elänyt parisuhteessa, eikä minulla ollut seksisuhteita, kun sitten myöhemmin vauvaa ei ruvennut kuulumaan, menin lapsettomuusklinikalle.

Papaluokka 4, tukkeutunut munatorvi ja arpeutunut munasarja, papilloomavirus oli oireettomana saanut aikaan monenlaista kivaa.

Kirurgin toimenpiteet, toipuminen ja seuranta 4vuotta 2krt vuodessa

Kokemus, jota en toivo kenellekään, joten käykää vaan niissä papa kokeissa jos voitte, jos ei voi, niin sitten ei voi

Vierailija
17/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, etteikö varmasti suurimman osan mielestä papa-kokeissa käyminen ole tärkeää ja järkevää, vaan kysymys oli siitä, että mikä käyntitiheys olisi toivottavaa. Itselläni se on papa joka toinen vuosi ja gynellä perustarkastus vuosittain ja luulen että se on aika lähellä yleisiä suosituksia. Mutta sitten täällä on tämä yksi hysteerikko.

Vierailija
18/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu kun läheinen nuori ihminen (äiti) kuolee muutamassa kuukaudessa. Jos papilomavirus on josaain vaiheessa elämää 70% naisista ja se on yksi suuri syy näihin muutoksiin niin miksi en ottaisi papaa joka vuosi. Rahassa kuinka paljon se on vuosittain 20eur? Eipä ole niin iso säästö et kannattaa puhua pitempään. Gyne tarkastus papa kokeen kera maksaa yksityisellä minulle 140eur

Vierailija
19/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä kuolee yllättäen moneen muuhunkin asiaan. En ole silti hulluna ravannut lääkärillä esim. päätäni kuvauttamassa, vaikka tuttavani kuoli nuorena ja yllättäen aivoveren vuotoon. Eikä sekään ole mitenkään tavatonta. Ei tästä tarvitse hystersoida sen enempää. Enkä usko, että kenelläkään on mitään sitä vastaan, että käyt vuosittain papassa, mutta se miten asian ilmaisetr on sellaista käsittämätöntä hysterian lietsontaa kohtalaisen tyhjästä.

Vierailija
20/22 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulan syöpä, ei kohtusyöpä!

Sitä paitsi jos nainen sairastuu 30-vuotiaana kohtusyöpään, se on todennäköisesti periytyvää laatua ja hänen kannattaisi käydä tutkimuksissa nimenomaan sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän