Millaisesta loossista tykkään penkoa kirpparilla?
Katsotko mieluummin vaatteita hengareille ripustettuna (myös lasten) vai nätisti viikatuilta pinoista pöydältä.
Meinaan hoitaa pöytää väh 2krt päivässä joten pysyy kyllä jotenkin järjestyksessä.
Jaksatko katsoa mitään tavaroita pöydän alla olevasta hyllystä, onko tavara siellä liian piilossa?
Kommentit (4)
Käyn kirppareilla paljon ja teen myös paljon hankintoja kirppareilla, mutta koskaan en pengo. Huolellisesti esille laitetut, pestyt ja silitetyt vaatteet vetävät puoleensa.
Niin on helppo löytää etsimänsä, siis jos sinulla on paljon saman kokoisia vaatteita. Itse tykkään että vaatteen koko löytyy helposti, ainakin siinä hintalapussa sen pitäisi näkyä.
eikä saa olla liian täynnä.
en jaksa alkaa itse penkomaan laatikoita ynm. mieluiten henkarissa mutta jos nätissä pinossa niin katson kyllä.
ihania on ne ihmiset ketkä jaksavat kirjoittaa lapun että mitä paikka sisältää. ei tietty kaikkia tarvitse mutta esim poikien vaatteita koko se ja se tai äitysvaatteita.
On paljon helpompi plärätä siistejä vaatepinkkoja kuin etsiä jotain myllätystä läjästä. Ja jos vaatteet on siististi pinottu, laitan ne aina samanlailla paikoilleen kun olen ne katsonut.
Kurkin myös alahyllyt jos voin olettaa että löytyy jotain minua kiinnostavaa. Siis jos paikassa on oikean kokoisia vaatteita ja hinnat kohdillaan katson joka paikan, että löytyykö esim. sopivia kenkiä.