Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~LOKAKUISET VKO15~*~*~

07.04.2008 |

Mukavaa uutta viikkoa ja hyvää vointia kaikille.

Erica 14+3

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ei tässä kauhean hyvin voida. Pahoinvointi jatkuu edelleen, loppuukohan ikinä... Ja ensi viikko jännittää aivan tajuttomasti. Pelkään puhelimen soimista ja ja odotan kirjeen saapumista. Ihan kammottavaa. Lisäksi olen flunssassa ja epäilen että kohta iskee taas poskiontelotulehdus.

Viime yö meni valvomiseksi, istuin kuopuksen kanssa parvekkeella hengittelemässä kosteeta ilmaa. Kolmas kurkunpääntulehdus vähän ajan sisällä..samanlainen yö varmaan tulossa kun köhinää kuuluu koko ajan. Täytyy toivoa ettei tällä kertaa tarttis lähteä Lastenklinikalla. Ensi viikon alussa pakko viedä lääkäriin jos jatkuu..viimeeksi jo vähän puhui lääkäri infektio-astmasta joka ilmeisesti vaivaa allergikkoja.

Hiukan tosiaan muuttunut neuvolakäytäntö..ensimmäinen lääkärikerta jää pois(ellei nyt ole jotain ihmeellistä) ja ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen toinen neuvolakerta vasta rv 22 jälkeen..huhhuh. Siis uudelleen synnyttäjille.Mä soitin paniikissa omalle terkkarille ja pääsen tsekkaamaan puolentoista viikon jälkeen sydänääniä. Mä oon vähän hysteerinen sen biopsian jälkeen ja haluan tietää että mahassa ollaan hengissä. Olis ihanaa jo tuntea liikettä masussa, mutta istukka etuseinämässä joten se kai vaimentaa..

No mutta ensi viikkoa odotellen...kuitenkin

-Tiziana rv 14+1

Vierailija
82/82 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olo alkaa vihdoin helpottaa! Mäkin sain tota Kefalexia poskiontelotulehdukseen, mutta kun kävin uudestaan lääkärissä, todettiin, ettei mulla olekaan (ainakaan enää) poskionteloissa tulehdusta, mutta limakalvoturvotusta sitäkin enemmän ja se kuulemma aiheuttaa päänsärkyä. Sain siihen Flixonase-nenäsuihketta, mutta vähän jännittää, että kärsinköhän mä koko raskauden tästä turvotuksesta. Sitä nenäsuihketta kun ei voi kuitenkaan loputtomiin käyttää. Eiköhän noi lääkärit ole aika tarkkoja siitä, mitä raskaana oleville määrävät, mutta eihän toi lääkkeiden syönti silti kivaa ole..

Liikkeitä olen (ainakin omasta mielestäni) tuntenut muutaman kerran, mutta en mitenkään säännöllisesti vielä. Esikoisesta tunsin muistaakseni vasta rv 18-19. Enkä siis ole mitenkään hoikka, etenkään vatsan seudulta..

Ja juu, masu kasvaa ja mammafarkut oli kaivettava esiin. Mulla on parit isompaa koko olevat housut, jotka vielä menee hyvin jalkaan, mutta mun mielestä ne ei istu muuten yhtään. Roikkuvat sitten takapuolesta ja reisistä. Mutta kyllä vähän kauhistuttaa, että paljonko paino on noussut.. Torstaina on neuvola, sittenhän se nähdään!

Oikein hyviä vointeja kaikille ja niille, jotka vielä voivat pahoin, toivon kovasti jo parempaa oloa!!

Cisse rv 14+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla