Onko kiiltävä " marmorilaatta" kylppärissä jo ihan out?
Uuteen okt: hen pitäisin valita kylppärin sisustus. Itse ajattelin valkoista kiiltävää laattaa seiniin, mutta mies haluaisi sinistä kiiltävää marmorikuvioista.
En voi sietää sinistä väriä sisustuksessa, mutta sen verran voin myöntyä, että mies saa sen kiiltäväpintaisen marmorilattansa jonain muuna värinä, mielellään ihan haalean harmaa/ valkoinen.
Vai onko ihan out jo?
Kommentit (12)
mutta kai se tulee vielä joskus muotiin.
Siitä vaan sitten liukastumaan ja kallovammaa saamaan!
Vierailija:
Siitä vaan sitten liukastumaan ja kallovammaa saamaan!
Ja onko sillä edes mitään väliä, onko kylppärin laatat ihan out vai ei? Olennaista lienee se, pitääkö itse niistä vai ei. Trendit vaihtuvat joka vuosi, kylppärin laatat yleensä pysyvät pidempään.
Jos siis tila ei ole älyttömän suuri tai muuten pysyy budjetissa. Ajattelen vieläkin kaiholla lapsuudenkotini pikkuvessaa, jonka isäni (jostain syystä - ei ollut mikään sisustusihminen yleensä :) halusi laittaa mieleisekseen ja sinne tuli sitten marmorilattia ja marmorilaattaa seinään. Ja ei, helat ei olleet kullanvärisiä.
Mulla oli harmaa kylppäri 5 vuotta sitten ja oli kivan raikas ja erilainen kun silloin kaikilla oli vielä tuota kukkaboordikamaa seinissä.
Nyt uuteen tulee enemmän lämpimään ruskean sävyjä hiekkaa jne. Nyt sanotte että junttia voitte tulla 5 vuoden päästä kattomaan ja kadehtimaan kun itse alatte vasta sitten himoita samanlaista kylppäriä.
nopeammin pois muodista. Harmaa on aina kelpo, vaikka muoti muuttuu. Pian ruskea taas näyttää tosi vanhalta kuten 80-luvun ruskeat.
eihän tuo nyt mitään kovin erikoista ja uutta ole... ruskeaa ja beigeä on käytetty kautta aikojen ;)
ja välissä boordi:), mutta ei sentään kukka. Se on musta nyt ihan kauhea, harmittaa että suostuin tuohon kun miehestä se oli kiva. Nyt se kuitenkin on siinä ja pysyy, ainakin seuraavat 10 vuotta. Ruskeaa sävyä halusin itsekin, mutta ei tuollaista kamalaa kiiltävää marmoripintaista, ja se boordi, grrr. Mutta ei auta kuin kestää..
Mulle kylpyhuone on mun oma yksityinen, intiimitila eikä mikään edustustila. Ja sisustan sen just niinkuin haluan, vaikka ei ois se tyyli ikipäivinä ollut muodissa. Ei voi käsittää tuollaisia murheita.
ap