Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(-:> Joulutonttujen torstai<:-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi aamu, pitäis taas tänään töihin rientää.

Jostain tempasin päähäni kumman ajatuksen. 4 d ultrassahan näkyi siis selvä tyttö, vaikea erehtyä niin selkeäsät kuvasta. Olen tässä hankkinut punasävyisiä vaatteita yms. Toivottavasti siinä ei ole kovinkaan iso mahdollisuus erehtyä.... oliskos tuo, että vaaleanpunaiset kotiintulovaatteet olis kassissa ja oliski poika. Mietin senkin, ettei tosiaan ole väliä kumpi tulee, mutta kun nyt on päässyt oikein valmistautumaan tytön tuloon ja sitten se ei pitäiskään paikkaa. Taidan pakata kassiin valkoisen.... Onko kellään tietoa, onko joskus erehdytty selkeästäkin kuvasta??

Pitää heittää nuo lapset koulutielle, kolmasluokkalaiselle ei näy olevan edelleenkään selvää pukeutumisen peruskuviot. On se jännää, miten eri lapset osaa/ ei osaa samassa iässä pukeutua /käyttäytyä/ toimia jne....

P-M 30+4

Vierailija
2/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi tulee! Ja siinä sivussa tulee myös kauan odotettu joulu! :-) Tänä vuonna oikein superodotettu.

Esikoinen täyttää 6v 17.12, eli vuonna 2001 joulu oli myös hyvin odotettu aika :-) !

Meillä ollut itkua koko aamu, 3,5v juoksi aamulla portaita alas ja lens pää edellä seinään ja itki sit 15 minuuttia. Nyt sit oli peilin töhrinyt jollain ihme töhnällä ja toruin ja teeskentelin itse itkevää kun olin saman peilin eilen puhtaaksi hangannut ja nyt taas pahan näköinen. Poika pelästyi mun " itkua" niin paljon et on nyt istunut tuolla eteisessä itkemässä 5 minuuttia :-( rassukka!

Piitu-Miina kyseli ultrajuttuja, kaverille sanottiin että melko varmasti poika tulossa ja tulikin tyttö. Eli näin päin on varmaan vähän vaikeampi erehtyä. Mutta jos 4D:ssä näkynyt selvästi ettei killuttimia roiku niin eiköhän se oo aika todennäköistä :-) !

Pimu viety eskariin, pojan kanssa kotona, mitäköhän sitä puuhaisi... Koko ajan poju keksimässä kaikkea hauskaa, kantelee suuria vesilaseja ympäri kämppää kun aikoo maalata, tai ottaa sakset ja haluaa leikellä kaikenlaista... Miten se tänään onkin noin vaikea tyyppi...!

Kävi eilen hassusti, ostin 100g suklaalevyn ja söin siitä vaan 6 palaa ja sit unohdin sen kaappiin! Ikinä ennen en oo suklaata unohtanut! No nyt on aamupäiväteen kanssa pari herkkupalaa :-)

Oon huomannut et raskauden aikana tulee " sokerihumala" helpommin kun ilman raskautta, eli tarkoitan siis sitä kummallista oloa joka iskee jos erehtyy syömään liikaa karkkia kerralla.

Muutenkin nyt raskauden aikana kroppa kontrolloi aivan loistavasti kokonaisenergiansaantia. Jos esim syö jotain tuhtia niin ei tule nälkä jopa kuuteen tuntiin.

En mitenkään stressaa painonnousua mutta tällä hetkellä kokonaispainonnousu on tasan kilon. (Oksennustauti vei 2kg). Mulla on siis vähintään 20kg ylipainoa joten tämä on loistavaa. Aiemmissa raskauksissa mulle on tullut 20kg yhteensä. Nyt on vajaa 11vkoa jäljellä ja jos sinä aikana 19kg tulee niin... Huh. :-P

Vauveli on ruvennut potkiskelemaan yöllä mutta onneks oon niin hyväuninen ettei se haittaa. Jos herään vanhempien lasten ääniin yöllä niin saatan huomata et masussa riehutaan muttei se mua hereillä pidä vaan sammun saman tien kun isommat lapset rauhoittuu ja kämppä hiljenee.

Eilen tunsin ekaa kertaa kunnon supparinkin, kun istuin! Tietokoneella kun istun niin ryhti on vähän kumara, ja vauva potkii koko ajan kaaritukiin ja tuntuu että se potkis kaikkia sisäelimiäkin... Raivotarjonnassa edelleen ja toivottavasti ei enää käänny.

Tekayn sivujen mukaan tällä viikolla pituus n. 40cm ja paino 1,5kg.

Hauskaa kirpsakkaa päivää!

Sintagma 29+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7.30 kun pikkukakkonen alkoi huudella aamua. Pomppasin ylös sängystä ja samalla iski aivan älyttömän kamala pohjekramppi!!!

Mä en saanut jalkaa suoraksi, väänsi niin hirveästi. Miehelle hoin vain, että kramppi, kramppi ja pompin yhdellä jalalla :) Mies sitten tajusi mennä hakemaan neidin sängystä. Vieläkin aristaa pohjetta. Pitää tänään penkoa pitkät villasukat kaapista ensi yöksi. Magnesiumia olen napsinut, mutta taidan lisätä annosta. Saa kyllä olla kokoajan miettimässä, millon voi ottaa rautaa, milloin kalsiumia, milloin mitäkin, että kaikki imeytyisi.

Mullekin on tullut välillä hassu tunne vauvan sukupuolesta. Vaikka ilman epäilyjä ultrassa mulle sanottiin, että tyttö on, niin välillä olen epäillyt :) 23.10. menen taas ultraan ja ajattelin uskoa nyt sitten jos edelleenkin on tyttö :) Mun tapauksessa asia lienee se, että mä toivoin poikaa ja todellakin mulla oli olevinaan poikaolo, ennen rakenneultraa. Kesti hiukan aikaa sisäistää, että tulokas on tyttö. Mullakin on kyllä kaapissa vino pino uusia tytön vaatteita.

Doshijas + Nuppuliini 30+3

Vierailija
4/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nimilinkit on tervetulleita, ei oo vielä kunnollisia vaihtoehtoja.

Meillä on tyttö kuumeessa. Piirrettyjä on katteltu ja siivoiltu kun ei viitti ulos viedä poloista. Nukkui tunnin päikkärit ja nyt tuli tähän vaatimaan huomiota, joten heipat samantien...

Päkis ja tonttunen rv 30, jee

Vierailija
6/6 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu oli kyllä pirtsakka ja tietennii tää sortinsakki myöhästys muutaman minuutin kouluilta, kun piti raapia ikkunoita ja etsiä ohutta pipoa yms. Sitten piti koululta rientää uuden prismakeskuksen avajaisiin, joka kyllä oli pettymys... Vantaalta tänne Lohjalle muutaneena käyn aikaajoin ostoksilla Vantaalla/Espoossa ja nyt ajattelin näiden käyntien harvenevan entisestään, kun tänne saadaan kauppoja, vaan pettymys oli suuri, kun kaupat olivat pieniä ja ahtaita sentään itse Prisma oli iso ja rattaillakin pystyy asioimaan. Ei tule siitä lempparia, ei. En ymmärrä, ettei nyt kun kerran rakennettiin isot tilat, ni miksei samalla niin paljon kauppoja että ei tarttis aina lähteä muualle ostoksille.

Oma ( . ) tänään on tuntunut ekan kerran siltä, että ihanaa, ei ole pitkäaika kun vauva syntyy ja saa oman kroppansa takaisin, toki taas vähän enemmän muovailtuna kun ennen, mutta silti. Odotan aikaa, että päälle mahtuu vaatteita ja voi niitä ostaa normi osastoilta ja kaiken päälle voi liikkua ja alkaa vaikka laihduttamaan, se on kyllä edessä ensi keväänä!

No eipä tänne muuta, tsau!

ponnari ja itu 30+6