Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi pyha jysays! Kaveri perui minun kummiuteni 2v lapselleen, koska me valittiin meidan lapselle kummiksi mun 2 sisarusta ja miehen 2 sisarusta!

Vierailija
04.04.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma kuvitellut meitä läheisemmiksi ihmisiki toisillemme kuin mitä minä nyt osoitin. En selvästi halua olla osa hänen tai lapsensa elämää. Näin karjui puhelimessa kuultuaan meidän kummivalinnoista ja löi luurin korvaan. Oli kai olettanut olevansa kummi vaikka en kyllä mitään ollut luvannut. Mieheni kanssa eivät edes pahemmin ole tekemisissä.

Olenko minä nyt tässä jotenkin velvollinen soittamaan ja selittelemään tai pyytämään anteeksi? Mielestäni en. Tämä ihminen kuulemma odottaa anteeksipyyntöäni ja keskustelun avausta minun puoleltani. Kuulin yhteiseltä ystävältä tämän siis.

Vierailija
2/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi laki sallii kummeja lisättävän kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on keskenkasvuinen.

Vierailija
4/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kristilliseen uskoon kuuluu lähimmäisenrakkaus ja armollisuus. Armollisuus tarkoittaa sitä, että pystyy antamaan anteeksi lähimmäiselleen, vaikka tämä olisi tehnyt ikävästikin itseä kohtaan.

Kuulostaa siltä, että kaverisi on tulkinnut tilanteen omien perusturvallisuuden puutteidensa kautta ja kärsinyt narsistisen loukkauksen. Jos hän on järkevä ihminen, kyllä hän tuosta leppyy. Saattaapa pyytää anteeksikin.

Vierailija
6/7 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävänä sen, ettei ap kutsunutkaan häntä vastavuoroisesti kummiksi omalle lapselleen.

t. 12

Vierailija
7/7 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi pyhä jysäys..

minulla on 2 lasta ja kuusi kummia yhteensä, enkä suin surminkaan haluaisi kaikkien kummien lasten kummeiksi, vaikka ovatkin kaikki läheisiä ja rakkaita ystäviä.

Huono itsetunto ja vähän kavereita tai läheisiä ihmissuhteita, kypsymätön jne. on tämä kaveri ja minulla on yksi samanmoinen, joka esim. suuttuu jos ei mennä sen lapsen synttäreille (en ole kummi hänelle), kun meillä on muuta menoa ja synttäripaikkaan tunnin matkat suuntiinsa, menisi koko päivä siinä reisussa.

Voidaan toki toiste mennä heille kylään ja mentiinkin, lahjan kanssa.

oikeasti sain kauheat tunteenpurkaukset ja syytökset niskaani kun ilmoitettiin ensin ettei päästä. Ei olisi tehnyt kauhean pahaa laittaa välejä poikki kokonaan, kun ei tuollasia riippakiviä jaksa. varsinkin kun on omakin elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan