Kuka on suomen TURHIN JULKKIS?
Kuka on mielestäsi suomen turhin julkkis?
Oma valintani on Jethro Rostedt.
Kommentit (142)
Suvi Pitkänen ja Teppo Säkkinen. Ihan käy aidosti sääli niiden tytärtä (joka saanut kauniisti nimen Safina Säkkinen, raukka), molemmat vuorotellen lööpeissä ilman mitään asiaa. Ja milloin missäkin ohjelmassa kilpailemassa ulkomailla samaan aikaan kun pieni lapsi on Suomessa jollain hoidossa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:11"]
Ne on turhia julkkiksia, jotka ei koskaan oo tehneet mitään. Ovat siis vain jotain tositv-julkkiksia (joita en edes laske julkkiksiksi) tai jonkun kuuluisan vaimoja tai salarakkaita. Valitsen siis vaikkapa jonkun BB-talossa esiintyneen, nimiä en onneksi edes tiedä.
[/quote]
Juuri näin! Olen onneksi salarakas nimen veroisesti, en julkinen salarakas :D
Sara Sieppi. Niin tyhjää täynnä ettei edes näytä hyvältä, vaikka periaatteessa kaunis onkin.
No ihan kaikki, jotka eivät varsinaisesti tee mitään. Eli missit, bb-julkut, viidakon tähtöset ja hengenpelastajat ja kaikki "tositv-tähdet". Yleensäkin kaikki tyrkyt. Muusikot, ammattinäyttelijät jne eivät ole turhia, vaikka ovatkin julkkiksia, koska tekevät jotain tai ainakin yrittävät.
No ainakin toi Niko Saarinen kuuluu kyllä ihan kärkipäähän kun puhutaan Suomen turhimmista julkkiksista. Kyseinen tyyppi kun ei osaa pitää huolta edes ´´omista rahoistaan´´, vaan joutuu sitten julkisuuden kipeydessään turvautumaan Kukkaron Herraksi -ohjelmaan, jossa häntä neuvotaan sitten ihan kädestä pitäen: että 1+1=2. (Nikon laskutaidolla tuo kyseinen vastaus olisi kenties jotain ihan muuta.). Kyseinen tyyppi on siis hyvä esimerkki siitä, että jos käyttäydyt jossain typerässä ja sikamaisessa ohjelmassa oikein sikamaisesti, niin päädyt sitä kautta jopa Suomen turhimpien julkkisten joukkoon!
Suurin osa suomalaisista julkkiksista on turhia julkkiksia. Laulajat, näyttelijät ja muut OIKEASTI paikkansa valokeilassa ansaitseet eivät ole turhia, mutta kaikki nämä reality-sarjoissa esiintyneet, silaririnnoista tunnetut, Seiskan tähtitytöt ja muut on täysin turhia. Ketä oikeasti jaksaa kiinnostaa jonkun bimbon elämä, kenen oma elämä on niin tyhjää?
Hahhah mäki haluun olla julkkis siks et oisin hyvää käteenveto matskua! :D eiku vaa hiukset blondiks, täytettä huuliin, pikkuruiset biksut silaritissien päälle jne. Ja joihikki talk show ohjelmiin todistelee et oon mä fiksuki miks ihmiset dissaa mua et oon muka turha?! :(
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 22:20"]
Viidakon tähtöset yms. mallit eivät mielestäni ole turhia julkkiksia, kukapa nyt ei katso mielellään kauniita ihmisiä.
[/quote]
??????????????????
Olen täysin eri mieltä, minusta siihen poppooseen on otettu mukaan juurikin niitä turhimpia julkkiksia: naamallaan "julkkiksiksi" tulleita.
Marco Björs. Perusteluita ei varmasti tarvita.
Tiina, Tape, Jutta, Bull, Martina
Vierailija kirjoitti:
Marco Björs. Perusteluita ei varmasti tarvita.
Niinpä. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
Sami Minkkinen. En halua kuulla sanaakaan tyypistä.
Johanna Tukiainen. Ei kai mitään muita ansioita kuin että oli valmis antamaan ministerille? Lähinnä surullinen tapaus. Käyttäisin sanaa huomiohuora jollei olisi nin ruma ilmaus.