Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anteeksi mutta olenko lusmu jos olen kotiäiti?!

Vierailija
05.04.2008 |

lapseni on reilu 1 vee ja ole ajatellut jäädä kotiin häntä hoitamaan ainakin vielä vuoden ajaksi. olen kyllä ihan kouluttautunut ja työelämässäkin olen ehtinyt olla jo 15 vee ja ehdin vielä osallistua työelämään myöhemminkin.

toisessa ketjussa oli puhetta lusmuilevista kotiäideistä. olenko siis nyt sellainen?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä muuta tee kuin ole kotona niin eihän se nyt varsinaisesti raatamistakaan ole!

Vierailija
2/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikea ratkaisu teille, jos sinusta siltä tuntuu... se ei tee sinusta todellakaan lusmua.

(se lusmu tuossa toisessa ketjussa taisi vain olla vastine, kun sinne tultiin haukkumaan niitä töihin palaavia äitejä...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, kuin työnantajat eivät arvostaisi tätä periodia. Olisi kai pitänyt hyökätä töihin aina kun vauva 9kk. (kolme lasta)

Vierailija
4/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskella, jatkokouluttautua, heittää keikkaa yms. Varsinkin jos on vain yksi lapsi.

Siten ei tule niitä selittämättömiä viiden vuoden taukoja.

Vierailija
5/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskeluun, kieliopintoihin ja omien taitojen kartuttamiseen!

Vierailija
6/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten ei tule niitä selittämättömiä viiden vuoden taukoja.

[/quote]

Siis mitä selittämättömiä viiden vuoden taukoja. Jos kolmea lasta hoitaa yhteensä viis vuotta kotona, niin on aika tehokas. Varmaan aika harva selviytyy kolmen lapsen odottamisesta, synnyttämisestä ja hoidosta yhteensä alle viiden vuoden " lomalla" .

Vierailija
7/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista ei ole työkokemusta tai opintoja tai mitään muutakaan. Itselläni on kaksi lasta, kotona hoidettu, mutta cv:ssä ei silti ole mustia aukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä