Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ootte kaverini huutonet toiminnasta?

Vierailija
06.04.2008 |

Pyysi mua huutamaan yhtä kohdettaan, koska ei voi myydä sitä vaatetta, kun huomasi auringon valossa hirvittävän läikän siinä etumuksessa ja oli kuvaukseen pistänyt maininnan, että hyvä kunto. Huutoja oli jo tullut, joten ei voinut sulkea kohdetta.

En huutanut ja eilen kertoi, että oli rekisteröitynyt toisella nimellä ja huusi kohteen itselleen.

Onko tuo huutonet mennyt noin vakavaksi, että negatiivisen palautteen pelosta tehdään noin. Eikö olis voinut kertoa, että näki sen tahran vasta nyt ja perua kaupat. Kai sitä nyt noin käy joskus muillekin.

Mitä itse olisitte tehneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan ottaa sen kauheen hässäkän virheellisestä kuntokuvauksesta kun voi itsekin asiasta päästä helpommin eroon.

Vierailija
2/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säkin uskomaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös joskus jälkeenpäin huomannut päivänvalossa jonkin virheen, jota illalla sähkövalossa ei näkynyt. Jos huutoja on ehtinyt tulla niin olen laittanut kuvaukseen lisätiedon ja samalla ilmoittanut, että huutajat saavat TIETENKIN perua huutonsa.

Lisäksi olen huutajille laittanut asiasta yksityisviestin. Mitään ongelmia ei ole ollut. Jos joku on viasta huolimatta halunnut tuotteen, olemme sopineet hinnasta.