Lue keskustelun säännöt.
uusperhe ja vauva
05.04.2008 |
olen 41 v. lapset 3tyttöä 20 v. 18v. ja 15v. ja nyt minulla tai meillä on pieni suloinen valtteri poika 9 kk. toipuminen synnytyksestä kesti pitempään kun nuorena. lonkille etenkin.meillä kaikki on aivan onnellisia pikku veljestä.miehelläni on myös tyttö 13v.hänkin onnessaan veljestä joka hänelle onkin ainut sisarus. näin pitkän tauvon jälkeen vauvan kans kuin olisi eka.muuten menee rauhallisesti ja lempeästi. väsymys toisinaan meinaa selättää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lingman:
kun valtterin odotus oli loppu suoralla sairastui isäni syöpään. meille oli kerrottu että poika tulee ja kerroin sen vanhemmilleni ja että nimi on valtteri. sitten alkoikin isäni saattohoito hän oli terminaalivaiheessa kun sairaus todettiin.olin ilonen lapsen saamisesta ja täysin musertunu isäni tilasta.isä eli 2 kk toteemisen jälkeen.omassa kotona läheiset vierellään. isä haudattiin kesäkuun viimmeinen ja valtteri synty heinäkuun ekapäivä. menin hautajaisista synnytykseen . isäni oli 62 v viellä varmaan pitkään työllistän näitä tunteita mitä nämä kaksi suurta asiaa yhtäaikaa koettuna minuun jätti.