Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kierukka lähteä pois paikaltaan?

Vierailija
07.04.2008 |

Vajaa kuukausi sitten asennettiin kuparikierukka ja nyt on muutaman pvän ajan ollut vuotoa, ei siis kuukautisvuotoa vaan limaista kirkasta vuotoa. Olokaan ei ole mukava..vatsaa turvottaa ja ap:ssä tuntuu ällöltä. Ajattelin että vois olla valemenkat ilman vuotoa??vai onko se masiina lähtenyt liikenteeseen ja pyrkii ulospäin:)??

Jos jollakin kokemuksia, niin kertoisitko, perhesuunnittelukeskus vastaa vasta ens maanantaina???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kupari kierukka laitettiin viime kesänä, raskauden jälkeen. Syksyllä huomasin olevani raskaana. Kierukkaa ei löydy, on joko mennyt kohdun läpi tai tullut huomaamattani pois. No, vauva ja minä olleen kunnossa la ensi kuussa...

Vierailija
2/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin elokuussa ja sopi mulle tosi hyvin, kuukautiset niukkenivat, ei sivuoireita paitsi päänsärkyä vähän. Sit joulukuussa oli isot kuukautiset ja niiden jälkeen tuntui aivan kuin jotakin kovaa kohdunsuulla. Sieltähän se itsekseen oli lähtenyt liikkeelle. Alavatsaa alkoi myös särkeä. Se poistettiin ja nyt laitettiin uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin mistä ihmeesä voisi johtua ja lääkäri arveli että se ei ole ollut paikoillaan alunperinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä