Geox-kenkämerkki ja muuta kenkä-asiaa...
Uusimmassa perhe-lehdessä oli juttua lasten kengistä, ja kuvia Geox-merkkisistä kengistä. Mistä näitä saa?
Tarvitsen myös apua goretex-lenkkareiden (koko 25) etsimiseen, vikingin poika-värit on niin tylsiä.
Kommentit (7)
pyörittelin käsissäni Geoxin sandaaleja, joten myös Stockmanneilla taitaa olla. Ainakin ne yhdet sandaalit...
Olen katsonut joskus niitä, mutta mielestäni merkki on tuntunut marketti merkiltä niin en ole viitsinyt edes miettiä meidän lapsille.
ja ovat todella hyvälaatuisia kenkiä (ei mitään " markettikenkiä" ). Kengissä vuori on nahkaa ja pohja hengittävä.
Lasten kenkiä myy ainakin Pompii ja Stockmann, aikuisten kenkiä olen ostanut muistaakseni K-Kengästä tai Martin´s-kenkäkaupasta.
Nämä ovat meidän perheen " suosikkikenkiä"
Tytöllä meillä käytössä naturinon kengät kun jalka on niin kapea mutta pojalle sopii hyvin noi geoxit. Oikeastaan olen siirtynyt ostamaan pojalle vain geoxja koska ovat todella laadukkaat ja ihan kohtuu hintaiset. Geox on italialainen merkki kuten naturinokin ja minusta todella laadukas niin kestävyydeltään kuin materiaaleiltaan.
Lenkkareista olen maksanut n. hieman alta 50eur ja talvisaappaat oli muistaakseni 79eur
Muualla en ole nähnyt (tosin en ole etsinytkään)