Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Siis mä oon jääny ihan ulos tästä välikausihaalarijutusta, ilmeisesti siksi kun lapsi ei ole päivähoidossa

Vierailija
05.04.2008 |

niin en tiedä mitä ulkovaatteet pitäisi olla.. Ei olla siis myöskään ulkoiltu esikoisen kanssa vielä niin että hän mönkisi maassa tai mitään, mutta nyt keväällä varmaan ruvetaan tutustumaan hiekkalaatikkoon jne. Eli siis se välikausihaalari tuntuu olevan ihan ehdoton juttu, mutta millainen sen pitää olla? Ovatko nekin vedenpitäviä niinkuin vaikka reiman talvihaalarit? Vai vettähylkiviä tms.? Tekeekö " tavallisesta" kankaasta tehdyllä vk-haalarilla mitään? Niitähän näkyy kirppiksillä ainakin paljon..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kaksi 3 ja 5 vee. Nyt olen havahtunut näihin välikausi-haalarikeskusteluihin...

En kyllä edelleenkään meinannut sen erikoisempaa haalaria ostaa. Kurahousua päälle jos on ihan kurakeli!

Moni on varmaaan erimieltä..että pitää olla vedenpitävä reima-haalari. Mielummin vaikka kaksi.

Meillä ei ainakaan ole yksinkertaisesti varaa!!! Ostaa molemmille super-talvihaalarit ja vielä välikausihaalarit. Huh. Mietin, että eihän minullakaan pienenä moisia hienouksia ollut ja hengissä selvisin.

Vierailija
2/3 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halvemmillakin pärjää, kun vähän arvioi materiaalia. Kurahousut suojaavat myös kosteudelta ja lialta sekä tuulelta. Pieni istuu maassa, joten kosteussuojaa tarvitaan enemmän kuin leikki-ikäiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ihan perushaalarillakin pärjää, ja kuravaatteet löytyykin jo, sitä vaan mitetin, että onko tuommoinen kosteussuojattu tms. jotenkin ratkaisevasti parempi. Kun saatiin reimatecci talveksi ja olin vähän että jaahas, ihan kuin pitäisi olla tämmöinen avaruuspuku, mutta se olikin tosi hyvä ja kätevä, ihan hämmästyin. Toki talvi on hieman eri asia kun lumi (siis mikä lumi ;) ) on kuitenkin märkää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi