Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~LOKAKUISET VKO15~*~*~

07.04.2008 |

Mukavaa uutta viikkoa ja hyvää vointia kaikille.

Erica 14+3

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoitteluni Putrille. Todella ikävää:(

Mua pelottaa edelleen hirveenä, että jotain pahaa sattuisi. Lääkäri viime viikolla ultrassa näki vauvan, joten silloin vielä oli ok. Huomenna on np-ultra, ja toivon tosiaan, että olisi kaikki hyvin.

Pahoinvointi on hellittänyt, samoin väsymys. Ei oikein ole enää raskaana olevan olo...Mahaakaan ei näy, hieman turvottaa vain.

Viime viikkoinen kaamea nuha alkaa helpottaa. Olin jo töissä tänään. Tekisi mieli alkaa käymään salilla/pilateksessa/uimassa mutta työvuorot on niin myöhäisiä, että illalla ei pääse, enkä ole oikein aamutreenaaja.

Minä haluan selvittää sukupuolen, käyn varmasti 4d-ultrassa, jossa se selviää viimeistään. En sinne mene tuon tiedon takia, tarkennan nyt kuitenkin.

Käytiin Helsingissä viikonloppuna ja shoppailin ekaa kertaa äitiysvaatteita. Selvitin etukäteen netistä, että Kampissa oleva Bebes olisi varteenotettava käyntipaikka ja sieltä löysinkin vaikka mitä. Ostin odotusajan rintsikat, tosi mukavat eivätkä olleet hirmu kalliitkaan, jotain 36e. Lisäksi kesäksi pari hihatonta toppia 12,95e/kpl, capri-mittaiset farkut (alessa, hinnaksi jäi jotain 25e), lyhythihainen neulepaita ja kesäksi lyhyt hame. Oli kivasti alejuttuja nuo muutkin. Merkit olivat yhtä lukuunottamatta Mamaliciousta (rintsikat olivat myös jotain muuta merkkiä).

Liike oli tosi viehättävä ja palvelu hyvää. Lisäksi oli liikkeen synttärit joten oli herkuteltavaa tarjolla. Voin kyllä suositella tuota paikkaa. Näyttävät myyvän myös netin kautta. Valikoima oli laaja ja vaatteet kauniita. Mulla on kesällä 2-3 häät tiedossa, joten tuolta vois käydä ostamassa jonkun mekon juhlia varten myös.

Huoh, huomenna siis np-ultra, jännittää jo kovasti...

Imdina 12+3

Vierailija
22/82 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkäinen: Mulla oli välissä sellainen kausi et pumppu hakkasi TODELLA lujaa. Tuntui juuri siltä että se tulee rinnasta läpi hetkenä minä hyvänsä. Jo imuroiminenkin rauhallisesti nosti pulssin huimaksi ja sit alkoi oksettaa. Saati portaiden kävely kun asutaan kolmannessa kerroksessa ilman hissiä.Mut nyt on jo tasaantunut. Että älä suotta huolestu.

Määitte & Mini08 13+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Putrille myös minulta!

Taas valitusta..

Voikohan raskauspahoinvointi ja oksentelu alkaa uudelleen 14+ viikolla?? Olen nimittäin edellisaamuyönä oksentanut ja vielä myöhemmin aamulla, myös eilen oksensin illalla oikein kunnolla. Etova olo on ollut kokoajan. Vai olisikohan tämä " vain" oksennustautia?!

Tähän asti en ole kertaakaan oksentanut, ollut vain huonoa oloa ja ruoat etonut.

Joku sitä jutteli että toinen raskaus on paljon vaikeampi kuin ensimmäinen, olen kyllä samaa mieltä! Ekaa odottaessa ei ollut pahoinvoinnista tietoakaan, lievä väsy vaivasi muutaman viikon. Lopussa sitten oli iskiasvaivaa, mutta viimeiseen saakka jaksoin kaupoissa yms. pyöriä. Nyt väsyttää melkein koko päivän, viimeistään klo. 12 alkaa väsymys ja jatkuu siihen saakka että pääsee nukkumaan. Ja lisänä tämä huono olo sekä kiukkuisuus... ohhoijjaa..

Odotan niin paljon että kesäloma alkaisi, mutta sekin alkaa vasta kesäkuun viimeinen päivä, eli hieman on vielä odottamista.

Kävin H&M:ssa katsomassa äitiysvaatteita, mutta ei löytynyt mitään mieleistä. Farkkuja siis etsiskelen, kaikissa housuissa tuntui reisien kohta olevan kauhean leveä, tai sitten näyttivät liian lyhyiltä. Mulla on aina ollut ongelmana sama juttu, jos housut ovat muuten sopivat niin ne ovat liian lyhyet tai jos pituutta on tarpeeksi niin roikkuvat päällä muuten. :( Jos sitä hetken kulkisi tuulipuvussa niin eiköhän nuo reidetkin ala levitä mikäli vanhat merkit paikkansa pitää.

Nyt meidän " talokin" alkaa näyttää talolta kun eilen saatiin kattotuolit paikalleen, voi vitsi kun ihanaa. Vaikka täytyy sitä vielä " hetken" aikaa vielä siellä puuhastella että valmiiksi tulee.. Mies kyllä meinaa että tänä vuonna vielä muutetaan, vaikka sitten palkattaisiin työvoimaa lisää!

Taas tuli jotain valitettua, on se kumma kun huonoista asioista viitsii tulla kirjoittelemaan silloin tällöin, mutta kun olo suht ok, niin tulee lähinnä taustalla luettua..

Terveisin: Nanna 14+3

Vierailija
24/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä ole taas saanu aikaseksi kirjoiteltua mitään...olen kyllä käyny lueskelemassa mitäs muiden masuille kuuluu...

Pahoittelut Putrille...

Täällä aamupahoinvointi on muuttunut kokopäivä pahoinvoinniksi.

Laatta lentää ihan pienestäkin pahasta hajusta yms. Ja sitten kun en uskalla mitään syödä kun inhoan oksentaa ruokaa pihalle...odotan et se oksennus tulee ja syön sitten kun on parempi olo. Torstaina olisi lääkärinla, stressasin hirveästi et miten minä tuon esikon kanssa sinne menen ja sit mies hoksas että on vapaalla torstaina...

Olen myös miettinyt tuota että kysyisikö sitä sukupuolta, esikoisesta ei kysytty...mies ei haluaisi tietää...empä tiedä vielä pitänee pohtia...

En ole hankkinut vielä mitään vauvalle...esikoiselta nyt olisi vaatetta jos tulee tyttö,kärryt on jo ja pinnis jää esikolta kun siirtyy sitten jatkettavaan nukkumaan

Minä ajattelin ottaa äitiyspakkauksen kun ei sillä 140¿ oikeen mitään saa...

mutta täällä alkoi kitinä kun äiti on koneella joten palaan asiaan

pikku rv 11+4

Vierailija
25/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nyt kaksi vapaa päivää. Tulikin nukuttua yli yhdeksään. Tänään hain postista kotidopplerin :D Laite jota ekassa raskaudessa pidin ihan humpuukina, mutta nyt on jotenkin hysteerisempi. Oli ihana kuunnella kotona sitä sydämen jumputusta ja tietää, että kaikki on hyvin. Hyvän hinnan noista dopplereista tuntuu saavan vielä käytettyinä huutonetissäkin.

G rv 16

Vierailija
26/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gelee: Mistä sellaisen kotidopplerin saa? Mulle kans! Paljonko maksoi?

Saneline07 13+5

Vierailija
27/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivustolta voi tilata. Onhan tuo hintava 80 ¿ tienoilla, mutta kiva kun voi kuunnella sydänäänet kun siltä tuntuu :) Ja jälleenmyyntiarvo pysyy hyvin.

G rv 16

Vierailija
28/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noita huimaus kohtauksia. Mulla siis tullut ihan yhtäkkiä. Alkanut kovalla vatsakivulla ja kun olen käynyt pissalla nousee ihan tuskahiki, olen hiestä märkä ja silmissä sumenee jolloin on pakko juosta sänkyyn kun tuntuu että kohta kaatuu. Sängyssä tuo on sitten helpottanut. Mulla on nyt ollu n. 2-3 kertaa raskauden aikana, ennen raskautta (tai siis ennen plussausta) mulla tais olla pari kertaa.

Mä en oo ostanu vauvalle vielä mitään. Kyllä niitä tossa pikkuhiljaa vois alkaa kattoo. Torstaina ultra joten sen jälkeen voi hiiskua jo muillekkin tästä pienokaisesta. Meillä ei vauvasta isän lisäksi tiedä kuin yksi kaverini. Veikkaan että aika yllätyksenä tulee kaikille.

Mutta edelleen meinasin että äidilleni ja miehen äidille kirjotetaan äitienpäiväkorttiin pieni vihjaus tulevasta. Sekin tietty riippuu siitä kuinka kauan maha pysyy piilossa. Mulla ei mahaa ole selvästi näkyvissä. Olen normaalipainoinen, enkä käytä mitään supertiukkoja vaatteita joten ei näy sekään vähäinen. Pieni pömppis on, sanoi mies yks päivä kun saunassa oltiin. Omat vaatteet mahtuvat siis hyvin pääle eikä tee tiukkaa. Ajattelin että kohta vois varmaan noita kesätoppeja laittaa varastoon, kun ne ei tänä kesänä tule mahtumaan mun päälle, ainakin uskon niin. Ei sitä tiedä kuinka pienellä mahalla tästä selvitään.

Sukupuolesta on myös ollut juttua. Meillä oli aikomus että sukupuoli selviää vasta synnytyksessä. Ja jos lahjaksi tulee hurjasti sinisiä vaatteita tai punaisia mekkoja ja kun jomman kumman värisistä pitänee luopua niin niitä voi sitten laittaa myyntiin vaikka tuonne huuto.nettiin. Kun se on mulla tälläkin hetkellä käytössä. Vaunutkin oli aikeissa hankkia neutraalin väriset. Eli ei mitään pinkkiä tai tummansinistä.

Onko kukaan miettiny tai harkinnut ostavansa vaunut etelä-suomesta eli siis tuolta viron puolelta? Olisin halukas tietämään mitä sielä yhdistelmävaunut maksaa. Tietääkö kukaan mitään virolaista lastentarvikeliikkeen internet sivua???

crabu-87 11+1

Vierailija
29/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käys kattoo huuto.netistä. Sielä on myös myynnissä.

crabu-87

Vierailija
30/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Putrille(?),tässä vaiheessa oli jo niin toiveikas kaikkien puolesta..:(

Sitten siihen tärkeimpään eli omaan napaan..;)

Viime keskiviikkona kävin np-ulrassa,ja jäi niin ihana fiilis,kumma kyllä teki tästä raskaudesta todempaa.Ihankuin se jatkuva pahoinvointi ei muistuttaisi!Laite oli uusittu sitten viime raskauden ja vauva näkyi kyllä niin selvästi,pienet jalat ja kädet ja kasvot.Ihanaa!Kätilö totesi että kohtu on oikeen reippaasti eteenpäin kenollaan ja istukka sen takana se plus oma hobitin pituus tietää suurta mahaa,kun on viellä niin suht.lyhyt aika viime raskaudesta..kiva,mua saa sitten kesällä kärrätä kottikärryillä.Viellä menee omat housut kepeästi.

Väsymys alkaa helpottaa ja olo on niin onnellinen,nyt sitä uskaltaa jo iloita tästä uudesta perheenjäsenestä.Totesin just miekkoselle että nyt olen sitten kahden äiti.

Kovasti odottelen niitä potkuja,viime raskaudessa neuvontätikin tunsi potkut vatsan läpi jo viikolla 18.

En muista kuka kyseli siitä saunasta,mutta itse saunon ainakin normaaliin tahtiin.Kyllä sen tuntee jos olo käy tukalaksi.Kaipa me suomalaiset ollaan paksunahkaisempia.

Hanna ja salamatkustaja rv13+1

Vierailija
31/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määitte; luin, että te olette kolmannessa kerroksessa ilman hissiä. Mekin olemme toisessa ja en ole keksinyt mitään ratkaisua vaunuongelmaan. Kun olin esikoiseni kanssa kotona, oli hissi ja oli niin ihanan kätevää nukuttaa parvekkeelle tai työntää parvekkeelle jatkamaan unia ulkoilun jälkeen. En tiedä miten tuo nyt sitten onnistuisi. Onko teillä jokin ratkaisu tähän ongelmaan? Tai jollain muilla joka elää/on elänyt hissittömässä kerrostalossa... Sitten on vielä kaiken kukkuraksi se, etten millään luottaisi jättää vaunujamme tuonne alas, eikä niitä vissiin oikeen saisikaan jättää, enkä nyt millään niitä saa kannettuakaan. Kaikki ideat otetaan vastaan! :)

Vierailija
32/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon viestin piti viellä jatkua...

crabu-87 ja pikkutarja oli puhunut huimauksesta. Minulla on samaa vaivaa. Ennenkin on huimannut, mutta vain siinä yhteydessä jos nousee nopeasti, on ollut kauan syömättä tms., mutta nykyään siis saattaa alkaa huimaamaan juuri ruoan jälkeen ja vaikka istuisi. Siihen ei sitten tosiaan muu auta, kuin makaamaan meno. Ikävä vaiva tuli pahoinvoinnin tilalle, toivottavasti ei kauaa viipyisi kenelläkään meistä! :/

Tänne ei mitään uutta, välillä maha muljuu ja se on ihanaa! :) Huomenna tulee rv 15 täyteen, vau! Niin nopeasti mennyt aika...

Hyvää illanjatkoa kaikille!

Lillian 14+6

Vierailija
33/82 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki oli hyvin. Muksu vastasi viikkoja ja pituuttakin oli päästä peffaan reippaat 9cm ja jalat mukaan ottaen kuulemma noin 15 cm!! Mä kun aattelin, että mukelon kokonaispituus (sinne jalkoihin asti) olisi ehkä jotain 10cm... Niskaturvotustä täti ei edes mitannut, tiedä sitten, että jotuuko siitä, että mulla tuo " sallittu 14. viikko on jo takanapäiin vai ihan siitä kun kyseli tuosta seerumiseulasta ja kerroin, etten itse moisista perusta... Mutta tärkeintä on, että mukelo oli kunnossa :) Vähän täti yritti sukupuolta katsoa, selivis, että meille on tulossa 50% todennäköisyydellä tyttö ;) Lisäksi selvisi, että istukka on etupuolella, joten taitaa mennä vielä reippaasti yli kuukausi, ennen kuin voi haaveillakaan tuntevansa liikkeitä, harmi sinällänsä...

Nyt on tuo kohtu " alkanut" tuntumaan, eli siis tuntuu, että tuolla mahassa on jotain esim. jos makaa mahallaan. Mutta silti vielä on vyöt käytössä!

Tuosta sukupuolesta olikin juttua. Meillä saatiin tuon esikon sukupuoli selville rakenneultrassa ja nyt sitä ei meillä ole kunnan puolesta. Siippa ainakin kovasti haluaisi tietää sukupuolen. Itsekin ehkä... Olisi kiva tietää jemmailenko vaaleapunaisia kestovaippoja ja vaatteita vai laitanko eteenpäin... Toisaalta kun meillä on tyttö, niin en osaa ollenkaan ajatella, että tämä tapaus olisi mitään muuta kuin tyttö!

Ja kotidoppleriakin oli mietitty. Itse hankin sellaisen tuon esikoisen kanssa, vielä en ole testannut tämän kanssa (muistaakseni se pystyy kuulemaan sykkeen 14.->) kun doppleri vielä on tuolla varastossa. Mutta varmaan sen voisi kaivaa esille. Itse hermoheikkona tapauksena pidin sitä kyllä tosi hyvänä ostoksena. Meillä kun tuo tyttö vielä oli sellainen, että rv30-> rupesi liikkumaan tosi huonosti, niin hieman kuitenkin rauhotti kun illalla kuuli sydämmensykkeet ja aamulla oli meno äitiyspolille tarkastukseen.

Mutta siinähän jorinat tältä erää...

Coltsfoot ja MiniH 14+3

Vierailija
34/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä verran teillä on rinnat kasvaneet? Minulla normaalisti siis B75 ja nyt on jo C80 ja taas puristaa!! :( Alkaa vähän häiritsemään nämä, kun kumminkin pienempiin tottunut. Onko teillä muilla tällaista?

Lillian 15+0

Vierailija
35/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lillian33:

että minkä verran teillä on rinnat kasvaneet? Minulla normaalisti siis B75 ja nyt on jo C80 ja taas puristaa!! :( Alkaa vähän häiritsemään nämä, kun kumminkin pienempiin tottunut. Onko teillä muilla tällaista?

No juu, minä kärsin suurista rinnoista. Normaalisti F75 ja nyt pursuan jo niistäkin. Onneks sain just mieheltä lahjaksi lahjakortin rintsikkakauppaan, niin pääsen ostamaan parit liivit kokoa G75. Tiedän, että tarvitsen niitä vielä koko imetysajankin, joten tarpeeseen tulee. Silloin kun maitopakkaantuu rintoihin, olen kuin Dolly Parton, enkä mahdu mihinkään liiveihin!

Minä olen muutenkin tämän mahani kanssa jo tosi muodokas, vaikka nyt rv 15+2.

Mutta minkäs teet, luonto on luonut sellaiseksi kun on.

Hyvää keskiviikon jatkoa!

Sunset@ ja masuasukki

Vierailija
36/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli neuvolakäynti. En edes meinannut muistaa, onneksi tulin muuten vilkaisseeksi kalenteria ja iski sieltä silmään. Vauvan syke oli 150. JOnkun verran tunnen jo muljahteluja, mutta en mitenkään säännöllisesti että voisin seurata.

Kauheasti en ole ehtinyt vauva-asiaa taas miettimään. Vajaa viikko sitten kuopus oli kaatunut mummolassa oikein pahasti, loukannut suun ja pään ihan aivotärähdykseen saakka. Kun siitä rytinästä ja säikähdyksestä selvittiin niin tytölle nousi 40,8 asteen kuume, adenoa epäilivät olevan. KOskapa suu oli kaatumisen vuoksi tuusana ollut jo muutaman päivän ja syöminen ja juominen huonoa niin tiputukseenhan tämä joutui. Sieltä sitten päästiin suht kunnossa kotiin ja päivä meni ok, kunnes tyttö alkoi sitten satunnaisesti oksennella ja ripuloida. Great. Vanhempi tyttö sai sitten viruksesta osansa ja sai kaamean yskän, joka tuntuu nyt jylläävän äidilläkin. Ja kaiken tämän päälle se äidin lakkaamaton päänsärky ja huimaus heti kun paikalleen jää. UPEETA!

Nooooh, ettei liian helpoksi kävisi niin laitettiin sitten talo myyntiin ja yhdestä uudehkosta ollaan jo tarjousta jättämässä. Saas nähdä.

Lasten päivähoidosta painostavat koko ajan että saisivat hoitoaikoja tietää, ilmoitan aina ne mitä varmaksi tiedän sillä varauksella, että sairaslomani saattaa jatkua. Nyt sitten pomoni oli ottanut minulta kaikki yövuorot pois, mikä tarkoittaa ettei minulla juuri arkisin ole vapaata = lapset tarvitsevat enemmän hoitopäiviä kuin aiemmin. Siitäkös valitukset sain... Ja kyse on siis vain huhti-toukokuusta... Aivan sama. Pitänee kysyä päivähoidosta josko sitten on järkevämpi sillä perusteella pyytää sairaslomaa kun lapsille ei hoitajaa ole...

Että semmosta. Ensi viikolla sitten taas neurologille, tumiota kuulemaan. Siitä viikon päästä on sitten korvalääkärille aika. Ihan raato koko ämmä (sanoi meidän 4 v yhtenä päivänä, äitin mussukka).

Miutsinmutsi rv 15+5, tytöt 4 v ja 1,5 v ja isi kaiken keskellä

Vierailija
37/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks neuvolakuulumisia. Terkka sai neuvolan vaa´alla painonnousuksi 4kg! Eli kilon viikossa sitten viime käynnin.. Tätä tää sit vissiin on kun mitään et pysty syömään niinkuin terveellisesti. Kaikki pitää arpoa mitä voi syödä. Minin pulssi oli 135 eli aika jumputusta silläkin. Verikokeet otettiin labrassa erikseen ja pissanäyte jossa kaikki ok.

Sitten kun lääkärille valitin tuota alavatsan kipuilua ja vihjaisin millaisia töitä joudun tekemään, niin totesi vain et ota rauhallisesti. Mut eipä taida paljon olla väliä nostatko 10l turve-hiekka-ruukkuja puineen rauhallisesti vai reippaasti. Eilen töissä siivottiin ja nosteltiin raskaita kamoja ja selkä hiukan vihjaili... Nyt sit selkä löi jarrut kiinni: notkoselän kirous iski. Suorassa ei pysty istumaan eikä kävelystä puhettakaan, ja kenotan vasemmalle seistessä. Huomenna pakko päästä päivystykseen. Vissiin se sit on taas saikun paikka... :( Mulla ei nyt oikein oo onni myötä ton työn suhteen.

Että näin kivaa...

Määitte & Mini08 13+5

Vierailija
38/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo keskusteltiinkin kasvaneista rinnoista. Mulla alkaa olla varmaan kaks kuppikokoa isommat, kuin ennen odotusta. Ostin ihan odotuksen alussa kokoa isommat ja nämäkin alkavat käydä ahtaaksi. No tästä en niin huolissaan...mutta

Minkälaista kipua teillä muilla rinnoissa? Mulla ei mitään ongelmia nukkua mahallaan, eikä rinnat muutenkaan kosketusarat. Mutta jos mulle tulee ulkona kylmä tai vähänkin viileä olo, niin rinnat alkavat vihloa ja särkeä melkein sietämättömän paljon. Miehelleni kuvailin tätä kipua näin: " kuin joku olisi leikannut nännini irti" ! Siis onko tämä normaalia ja onko kellään muulla vastaavaa? Mulla oli labroissa leukkaritkin pikkuisen koholla (14) ja ajattelin, että voisiko kyseessä olla rintatulehdus, kun ei muutakaan syytä tunnu noiden leukkareitten kohoamiselle löytyä. Mites teidän muiden leukkarit?

Eipä muuta tällä kertaa.

Erica 14+5

Vierailija
39/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä oli eka neuvola, rv silloin 10+6. Kamalan kauan siellä meni, vaikken ensikertalainen olekaan. Kaikkia uusia juttujakin oli tullut " markkinoille" sitten edelliskerran. Suomen neuvolasydeemistä kokemusta viimeks v.2002.

Halusin, että yritetään kuunnella myös sydänäänet, vaikka terkkari vähän vastustelikin. Näillä viikoila kún n iiden kuuluminen ei ole vielä ihan taattu. Mutta kyllä sieltä kunnon laukka-askeleet sitten kuuluikin, tosi hyvin jopa!

Sain ultran sitten heti tälle päivälle, siellä odottikin yllätys, koska vauva olikin isomman oloinen kuin olin odottanut. Laskettu aika valui 9 päivää alemmas, eli nyt sitten jo 19.10 sen aiemman 28.10. sijaan. Raskausviikkojakin jo 12+3..

Niskaturvotusta ei ollut ja vauva vilkutteli toli eloisana muule ruudulla :) Olin ihan myyty heti, vaikka tähän odotukseen onkin liittynyt jos jonkinmoista tähän mennessä!

Lääkäri oli tosi ihana, juteltiin niitä näitä yli puoli tuntia tutkimuksen jälkeen! Hassu olo nyt jälkeenpäin, niin kuin aina ultran jälkeen, tuntuu jotenkin utopistiselta kantaa elämää sisällään, mutta vatsaa ei näy yms.

Mulla ei tosiaan näy vatsaa yhtään, mulla kylläkin hyvin voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu. Olen aika pitkä, joten maha mahtuu kasvamaan vaikka selkärankaa vasten :)

Vauvatarvikkeista on ollut puhetta, meillä tosiaan odotetaan jo kolmatta, joten kaikki tarvittava löytyy varastosta, ehkä saatan hankkia uuden pinnasängyn tms. ja uudet yhdistelmät. Äitiyspakkausta en ota tällä kertaa, ajattelin pärjätä enstisillä. Pakkauksen vaatteetkin kun on kaikki lähes niin isoja, ettei niistä ole edes alkuun hyöytyä.

Mukavaa viikonjatkoa,

Helmenharmaa, yhtäkkiä jo rv 12+3 :)

Vierailija
40/82 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mulla on myös rinnat aikas kiitettävän arat edelleen. Varsinkin siinä vaiheessa kun illalla ottaa rintsikoita pois, niin sattuu oikein vaan tosissaan. Ja nyt ei kyllä voi enää yrittää väkisin pärjätä vanhoilla, kun joka puolelta pursuaa yli. No,eipä tämä tuota mein isäntää ainakaan haittaavan tunnu. ;) Eikä muakaan kipua lukuunottamatta.

Määitte & Mini08 13+5