Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muuttanut maalle siksi, että

Vierailija
06.04.2008 |

pk-seudulla on koko ajan niin likaista: hiekotushiekkaa, roskia, koirankakkaa, tägejä, katupölyä. Työt on täällä, ja 140 m2 asunto ihan hyvällä alueella, mutta kaipaisin kauniimpaan ympäristöön. Kertokaa, mihin kannattaisi muuttaa? Missä olisi puhdasta ja kaunista ja työpaikkoja insinööreille?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja nyt tulee se kääntöpuoli. Ois kiva et ois vähän menoa ja meininkiä. Naapurit vähän lähempänä ja näkis muita ihmisiä kun käy aamulenkillä. Kaivataan takaisin pääkaupunkiseudulle... Mutta lapset viihtyy ja onhan maaseudulla niin ihanaa, vai onko?

Vierailija
2/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsuuteni viettänyt 500 asukkaan kylässä, mutta en silti välttynyt koirankakoilta tai katupölyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä täälläkin on koiran, kissan, jäniksen, hevosen ja hirven kakkaa jokapuolella... katupölyä löytyy pikkukylän keskustasta ihan kiitettävästi, samoin kuin roskia ja muuta ihanaa...

Onneksi me kyllä muutettiinkin ihan muista syistä ja viihdytään toodella hyvin. Mäkin löysin täältä töitä, ihan ilman mitään ongelmia (mies sai jo aiemmin täältä töitä... mä olin äippälomalla).

Vierailija
4/4 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin pikkukaupungin kasvattina alkoi haitata se ruuhka ja täyteen rakentaminen. Joka vapaa viherläntti pitää rakentaa tupaten täyteen.

Vieläkään ei asuta tarpeeksi väljästi vaan isomman maalaiskaupungin lähiössä, tilaa tässä on ihan kiitettävästi ympärillä ja silti lyhyt matka joka paikkaan mutta tilaa olis kiva saada niin että vois vaikka muutaman eläimen ottaa.