Pidätkö ratsastusasennosta?
Kommentit (9)
Mun mielestä se on aika tylsää myös, oon ite polvillani enkä kyykyssä niinku jotkut :)
Jos siinä asennossa ottaa anaaliin niin ei satu niin paljoa minusta kun esim lähetyssaarnaajassa...
On niitä muitakin asentoja jossa nainen tekee työt.
Esmeks mä en tykkää ratsastusasennosta, mutta syliasento on tosi jees. Tai sitten 69:n tapanen asento, tai miks sitä vois sanoa, kun oon miehen päällä selkäpäin, makuulla. Sekin tuntuu hyvältä
Ihan parasta! Tuntuu parhaalta ja tunnen itseni jotenkin tosi seksikkääksi siinä;) Sitä paitsi mun mies on sitä mieltä, että siitä on kiva seksin aikana pystyy katsoo mua vähä enemmänkin kun pelkästään vaikka kasvoja=)
siinä asennossa vaan penis voi päästä niin syvälle että sattuu. Mutta onneksi itse voi säädellä, kuinka syvälle päästää menemään ;)
Ei mitään kiksejä, päinvastoin sattuu ja perkeleesti.
mielummin oon vaikka päälläni kuin tuossa asennossa.
Mutta miehet luulee, että se on se ainoa oikea asento joka naiselle.
Ootteko huomaNNEET +, usein kun näytetään seksiä tv sarjoissa, nainen on aina päällä " ratsastamassa"
Pitää ite tehä kaikki hommat ja vaan yksinkertasesti muut asennot parempia mun mielestä.
Ja mielipiteet sen mukaisia. t. mies
ja tykkään muunnella sitäkin asentoa (selin mieheen päin tai mies istuallaan ja minä ratsastan tukien käsillä hänen polviin jne.)