Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten ateistit " uskaltavat" pysyä kannassaan,

Vierailija
06.04.2008 |

kun kukaan ei varmasti ole välttynyt kuulemasta että taivaaseen pääsee vain uskomalla Jeesukseen. Ja Raamatun profetiat toteutuvat koko ajan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne nyt vaan on juttuja joita on aina ollut ja joita tulee aina olemaan. Tulvia, kuivuutta, tauteja. Koko senaikaisen ihmisen pelkokirjastohan niissä on lueteltu.

Vierailija
2/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä uskallat jättää sen huomiotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta " taivaaseen" paasy, lillua siella nyt iankaiken pilven paalla harpun soittoa kuunnellen - tylsaa! Kuolemanjalkeen ei ole mitaan, eivatka mitkaan profetiat ole toteutuneet, vaan kyseessa on ihan normaalit luonnon tapahtumat. IMHO

Vierailija
4/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis miten uskallan pysyä ateistina, vaikka olen varmastikin kuullut ns. " Jumalan sanaa" ?

hyvin uskallan. Terveisin Ateisti

Vierailija
5/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskovaisetkin yleensä sanovat, ettei usko ole järkikysymys eikä Jumalaa voi järjellä selittää. (Eikä mielestäni tarvitsekaan.) Joten jos vaikka järjellisesti päättelisin, että Jumalaan kannattaisi uskoa, onnistuuko se? En minä ainakaan pysty tulemaan uskovaiseksi vain päättämällä niin. Kun ei pää usko, niin se ei usko.

Voisin tietenkin teeskennellä uskovani ja käyttäytyä sen mukaisesti, mutta jos Jumala on olemassa, epäilenpä vahvasti, että hän tarkoitti uskomisella tuollaista teeskentelmistäkään oman edun tavoittelun nimissä.

Vierailija
6/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla uskomatta sielunvaellukseen? Tai ylipäänsä minkään muun uskonnon sanomaan kuin tuohon jota sattumalta on koko elämäsi ajan sinulle toitotettu? Mietipä uudemman kerran

Vierailija
7/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava lause muuten :)

Minkä minä sille voin, että en pysty uskomaan? Ainoa vaihtoehto on siis elää ateistina, enkä pelkää ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei usko taivaaseen niin ei usko helvettiinkään. Helvetin yksinkertaista siis... Ja jos tässä nyt sitten kuitenkin niin käy että helvettiin mennään niin eiköhän se ole sitten sen ajan ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi