Tarjoan huomenna hoitolapsille ruoaksi vain makaronia ja tonnikalaa :(
Rahaa ei ole. Kulukorvaukset eivät riitä mihinkään.... Mitäs sanotte? Ei joka päivä tarviikaan olla niin kauhean terveellistä ja monipuolista ruokaa. Tiistaina saan rahaa, joten silloin mässätään :)
Kommentit (43)
MUTTA, sen jälkeen kyllä kulukorvaukset riittää oikein hyvään ja monipuoliseen ruokaan.
Itse olen pph ja saan 4 hoitolapsesta esim. lounaaseen 6,40¿. Huomenna meillä on ruokana listan mukaan makaronilaatikkoa, salaattia (itse teen kurkku-tomaatti-paprika-raejuusto) ja jälkkäriksi mustikoita. Mustikat on itse poimittuja, makaronilaatikon tekee 3¿:lla oikein hyvin ja salaattivehkeet maksoi 4¿ mutta siitä riittää vielä päivälliseenkin ja syönhän itsekin.
Tiistaina syömme broileria (ostan kokonaisen, valmiiksi grillatun), riisiä, currykastiketta ja jälkkäriksi omenat. Taas kk riittää... Ja jos nyt ei ihan joka päivä riitäkään, niin joku 1-2¿ omasta pussista ei kyllä paljoa ole!
PPh
Eli kun sen neljästä lapsesta saa niin sillä ostaa ihan hyvin esim. litran jugurttia (maksaa 99sent) ja saa vielä kaikille leivät päälysteineen!
Mitä te valitatte!
PPh
Ikäjakauma 1-6v. Ruokaa otetaan lähes aina lisää. Lisäksi teen ruoan vain puhtaista raaka-aineista eli lihan haen tukusta, kalat kalastajalta ja vihannekset tulevat tutultani luomuna. En ole laskenut, mutta tiedän, että kulukorvaukset eivät kata näitä kustannuksia :/