Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö enään voimia jatkaa?

Vierailija
04.04.2008 |

Miehelläni ollut jo aikaisemmin suhde virolaiseen naiseen ja nyt ilmeisesti taas virolaiseen naiseen, muttei samaan...mieheni ottanut lainaa aika paljonkin ilman että minä tiesin ja maksanut tämän virolaisnaisen puhelin laskuja, ostanut tämän lapselle vaatteita yms...Nyt kun nämä tulivat minun tietooni niin mieheni haluaakin olla minun kanssani....Itse olen niin shokissa näistä asioista etten tiedä mitä tehdä??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit mieheen enää luottaa?

Ja jos ei ole luottamusta, mitä enää on?

Vierailija
2/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedät jo vastauksen itse. Valitettavasti. Mun x miehellä myös suhde virolaiseen ja sit tuli suomalainen ja sit taas suomalainen ja sit erottiin. Se siitä, ei ne lopeta... ja vaikka yritettiin jatka huomasin että perusluottamus oli täysin mennyt eli ei ollut mitään mihin rakentaa enää. Oli rankkaa mut ai kun hyvä veto, siitä nyt 11vuotta. Hän jatkaa edelleen ja on eronnut seuraavastakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samantapaisessa tilanteessa. Eroaminen on rankkaa, ja ainakin minä olen joutunut kypsyttelemään sitä ajatusta itseni kanssa vähän liiankin pitkään.

Mutta kuten kolmonen sen sanoi, ellei ole luottamusta, ei ole enää mitään. Et halua elää lopun elämääsi tuollaisen miehen rinnalla. Ja valitettavasti sekin on totta, että harva niistä yhtäkkiä muuttuu erinomaisiksi (tai edes kelvollisiksi) perheenisiksi ja uskollisiksi puolisoiksi.

Jos miehesi voi tehdä sinulle noin, hän ei todennäköisesti aidosti rakasta sinua. Sen tajuaminen sattuu, mutta se myös kertoo sinulle, että on aika siirtyä eteenpäin.

Voimia!

Vierailija
4/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisena hetkenä tulee epäilys, teenkö väärin jos en jatka...ja niin hullua kuin tämä onkin niin rakastan miestäni vaikka tiedän etten halua tämän enään jatkuvan....Niin sekavaa ja tunteita raastavaa ettei löydy sanoja:(((

Vierailija
5/5 |
04.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luonnollisesti kysyin itsekkin, mutta ei kuulemma ole, vaikkakin ihmettelen miksi mieheni on ostanut tälle vaatteita yms...

Mutta näihinkin miehelläni oli vastaus, että tietää toimineensa tyhmästi ja katuu tekojaan, rakastaa minua ja lapsia kamalasti yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän