Taas takana yhdet " paskat" treffit!
Olen harrastanut paremman puuteessa nettideittailua. Haaviini on tarttunut ihan fiksun oloisia ja kuvan perusteella kivannäköisiä miehiä, mutta silti aina on jokin mättänyt...
Olen tavannut livenä kolme miestä: Ensimmäinen tapaamani mies oli epäkohtelias juntti (vaikka viesteistä sai ihan toisen kuvan) ja vieläpä takavuosien julkkis, jota ilmeisesti olisi pitänyt palvoa. Toinen tapaamani mies oli väitellyt tohtoriksi ja oli kaikinpuolin miellyttävä persoona, mutta... Minun tapailustani huolimatta vietti liikaa aikaa deittisivulla ja päättelin siitä, että etsintä jatkui edelleen. Kolmas tapaamani mies oli varakas, korkeasti koulutettu ja fiksu, mutta jatkuva oman naaman raavinta alkoi häiritsemään ja tökkimään...
Mistähän löytyisi minulle ihan NORMAALI mies, jonka kanssa tietää heti, että ne kemiat kolahtaa... Alan jo luopua toivosta.
Kommentit (13)
tunnustella kymmeniä käsiä,
jotka suunniteltiin juuri
sinun sormiasi ajatellen.. :)
Exän kanssa olin ollut 5v enemmän ja vähemmän onnettomasti. Kun vihdoin sain hänet jätettyä lopullisesti ja parin päivän päästä lähdin viettämään tyttöjen iltaa vannoin etten koskisi yhteenkään mieheen pitkään aikaan. Koko illan bailasin niin etten oikeesti katsellut ketään. Sitten tuli vähän ennen pilkkua mies juttusille ja... Tässä sitä ollaan, naimisissa ja kolmen lapsen vanhemia ja paremmin ei voisi parisuhteessakaan enään mennä:)
Kyllä se sieltä tulee, usko pois:)
tunnustella kymmeniä käsiä,
ENNEN KUIN LÖYTÄÄ NE,
jotka suunniteltiin juuri
sinun sormiasi ajatellen.. :)
Pitää suudella pirusti sammakoita ennen ku löytää prinssin. : )
Tsemppiä. Yleensä onni tulee kun sitä vähiten odottaa. : )
Eli mitä palvelua olette käyttäneet ja onko sieltä löytynyt mitään hyvää?
Kyselee jo kohta epätoivoinen ap.
Kaikilla meistä on omat heikkoutemme, kyse onkin siitä, tajuammeko sen että niitä vaan pitää oppia sietämään, jos ylipäänsä haluaa jonkun oikean ja aidon ihmisen kanssa elämäänsä viettää... Noi ap:n tekemät päätelmät ovat hyvin pinnallisia ja antavat ainakin mulle sen kuvan, että ap on aika pinnallinen ihminen jos antaa tuomionsa tuollaisten seikkojen perusteella ihmisiin sen kummemmin tarkemmin tutustumatta.
Jos näin nopeasti löytyy jotain " vikaa" , niin et taida prinssiäsi löytää.
- ensimmäinen: vikana, että oli takavuosien julkkis?
- toinen: kysyitkö asiasta?
- kolmas: jätit naaman raapimisen takia?
Vierailija:
Ensimmäinen tapaamani mies oli epäkohtelias juntti (vaikka viesteistä sai ihan toisen kuvan) ja vieläpä takavuosien julkkis, jota ilmeisesti olisi pitänyt palvoa.
Toinen tapaamani mies oli väitellyt tohtoriksi ja oli kaikinpuolin miellyttävä persoona, mutta... Minun tapailustani huolimatta vietti liikaa aikaa deittisivulla ja päättelin siitä, että etsintä jatkui edelleen.
Kolmas tapaamani mies oli varakas, korkeasti koulutettu ja fiksu, mutta jatkuva oman naaman raavinta alkoi häiritsemään ja tökkimään...
Kyllä minun mielestäni ihmisessä on " vikaa" , jos se
- valehtelee olevansa ja tekevänsä jotakin muuta kuin on (tämä valehtelu paljastui herra A:n kohdalla yhteisen tuttavan kautta).
- herra B:n kanssa olisi synkannut, mutta vaikka hän tapaili minua, hän vietti tuntikausia aikaa netissä deittisivuilla... silloinkin, kun meidän piti tavata ja hänellä oli " muka" työjuttu esteenä.
- herra C raapi naamaansa koko kolme tuntia... Kyllä se olisi häirinnyt teitäkin, älkää viitsikö. Toki saattoi olla hermostunut, mutta siinä asemassa oleva mies luulisi tottuneen " esiintymään" .
Vai huolitteko te ihan tahansa, ettette olisi pinnallisia? Höpö höpö.
Ap.
jopa ottanut " haasteen" vastaan ja ihan periaatteesta päättänyt käyttäytyä niin ettei B:llä olisi ollut enää mitään tarvetta jatkaa sitä nettideittailua) ja C:tä olisin ehdottomasti halunnut tavata uudestaan, sillä tuo hänen käytöksensä on hyvin inhimillinen piirre, joka olisi minulle ollut päinvastoin positiivinen osoitus hänen(kin) pohjimmaisesta epävarmuudestaan - eli ihmisyydestään...
Helppo sanoa, kun et ole itse tavannut ko. henkilöitä. ;-)
Mutta joka tapauksessa... Kiinnostaisi tietää muidenkin kokemuksia. En kaipaa täällä haukkuja, koska se ei ollut tämän ketjun focus.
Ap.
Tapasin kanssa mieheni baarissa, olin kanssa juuri tehnyt lupauksen että ei miehiä kiitos pitkään aikaan. Takana oli juuri pari lyhyempää onnetonta suhde yritystä. Ennen baarin menoa käytiin syömässä tyttöjen kanssa kunnon extra sipuli- valkosipuli kebabit ja pikkasen oli vaivautunut olo kun mieheni tuli juttusille. Heh! Pitkään yritin taistella rakkautta vastaan mutta kun mies oli niin sinnikäs ( soitteli viikon joka päivä ennen kuin vastasin yhteenkään puheluun) että sai tämän tytön mielenkiinnon heräämään!
ja usein vähiten just silloin kun odottaa..
Esim. minä tapasin tulevan mieheni ravintolan jonossa kun olin vannonut hetki sitten ystävälleni että haluan lähteä kotiin kun " ei täältä mitään fiksuja tyyppejä löydy!!" :)
Ystäväni löysi miehensä töistä, oli alkanut vaan kemiat kohtailemaan...