almiron pepti
hain viellä syyskuussa 8purkkia kun oli se viimeinen aika hakea ja kotona oli jo 2purkkia, nyt on siis 10purkkia ylimääräistä maitoa kun pojalle alkoikin nyt sopia lehmänmaito. Nyt olisi siis aika luopua niistä kun ne kaappitilaa on viemässä. Jos joku on kiinnostunut ostamaan maitoa hiukan halvempaan hintaa kuin kelakorvauksen jälkeen niin ota yhteyttä.
Kommentit (6)
asutaan espoossa ja oltais voitu vaikka kuskata ne teille mutta tosiaan toi on sitä 2:sta
Eikös 6kk ikäisestä voi antaa tuota 2:sta? Näin ainakin minulle on infottu. Eihän niissä juuri mitään eroa ole, vitamiinien määrässä jotain eroa. Idea kai lienee, että olettamus on että 6kk ikäinen syö jo kiinteää jolloin joidenkin vitamiinien määrää on voitu tiputtaa.
Minä luulen, että 7kk voi tuota 2:sta juoda ihan huoletta :)
Kiitos ystävällisestä tarjouksesta, voitaisiin ne hyvin itsekin hakea., Espoo ei ole kaukana. Vauvamme on vasta 7 viikkoa vanha, ei 7 kuukautta :) eli kovin, kovin pieni on vielä. Kohta meillä on aika Iho- ja Allergiasairaalaan ja toivottavasti saamme reseptin tälle aineelle, on aikas tyyristä ostella omakustanteisesti.
Käyttöaika tässä tuotteessa on pitkä, mutta en uskalla ostaa sitä varastoon, sillä ajan myötä vauva voi allergisoitua myös tälle vastikkeelle.
Tsemppiä kaikkien allergisten lasten vanhemmille!
Toivottavasti allergia-asia selviää. Se vaatii voimia, kärsivällisyyttä ja aikaa. Mutta diagnoosin myötä asiat helpottavat. Voimia teille vanhemmille!
Z, kolmen lapsen äiti joista nuorin lehmänmaito-, soija- ja kala-allerginen
onko sulla almironit tallella? olisin kiinnostunut ostamaan ne! jos on vielä tallella niin laitatko vaikka viestiä mias@welho.com
Hei! 7 vk vanha vauvamme syö Almiron Peptidiä ja olisin kiinnostunut ostamaan varastosi kohtuullista korvausta vastaan. Puhutaanhan nyt 1:sestä? Missä päin Suomea purkit sijaitsevat? Itse asun Helsingissä.