Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asiallisia kysymyksiä arabimiehen vaimolle?

Vierailija
06.04.2008 |

*jos vaikka saisin pari ennakkoluuloa oikaistua...* ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemani perheessä...olen mielestäni tasavertainen aviopuoliso ja kunnioitettu äiti.

ap

Vierailija
2/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yksi lapsi. Yhdessä olemme olleet 6 vuotta ja harrastimme seksiä ennen avioliittoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä sinä ?

Vierailija
4/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö miehen kotimaassa kuinka usein?

Vierailija
5/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä?

Vierailija
6/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun suomea lapselle. Mieheni kanssa puhumme ranskaa ja suomea. Lapsi on vielä niin pieni ettemme ole uskonnosta puhuneet hänelle mitään. Mutta lasta ei ole kastettu, mies opettaa tulevaisuudessa islamia, minä olen itse agnostikko.

ap

Vierailija
7/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös koulutettu ja " normaalisti" työelämässä, nyt tosin mammalomalla.

Tapasimme ulkomailla, emme tosin miehen kotimaassa. Miehen kotimaassa vierailemme n. kerran vuodessa.

ap

Vierailija
8/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUinka paljon ihonväri nyky-suomessa merkitsee? Kuinka paljon törmäätte avoimeen rasismiin?

12

Vierailija
9/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki miehen kulttuuri vaikuttaa omalla tavallaan. Kotona puhutaan kolmea kieltä, mies rukoilee ja pyrkii muutenkin noudattamaan uskontonsa määräyksiä.

ap

Vierailija
10/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän suomalaisia ruokia vai ruokia hänen maastaan?

Vierailija
11/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä nyt juopot huutelevat tai joku katsoo pitkään. Mutta mitään sen pahempaa emme ole kokeneet. Toivottavasti lapsi ei tule saamaan negatiivista huomiota tulevaisuudessa :/.

Mies on löytänyt koulutustaan vastaavan työpaikan, se on erinomainen juttu.

Lapsesta tule muslimi, jos hän islamin kokee omakseen.

ap

Vierailija
12/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianlihaa emme syö kumpikaan. Lapsella on nimi, joka on sekä arabialainen, että suomalainen :).

Tulen oikein hyvin toimeen miehen perheen kanssa, samoin mies minun perheeni kanssa.

ap

Vierailija
13/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellakointia ja lippujen polttoa vastustan suuresti. Rauhanomaista mielenilmausta vastaan minulla ei ole mitään.

ap

Vierailija
14/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haaveilemme kyllä kakkosasunnosta miehen kotimaassa. Olisi myös mukava, että lapsi (lapset) tutustuisivat paremmin isänsä synnyinmaahan ja isovanhempiinsa.

ap

Vierailija
15/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että esim. yhden maan kansalaiset esim. turkkilaiset niin koko ajan juoruaa ja kyttää toisia? Ainakin jonkun verran olen kuullut, että tällaista olisi, että näiden suomalaiset puolisotkin kyttäisi, että kuka on kenenkin kanssa ja miten kelläkin menee jne.

Jotenkin kuulostaa kamalalta, että on tuollainen liian tiivis yhteisö, jossa sitten juorutaan kaikki asiat.

Niin siis tarkoitus oli vain kysyä, että oletko tähän ilmiöön törmännyt miehesi/monikulttuuristen perheiden kautta?

Vierailija
16/16 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta emme tunnekaan kuin yhden miehen maanmiehen täällä. Mutta aivan varmasti tuollaistakin esiintyy; pienet piirit, suuret jutut ;).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi