Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**~**Tammimammat vko15**~**

07.04.2008 |

Missäpäin pienokaisten kanssa asustelet..?

Terv. tero.i.h@netti.fi

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Aloitanpa uuden pinon kun ei sitä täältä vielä löytynyt :)

Viikonloppu oli ja meni.. kotosalla oltiin ja sairasteltiin :(

Ovista odotellessa joten ei juuri muuta ihmeempää..

mammmaa yk2 kp13/30-33

Vierailija
2/45 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( Ovista odottelen minäkin. Perjantaina loppui Clomi-kuuri, joten oletettavasti ovis olisi loppuviikolla. Torstaina mulla aika gynelle, että katsotaan ovuloinko Clomien voimalla... Oireet on kyllä sellaiset, että ovulaatio olis lähestymässä. Nyt on pitkästä aikaa oikeasti mahdollista, että tässä kierrossa raskautuisin, joten toiveet on aika korkealla... Toivottavasti ei tarvi tulla kolisemalla alas!

Mimmi75, kp.10/28(?), yritystä elokuusta -08

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne esittelypinoon jo kirjoitinkin, jospa tännekin :) Osa teistä onkin jo tuttuja muista pinoista, joulukuisista tai -09 haaveilijoista.

Mulla menossa kp 11 jos tuosta km-vuodon alkamisesta lasken. Ovis tuntemuksia ollut pari päivää ja ihmettelenkin voiko ovis olla JO nyt. Yleensä ollut siinä kp 14 tuntumassa. Tässä on nyt kova pohdinta, että käytetäänkö tää ovis hyödyksi vai ei. Eli lasketun ajan toive tammikuun alkuun tai loppuun.

Eihän sitä ikinä tiedä, miten tärppää. Tähän asti oltu onnekkaita, kaksi lasta saaneet alkunsa heti ekasta ja tämä kolmas raskaus alkoi myös ekalla yrityksellä, mutta päättyikin ihan heti :( Nyt on fiilikset sellaiset, että jos plussa tulee, niin miten siitä osaa sitten iloita edes kun on ihan hirveä pelko takaraivossa tämän kokemuksen jälkeen.

Meillä lapset sairastaa, kuumeessa ovat ja tää päivä oltu ihan kotosalla.

Kuulemisiin!

T. Jaffa

Vierailija
4/45 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovista odotellaan.. täälläkin:) Kp nyt 9, viime kierrossa tuli ovisplussa kp 14. Joten aivan viikon lopulla olis toivottavasti mahdollinen tärppiaika:)

Kivaa Jaffa nähdä sutkin täällä, olet jaksanu mukaan uuteen kuukauteen!! Kovasti toivon teille onnea yritykseen.. On se varmasti todella erilaista km:n jälkeen, ei uskalla iloita raskaudesta kun pelottaa sen keskeytyminen ihan eri tavalla kuin sellaisella joka ei ole kokenut keskenmenoa. Onnea sulle ja muillekin tammikuuhun!!

Ei ihmeempiä... Peittojen heiluttelut aloitetaan jo piakkoin, ovista ajattelin alkaa tikuttelemaan kp12. Toiveet on taas niin korkealla... Mutta yritän olla stressaamatta kuten viime kierrossa:)

tikru. kp9/27-30 yk2

Vierailija
5/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiko odottelee vasta oviksia? Vai onko joulukuisissa tullu niin paljo plussia, ettei sieltäkään tänne porukkaa ole vielä tipahdellut?!

Vierailija
6/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovista odotellessa:)

Joulukuisissakin on vielä paljon porukkaa, enkä toki toivo kenenkään sieltä tänne tippuvan. Mutta eiköhän silti vielä porukka lisäännyt täälläkin:)

Aika tylsää on meikäläisen suunnalla yhäkin. Viimein se tuhruttelukin loppui, ja nyt on jo päästy " treenaamaan" petihommia pitkähkön tätitauon jälkeen:)) Se jo vähän piristää mieltä.

Greippimehua ja multitabs-raskaus monivitamiineja on menny tässä, kuten edellisessäkin kierrossa. Tosin greippimehun vaihdoin R&D:stä Valioon - Valion mehu on 100% täysmehua, kun taas R&D vain 40%. On vaan aika paljon ärtsymmän makuista tuo Valion mehu:/ Mutta siltikin oon juonu sitä nyt kierron alusta n. 2 lasia (~3dl) joka päivä.

Toivois nyt vaan et nää poppakonstit ja vähempi stressaaminen auttais... Tuntuu et melkein kaikki " tutut" tuolta -09 vauvatoiveista plussaavat ekasta kierrosta. En valita:) Eihän tässä kauaa olla itsekään yritetty. Toiveet on vaan taas aika korkealla. Ja tottahan kai ne ovat, kun niin kovasti sitä lasta haluaisi. Ystäväpiirissäkin moni on nyt raskaana... Kuulostaa itsekkäältä (ja ehkä hieman sitä onkin), mutta mun on jotenkin vaikeaa ottaa vastaan heidän vauvauutisiaan. Samaan aikaan olen iloinen, mutta sitten samalla mua harmittaa ja olen hirveän kateellinen: miksi en minä????????????

Monenlaisia ajatuksia pyörii siis päässä... Viime viikolla oli Hullut Päivät ja oli siten pakko kiduttaa itseä kurkkimalla sinne Stockan vauva-osastolle. Siellä oli tietty vaan pieniä vauvoja vanhempineen ja onnellisen näköisiä naisia isoinen masuineen. Ja ihania, ihania vauvahepeniä ja tavaraa. Onneksi en mitään ostanut, ja menin sitten miehen kanssa Hesburgeriin purkamaan ahdistusta. Olipa taas kannattavaa.

Tällaista siis. Onkos jollain jo ovisaika? Olen vähän pihalla.. pitäis käydä kunnolla katsastamassa tuo esittelypino:)

Mukavaa tiistaita siskot! :)

tikru. kp10/27-30 yk2

Vierailija
7/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeästi käyn lukemassa pinoa, vaikka harvemmin jaksan kirjoitella.. Meillä on vielä 10 PIIITKÄÄ päivää siihen, että pilleriliuska loppuu ja eka yrityskierto alkaa.. Siirsimme vähän tuota yrityksen aloittamista siihen, että menisi vuoden -09 puolella, mutta tämä odottavan aika tuntuu niin pitkältä... Ja toisaalta tuntuu tyhmältä odottaa, koska en mitenkään pysty uskomaan onnistumista ekasta kierrosta...

Jännäilen, sitten teidän muiden puolesta, kun alkaa olla jännät päivät käsillä.. Niitä omia kun saa vielä odottaa...

Sitten kysymys: Miten tuo greippimehu vaikuttaa?? Olen huomannut monen sitä juovan, mutta se tarkoitus on mennyt vähän ohi?? Kiitos sille kiltille, joka teitämätöntä valistaa...=)

Vierailija
8/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan älytöntä tää väsymys.. En oo varmaan ikinä koskaan ollut näin poikki. Pari päivää on saanut tosissaan tehdä töitä että pysyy päivän tolpillaan.. Oon syönyt pillereitä taas parivuotta, maaliskuun alusta ne lopetin. Ekat menkat siis menossa sen jälkeen ja kiertokin meni sit uusiks.. Mulla on aina ollut kellon tarkasti 28 päivää kierto, siis myös silloin aiemmin kun oon ollut syömättä pillereitä.. Ja nyt vaihtui 26 päivään. Menkatkin on aiemmin ollu siedettävällä tasolla mut nyt tää on jotain aivan järkyttävää.. Toivottavasti tästä kierrosta tärppäis, mä tuun hulluks jos joudutaan yrittämään kuukausi tai vuositolkulla ihan vaan näiden karmeiden menkkojen takia.. :(

Olipas valitusvirsi mut miehet ei oikein näitä menkkajuttuja ymmärrä..

nimim. punainen niagara...

Vierailija
9/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, laskeskelin vähän epämääräisestä tätialusta, että ehkä vois olla vaikka kp 4/30-35 mutta vähän vaikee sanoa. Eipä se niin tarkkaa. Tänään tuli arvatkaa sylkiovismittari! innostuin. Ja kanssa 20 raskaustestiä.. :DDD Ei ihan vähä riittänyt. Toivottavasti ei tartteis käyttää niistä kuin yksi tai toinen varmistamaan plussa. :DD

Tikru mää tiiän niin hyvin mitä tarkoitit! Oon töissä päiväkodilla, ja siellä on ensinnäkin niitä ihania pieniä, mutta lisäksi myös äitejä lapsineen ja mahoineen.. Onhan se hienoa niille muille, että saavat lapsia kun tahtovat, mutta tahtoisin minäkin. :/ Me ollaan tikrun kanssa taidettu aikalailla saman aikaa yrittää, syksystä? On tässäkin ehtinyt jo aika monta kertaa pettyä ja samalla alkaa pelätä, ettei niitä koskaan tulekaan.

No tytöt, pietäänhän yhtä!

Huh, tulinpa hyvälle tuulelle yhestä ovismittarista. :)

Vierailija
10/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Minäkin sitten tipahdin tänne tammikuisten joukkoon jo viime lauantaina kun se ikävä täti taas pääsi yllättämään. Todella masentunein mielin tuli tuo viikonloppu sitten vietettyä, mutta nyt taas aivan uudella innolla kohti seuraavaa ovulaatiota...

Miiru84 kp 4/28 yk 7

Vierailija
11/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esittäydyn saman tien. Mulla on 12/06 syntynyt poika, ja nyt ollaan kakkosta yritetty lokakuusta. Joulukuun alussa tein positiivisen raskaustestin, mutta rv11+1 huomattiin, että sikiö oli kuollut kohtuun noin rv8+1. Helmikuun ensimmäinen päivä tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, ja sen jälkeen ei olla käytetty ehkäisyä. Heti silloin km:n jälkeen en tainnut ovuloida, joten en laske sitä vielä varsinaiseksi yrityskierroksi. Nyt on siis aluillaan toinen varsinainen yrityskierto km:n jälkeen, mutta kolmas ilman ehkäisyä. Eka raskaus tärppäsi ekasta kierrosta, tuo epäonninen toinen raskaus tärppäsi toisesta kierrosta - joskohan kolmas raskaus tärppäisi sitten kolmannesta kierrosta?! Toiveet tammi- tai helmivauvan saamiseksi ovat vähän turhankin korkealla. Menen syksyksi yliopistolle viimeistelemään tutkintoni, ja kevään puolella olisikin oikein sopiva aika saada toinen lapsi!

Kandi kp5/~28, yk 2(3)

Vierailija
12/45 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustaillut olen jo syksystä kuukausipinoissa, mutta kirjoittamaan asti en ole alkanut, kun tämä yritys ei ole vielä ollut kovinkaan totista. Kovin totiseksi sen ei tietysti nytkään tarvitsisi muuttua :)

Varsinaisesti kuuluisin vielä tuohon joulukuisiiin, mutta olen 90% varma, että täti saapuu torstaina, viimeistään perjantaina. Joten sitten päästään yrittämään pikkukolmosta.

Meillä on siis ennestään kaksi poikaa 10/04 ja 03/07 ja nyt olisi toiveissa pikkuinen ensi kevääksi.

Mukavia ovispäiviä niille keillä se on ajankohtaista ;)

Vierailija
13/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 4 eikä vauvayritystä ole vielä aloitettu, mutta ehkä sitä voisi jo yritellä. Meillä vähän samanlainen tausta kuin kandivaiheella: vauva oli jo tulossa elokuulle, mutta rv 12 todettiin keskeytynyt keskenmeno. Nyt on ollut yritys sen jälkeen katkolla ja ajateltiin, että hoidetaan työ- ja asuntoasiat kuntoon ennen uutta vauvaa, mutta katsellaan nyt.

Meillä on siis 2- ja 3-vuotiaat ja käymme molemmat täyspäiväisesti töissä, joten aika huisketta tämä elämä on. Olisi niin, niin ihanaa jäädä lasten ja vauvan kanssa kotiin, mutta vähän hirvittää silti.

Kakkonen syntyi tammikuun alussa ja haikailen kovasti niitä aikoja. Isosisko oli vuoden, talvi oli luminen ja nyytti tuhisi peppu pystyssä. Oih.

Plussatuulia tammikuisille!

kaaka kp4/30-40

Vierailija
14/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi kuumeilija(?), meillä on kaksi lasta -04 poika ja -06 tyttö. Nyt on mietitty, että olisiko kolmas jo ajankohtainen, mut yritystä ei olla vielä aloitettu...hirvittää ajatus synnytyksestä..:/

Onnea yritykseen teille, jotka olette jo siihen asti haaveissanne päässeet ja voimia teille, jotka olette keskenmenon kokeneet.

Vierailija
15/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Minäkin täällä aktiivisena käyn lukemassa teijän juttuja, mutta en ole oikein saanut aikaiseksi kirjoitella.

Meillä mies tosiaan ihme ja kumma suostui tähän kakkosen yrittämiseen ( esikoiseen sai taivutella monta vuotta) aikas helposti ja nyt yritän pitää matalaa profiilia, ettei mies saa paineita kun sovittu ajankohta lähestyy..;D

Oon ovista pongaillut tikuilla ja aika selkee toi on. Mulla tulee aina ns. " limaklöntti" kaksi päivää ennen ovista ja ovis kestää 2-3 päivää? Siksi toiveet on korkealla, kun yrtitys alkaa (toivotaan, että mies nyt alkaa sitten mua)..:)

Menkat pitäs alkaa n. 16.4 ja ovis ois sitten tossa vapun tienoilla.:)

Onnea kaikille ovismetsästykseen ja toivotaan, että monta tammivauvaa saadaan!:)

Voi kun tää nyt onnistuis ekasta ja kaikki menis hyvin..:)

Nyt kattoon meille tuli vauvaa!

T: Daim

Vierailija
16/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen aamulla gynen pkl:lle ultraan, jossa katsotaan ovuloinko clomeilla! Jännittää kyllä aika kovasti... Jos ovis on tulossa ihan oikeasti! Siis, että nyt oliskin ihan oikeasti tässä kierrossa mahdollista raskautua! Tai entä jos clomitkaan ei auta?! En varmaan nuku ens yönä ollenkaan, kun varmaan mietin asiaa ja pelkään että en herääkään ajoissa jne.! Toiveet tammivauvasta on kyllä kovat...

Mimmi75, kp.12/28(?)

Vierailija
17/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvaliekki, tilasitpa monta testiä!! :DD Eivät pääse ihan heti loppumaan, vaikka toivon kyllä että tilasit ne turhaan... Ei mulla yritys kyllä alkanut ihan vielä syksyllä... vaikka kovaa kuumeilua on kyllä ollut ilmassa melkein pari vuotta. Nyt on vasta yk2. Ja siis olen ihan hermoraunio. Mitähän tästä tulee...

Ei nyt ihmeempiä. Illalla pitäis jaksaa touhuilla vällyjen välisä:)

tikru. kp11/27-30

Vierailija
18/45 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Kylläpä tää oleminen ja kuumeilu nyt tökkii :( Mul on jostain syystä semmonen olo ettei varmasti tärppää tässä kuussa, mistä lie johtuu tuokin olo.. Ovista oon nyt tikuttanu kp11 lähtien eli 4pv ja kokoajan oon saanu haamuja eli negaa, mut tänään tuli kyllä sit ihan totaali nega eli ei viivan viivaa kontrolliviivan lisäks, no ok, tiijän et sekin voi heitellä noin ja sitten vasta pamauttaa plussan ku on oikeesti se LH-huippu :) Mut kuiteski niin, toivon että se ovis tulis viimeistään 16.4, niin sitten se kiertokin olis sen 33pv.. joo mutta tällasia siis pähkäilen :)

mammmaa kp15/30-33 yk2

Vierailija
19/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynellä aamulla... Jos clomit toimis oikein, niin huomenna tai ylihuomenna olis ovulaatio odotettavissa, mutta gynellä ultrassa ei havaintoa, että ainakaan lähipäivinä olis ovis tulossa... Ei antanu lääkäri kovin suuria toiveita raskautua tässä kierrossa, vaikkei tyrmännytkään mahdollisuutta, sillä munasarjoissa on ehkä mahdollisesti näkyvissä joku vähän suurempi rakkula, josta voi vielä kypsyä munasolu... Olen kyllä aika pettyny! Meinas kyyneleet nousta silmiin, kun lääkäri totes, että " ei täällä nyt näytä yhtään valmista rakkulaa olevan" ... Joka tapauksessa nyt ainakin oletettava laskettuaika siirtyy eteenpäin. Aion kuitenkin tässä pinossa roikkua, kun eihän sitä tiedä...

Mimmi75, kp.13/??, yritystä elokuusta -07

Vierailija
20/45 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mimmille, onpas kurjaa josset saanutkaan iloisia ovisuutisia sieltä gyneltä... Toivottavasti siellä nyt jotain tapahtuu, ja joku follikkeli kasvaa tarpeeksi!

Mulla oli viime kierrossa ihan sellainen olo että ei tärppää, eikä siis tärpännytkään. Nyt on ihan sellainen olo että " voi kun tärppäisi" - olisi ihana vappuna tehdä positiivinen testi :)

Plussaonnea kaikille!

Kandi kp 7/~28