Montako kertaa viikossa harrastat seksiä?
Kommentit (54)
että tässä tapauksessa tuo yliopistotutkinto eikä ulkomailla asuminen kyllä vakuuta...
yliopistotutkinto tekniikan alalta kypsyysnäytteeksi ja kuitataanko tuo matkustusosuus sillä että asun pysyvästi ulkomailla?
eihän ne uskomukset ennekään ole faktoja miksikään muuttaneet...
että tässä tapauksessa tuo yliopistotutkinto eikä ulkomailla asuminen kyllä vakuuta...
mieheni ja minä olemme olleet 7v yhdessä ja meillä on lapsia, voiko enempää pyytää? pari kertaa kuussa tai kerran viikossa korkeintaan...
Ja vasta 2 vuotta yhteiseloa takana :(
Keskimäärin varmaankin kerran viikkoon.
Eli 1-2 krt/kk. On oikein sopivaa meille kummallekkin tässä elämäntilanteessa.
Ihan ok meininki, molemmat tyytyväisiä.
Halitaan ja pussaillaan paljon päivittäin ja röhnytellään vierekkäin sohvalla, ja nukutaan lusikassa.
olemme tunteneet kolme vuotta, emme asu yhdessä.
riippuu viikosta, joinain viikkoina ei kertaakaan joinain pari-kolme.
Ehkä keskimäärin kerran viikkoon.
Liian vähänhän se on mutta kun ei innosta niin ei. : (( Joskus on vaan innostuttava miehen mieliksi, ja on se sitten ihan mukavaa kun touhuun rupee. Ihan liian nopeesti vaan ohi enkä mä saa siitä oikeen mitään. : (
Ja vasta vajaa 3v ollaan asuttu yhdessä... (pieni lapsi ja raskaus verottaa)
yliopistotutkinto tekniikan alalta kypsyysnäytteeksi ja kuitataanko tuo matkustusosuus sillä että asun pysyvästi ulkomailla?
kuten myös,
Kaikella ystävyydellä:)
enitenhän täällä aina tuntuu prvosoituvan juuri ne jotka koittavat itse selittää asiat omaksi parhaaksi katsomallaan tavalla.
eli se koira älähtää jne.
ei mua ainakaan kauheesti nyt kuohuta vaikka teiniksi epäillään, lähinnä hymyilyttää ;)
ja aivan varmasti teillä juuri on se maailman täydellisin, ihanin ja rakastavin mies ja isä siellä kotona, vaikka paneekin harvakseltaan kanssasi.
meiltäkin juuri tismalleen sellainen löytyy täältä sillä erotuksella että sillä toimii testosteronitaso normaalin miehen tavoin ja seksiä on reilusti.
mutta ei sekään tee meistä sen vähemmän helliä, älykkäitä tai huolehtivia.
tunnenpa vaan surullisen monta tapausta joissa tämä "täydellinen kulissi" on vaimon järkytykseksi kaatunut, seksittömyys kotona johtunutkin salarakkaista, tullut rumia avioeroja jne. niin ehkä sitä tulee vaan tarpeeksi kyyniseksi ja realistiksi kun riittävän kauan elää.
enpä vaan ole kekenkään miehen suusta vielä koskaan kuullut että seksittömyys tai erittäin harva tahti olisi oma valinta ja hyvä homma loppuelämäksi...
että tällasiaikin näkemyksiä voi laajentaa elämäänsä jos tarpeeksi paljon elää ja näkee.