HALUAN SILIKONIT!
Juu, ja tämä ei ole provo! Olen NIIN kyllästynyt näihin nahkalätköihin, jotka ovat tolkuttoman rumat ja 25 vuotiaalle vielä liian suuri rangaistus :(. Missään ei voi olla normaalisti ja en edes enää katso " rintojani" . Vihaan niitä niin paljon! Uimaan ei voi mennä, saunaan ei voi mennä, yleisille rannoille ei voi mennä, sänkyynkään ei voi mennä ilman kunnon rintaliivejä :(. Kärsin näistä todella ja haluaisin siis silarit. EN MISSÄÄN NIMESSÄ MITÄÄN E hirvityksiä, vaan suht normaalit rinnat, joiden kanssa voi lenkkeillä ilman että ne haittaavat, mutta niin että kun makaan selälläni, rupuskat eivät myöskään valahda kainaloihin :o(.
Mitä mahtavat maksaa implantit suomessa otettuina? Onko kovat kivut? Minkälainen leikkaus on ja pitkäköhän sairasloma?
Kiitos jo joku viitsii kertoilla kokemuksistaan ja mielipiteistään silikoneista muuten vaan :).
Kommentit (27)
Mulla on ollut silikonit nyt nelisen vuotta. Kyllästyin niihin a-kupin riisipusseihin - oma peilikuva ällötti ja ajattelin, että kun nyt vuosikymmenet olen tässä kropassa niin miksen saman tien tekisi asialle jotakin.
Kävin laitattamassa Ruotsissa rinnat. Saman hintaista kuin Virossa, mutta jälki on parempaa. Rinnat ovat isommat kuin mitä Suomessa laitettaisiin, mutta kukaan ei arvaa niitä silikoneiksi. Kooltaan ovat 400cc ja korkein implanttimalli.
Leikkaus ei ollut mitenkään erityisen kivulias kokemus ja kaikki on mennyt hyvin. Lensin edes takas Tukholmaan, mies oli mukanani.
olen ollut todella tyytyväinen. Alkuun niitä mietti hirveästi, nyt ei sinänsä enää muista. Joka aamu kuitenkin kun herää ja katsoo peiliin, niin on hyvä olla. Hullua sanoa, mutta silarit ovat muuttaneet sekä persoonaani kuin elämääni muutenkin. Aluksi mietin paljon, että mitähän ihmiset ajattelevat jos arvaavat että mulla on silarit, mutta nyt ei kyllä vähempää kiinnosta muiden mielipiteet. Kyllähän ne kiinnittää sopivalla vaatetuksella huomiota, mutta en useinkaan huomaa katseita niin kuin aluksi.
Voisin mielelläni kertoa lisääkin, mutta esim maililla ennemmin kuin täällä..
ja tosiaan mies ei mitenkään hyppinyt riemusta kun kuuli suunnitelmistani, mutta eipä ole valittanut ja jälkeen päin sanoi, että pelkäsi että rinnoista tulee oudot pallot, mutta ovatkin paljon paremmat kuin kuvitteli.
suosittelen. Parantavat oikeasti elämänlaatua. Laita mailisi, niin voin kertoa lisää jos haluat :)
"Jälki parempaa" Sinulla oli siis aiemmin laitettu Virossa kun kykenet vertaamaan...
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 23:33"]
"Jälki parempaa" Sinulla oli siis aiemmin laitettu Virossa kun kykenet vertaamaan...
[/quote]
ei minulla, mutta tunnen kuusi henkilöä jotka ovat ottaneet Virossa implantit. Niihin verrattuna jälki on parempaa. Ruotsissa esteettisellä kirurgialla on paljon pidemmät perinteet kuin Virossa tai suomessa.
Olen toi, joka kävi Ruotsissa laitattamassa.
Piti vielä se lisätä, että Suomessa kävin kolmessa paikassa konsultaatiossa ja fiilis oli joka kerran jälkeen sellainen, että halusin silikonit, mutta niihin tuntui liittyvän määrittelemättömiä riskejä ja Suomessa olisi pitänyt itse osata valita koko ja malli. Tuntui, että asiakkaan vastuulle jäi vähän liikaa lopputulos.
Tukholmassa lääkäri sanoi heti, että tehdään näin ja näin ja tämän kokoiset ja laitas noi sovitusliivit päällesi niin tältä ne näyttävät valmiina paidan kanssa. Tuli varma ja hyvä olo. kirurgi sanoi, että hänen tehtävänsä on saada tyytyväinen asiakas ja kirurgin ammattitaito on ratkaista asiakkaalle ja hänen persoonalleen sopiva lopputulos. lähdin konsultaatiosta oikeesti ilosta hyppien ja varmana ulos.
Kirurgi sanoi myös, että on kiertänyt alan konferenseissa vuosikaudet ympäri maailman, mutta ei ole koskaan törmännyt siellä suomalaisiin sen paremmin kuin virolaisiin kollegoihinsa. Hän sanoi, että suomi on maailman huippua plastiikkakirurgiassa silloin, kun esim onnettomuuden uhri pitää kursia kokoon, mutta esteettisestä kirurgiasta Suomessa ei tiedetä mitään. Tämän allekirjoitan oman kokemukseni pohjalta täysin.
Kiinnostavaa.. Mitä Ruotsissa toteutettu operaatio kustansi about? Olisi Kiinnostava tieto, tack.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2013 klo 00:17"]
Kiinnostavaa.. Mitä Ruotsissa toteutettu operaatio kustansi about? Olisi Kiinnostava tieto, tack.
[/quote]
tukholmassa konsultaatio oli n 50e ja itse toimenpide 4100,- siihen sisältyi kaikki: yöpymiset, tukirintsikat jne.
Suomessa operaatio olisi maksanut 9200 esim siluetissa. Olisivat laittaneet matalammat ja puolta pienemmät, toisin sanoen lopputulos olisi ollut hirveä. Itse piti siluetissa sanoa minkä kokoiset haluaa. Tietenkään kun ei ollut tietoa vaan oma kuvitelma, niin päin p:tä ois mennyt.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 20:49"]
Nostalgista ...luin tätä ketjua ennen lapsieni syntymää :) Vauhdikkaiden elämäntilanteiden jälkeen oli tänä vuonna taas aikaa panostaa ulkonäköön. Kävin useissa rintakonsultaatioissa ja päädyin Fin-Estiin. Nyt on taas ryhdikkäät rinnat kuten nuorempana. Otin hieman kokoa, koska olen tukevoitunut vuosien mittaan ja yläkropassakin pitää olla hieman volyymia jotta näyttäisin sopusuhtaiselta. Nyt on niin naisellinen olo kun on taas nätti. Jaksaa perhe-elämääkin paremmin kun välillä on itsekin saavana osapuolena. :)
[/quote]
otan osaa