****¨^SYYS*SISSIT^***viikonloppu vk14
Kommentit (14)
Taitaa kaikki olla ulkoilemassa, kun kirjoituksia on tullut niin vähän. Me käytiin jo aamulla pihassa, Aapo nukkui ja esikoinen ajoi pyörällä. Meillä on lunta vielä paljon, mutta silti todella keväinen ilma.
Meillä on myös käytössä seisomalauta, vaikka tuo esikoinen jo 4-vuotias ja jaksaa kävellä pitkiäkin matkoja, mutta tykkää kyllä seisoskella kärryjen kyydissä. Suosittelen sitä minäkin!
Peikkoäet: luulen että olet oivaltanut aivan oikein vanhan kotikaupunkini (...here I come...). Niin ja jos ei sukua olla niin ainakin jotain kautta tuttuja löytyisi, nimittäin äitini on kotoisin sieltä sinun kaupungista (jos nyt minä oikein älysin) ja kaksi enoani siellä edelleen asuu :).
Istumisesta oli puhetta, meillä Aapo ei pysy vielä istumassa kuin hetken ja sitten on naamallaan. Nyt Aaponen syö varpaitaan tuossa sitterissä, aika huvittavan näköistä. Pysyykö muuten muiden pikkuisilla sukat jalassa? Meillä ei yhtään, sukkia on pitkin taloa...
Rakkausvauvan miehen kuvalle ei voinut olla nauramatta :).
Jondeliini oli menossa viettämään laatuaikaa miehen kanssa. Minun pitäisi myös varata meillä lennot ja majoitus Skotlantiin toukokuulle. Olisi tarkoitus viettää pidennetty viikonloppu to-ma miehen kanssa. Lennän sitten yksin takaisin kotiin ja mies jää sinne vielä töihin. Lapsukaiset pääsevät mummon ja ukin hoiviin.
Nyt pienimmälle antamaan ruokaa...
Juhon mamma ja huutava Aapo 250907
Tässä edelliset:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=ASC&m=12819556&p=2&tmo…
Tosiaan, olemme ulkoilleet ja kohta ulkoillaan taas uudelleen. Ihana ilma, ja mieli on kepoisa, kun on tavattu tuttuja mammoja ja lasten leikit sujuivat!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja toipumisia kaikille kipeileville!
apinaemo ja oona, joka syö mustekynää...
Piti kirjoitella jo aamusta mutta sitten tuli taas sählinkiä.
IHANA ilma ollu koko viikon.Oon taas haravoinut koko viikon(koko talven)paitsi nyt kun olen kipeä täytyy ottaa iisimmin.täällä eteläisessä suomessa on ihan kevät:)))Tosi kiva että tässä vaiheessa kevättä olen saanut tuon suuren haravoimis urakan jo suoritettua loppuun ja nyt sitten vaan siistin pihamaan kera voi keskittyä kunnolla kevään tuloon:)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1867688.jpg
Aada on vieläkin kipeä.Ei ole kuumetta mutta räkää valuu ja ääni on käheä ja yskittää;((
Mulla nyt taas hiukan parempi mutta illat ja aamut ne on kaikista kamalimmat.
Piti lähteä kaverin kanssa kävelylle tänään mutta nyt se vaihtui kahvitteluun.
Nyt taidan taas poistua.Kunhan kävin vaan vähän täällä kurkkimassa..
Hilla tänään 6kk!! =) Tosi nopsaa aika mennyt.
Vielä täällä Rovaniemellä ollaan, täällä ei oikein ilmat ole suosinu, kun oli lämmintä niin satoi vettä ja tietty sitten kaikki lumi alkoi sulaa ja tuli tosi märkää :/ Ei kivaa.. Ja tänään tuli lunta oikein urakalla. No, ensi viikolla sitten kotiudumme :)
En ole oikein ehtiny pinoja lukea, sen verta on täällä ollu paimentamista viidessä mukulassa ;)) Tahtovat alkaa tappelemaan joka asiasta kun tutuksi ovat tulleet.
Kaikille jaksuja kovasti kellä valvotaan taikka sairastellaan!! Allergia epäilyjä oli monella, jaksamisia kaikille teilleki :) Ja Fiialle tsemppiä kovasti =) On se sinulla sitten yhtäkkiä imetys loppunu..
Meidän nappulalla ei vielä ole hampuja, taitaa niitä kyllä kovasti tehdä!! Ja liikkeelle olisi kova hinku, mutta ku ei vielä pääse... Istuu aika hyvin kun tukee, mutta ei voi yksin jättää. Nukkuu edelleen yöllä heikosti, ehkä se joskus helpottaa. Imetys meillä vielä jatkuu.
Mut eipä tässä enempiä ehdi kertoilla. Laitan Hillasta kuvan jos saan ;)
http://www.aijaa.com/v.php?i=1868448.jpg
outs@ ja Hilla 4.10.
Monta kertaa on pitänyt kirjoittaa, mutta sitten on taas äitiä kaivattu. Nyt on mies kotona ja minulla takuulla aikaa palstailla, jee!
Kummasti tuntuu aina ke-pe välille kerääntyvän kaikenlaista menoa. On harrastuksia ja kyläreissuja. Tänään käytiin aamupäivällä vielä Hulluilla päivilläkin. Hyvin mahtui rattaiden kanssa pyörimään ainakin Tapiolassa. Jennille tarttui mukaan parit sukkikset, body ja t-paita.
Mä alan olla varovaisen toiveikas, että vaippaihottuma olis nyt paranemaan päin. Syyllinen saattoi olla uusi vaippamerkki. Keskiviikko iltana kävin äkkiä ostamassa tuttua Pampersia, kun peppu oli ihan kamalan ärtynyt ja tyttö itki, kun piti pesulla käydä. Toivottavasti johtui vaippamerkistä, eikä mistään ruoka-allergiasta... Viime päivät olen kyllä varmuuden vuoksi syöttänyt vain bataattia, perunaa, päärynää ja riisipuuroa. Ilmakylpyjä ollaan otettu niin paljon kuin vaan mahdollista. Tänään kävin vielä ostamassa apteekista kunnon sinkkivoidetta. Nuo ruokakaupassa myytävät tuntuvat olevan ihan yhtä tyhjän kanssa. Kovin ollaan hitaasti päästy etenemään noiden liharuokien kanssa. Vähän huolestuttaa saako neiti tarpeeksi rautaa. Ehkä sitä jo huomenna uskaltaisi taas vähän possua antaa.
Hauskoja kuvia on taas ollut nähtävillä! Ihania nuo jääkiekkotutit! Kewan kalusteet ja tavarat ovat saaneet melkoista kyytiä kiinalaiseen tyyliin! Kiinan kokemusten jälkeen ei varmaan ihan pienet vastoinkäymiset Suomessa enää hetkauta. Kirahviinalla on ollut vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Huh! Uudesta Vauva-lehdestä löytyi myös tuttu Sissi. Onkohan seuraavassakin numerossa joku syyskuinen? =)
Dumleko se oli kirpparille menossa? Minäkin bongasin kärrylenkillä paikallisen MLL:n kirppari-ilmoituksen. Täytyy mennä huomenna katsastamaan tarjonta. Itsepalvelukirppareilla on korkeammat hinnat näihin " perinteisiin" kirppareihin verrattuna, joten löytöjä olisi ehkä mahdollista tehdä.
Nyt perheen pariin.... Nauttikaa viikonlopusta!
Ihania kuvia ollut taas! Piti kommentoida kaikenlaista mut nyt on yhtäkkiä pää ihan tyhjä... Ainakin vauvalehessä oli taas yks sissi!!!! Eiköstä vain?
Meillä asiat on mennyt nyt niinkuin pitää. Me nyt ostetaan se asunto. Ens viikolla tehään kauppakirjat sun muut. Saatiin hinnasta pois 12 000,- eli noin 8 %.Ihan hyvin mun mielestä. Kesäkuussa sitten pääästään muuttamaan sinne. Tänään käytiin ostamassa jo uudet mekanismi nojatuolit ja huomena ois tarkotus käydä ostamassa/tilaamassa ruokaryhmä ja sohva. Muuta ei sitten varmaan hankita. Muut huonekalut on sen verta uusia ettei tartte ostaa. Ja remppaa ei aiota tehä yhtään. Vaihetaan tapetteja sit joskus, jos on tarvis ja pikkuhiljaa. Onneks asunto oli niin hyvässä kunnossa ettei mitään tartte tehäkkään.
Kyllä on ihana päästä muuttamaan omaan asuntoon jossa on oma piha ja muutama marjapensaskin. Kesäks 2009 sit hommataan poitsulle oma hiekkalaatikko ja keinut. Ei varmaan ole tälle kesälle vielä niin akuutit. Ainut mikä harmittaa, on se et nyt oon täällä saanu paljon ystäviä ja sieltä alueelta en juurikaan tunne ketään... No enköhän mä saa uusia ystäviä ja ainahan pääsen tänne kyläileen kun kerta auto on. Kävellen en viitti kulkea kun näm alueet on ihan eri puolilla kaupunkia ja kilometrejä kertyy.
Mut nyt menävä.Ei taho Vesli oikein nukahtaa. Ottaisko mahasta? Käytiin nimittäin meksikolaisessa syömässä tänään ja mä sain mennä suoraan istuskeleen vessaan, kun palasimme kotiin...
Mukavaa viikonloppua kaikille!!!
Nopsaan kun mies katsoo formula extraa :)
Oikein paljon onnea Umalle talokaupoista!!! Eikös se sitten ole omakotitalo mihin muutatte? Ihanaa kun saa ostella uusia huonekaluja ja on TILAA ja oma piha!!!! Me ollaan siirretty taas sitä meidän muuttoa.. Syksyyn menee kun ei millään jakseta alkaa remonttia ja myyntiä just nyt. Tosin Vantaalla olis niin meille täydellinen talo myynnissä eikä hintakaan ole ihan hirveä.. 250 000.. On se paljon, mut näillä nurkilla taas kuitenkin aika vähän. Se on täysin uudistettu, siis pinnat ja kaikki teknikka yms.. Arkkitehdin suunnittelema remppa joten on sitten niin hemmetin tyylikäs että huhhuh!! Vähän ehkä liiankin kylmän tyylikäs, mutta omilla kalusteilla siitä saisi kyllä kodikkaan. Mutta mutta. Taitaa tulla vähän liian äkkiä kun tämä pitäisi tietyti ensin pistää edes myyntiin :(. Ja toisaalta mietityttää tuo hintakin vähän. Siis että mikähän siinä sitten on vikana kun on noin " halpa" . Viikonloppuna mietitään mitä tehdään, mutta luultavasti odotetaan sit sinne syksyyn, vaikkei millään malttaisi. Jos tuo talo on meitä varten niin se on myynnissä vielä silloinkin. Nyt kun häihin on enää pari kuukautta niin parempi olla ottamatta muita juttuja siihen väliin. Mä vaan olen niin tuuliviiri että kaiken pitäs tapahtua heti!
Tein mä tosin tästä nykyisestäkin tarjouksen ennenkuin mun Tampereen asuntoni oli myynnissä. Vaan oli se sit silloin stressaavaakin. Olin ihan paniikissa siitä jos joudun kahden asunnon loukkuun.
Juu, kyllä me siinä vauva lehdessä oltiin. Hassua muuten etteivät olleet päivittäneet Lukan ikää..
Meillä oli tänään vauvakavereita Lukalla. Hassua miten vähän nuo penskat vielä kinnostuvat toisistaan! Vähän toki tuli Lukankin flirttailtua tytöille..
Nyt loppui se ekstra joten taidan mennä miehen kanssa sohvalle. Olen tässä mäkättänyt hänen netissä istumisestaan parina iltana joten ei parane tehdä samaa =)
Kivaa viikonloppua kaikille!
Onnea Umalle ja perheelle talokaupoista! Yllättävän nopeasti se sitten kävi. Vinkkinä, että ensi kesälle Vesli tykkäis varmaan vauvakeinusta! Meillä sellainen jo on pihassa ja Oona istuu siinä jo nyt mielellään. Pieni hiekkalaatikkokin meillä on. Saa nähdä, miten hiekka neidille kesällä maistuu. Tosin se ei kyllä vielä ensi kesänä ole varmaan suuri hitti, ilmankin pärjää.
Pitääkö mun nyt taas rynnätä ostamaan tuo Vauva-lehti, kun siellä Luksutin poksottaa... Kohta menis edullisemmaksi tilata.
Kyllä muuten on liikkuvaista tämä meidän sissiporukka. Meidän neiti on kääntynyt ja pyörinyt ja hyörinyt jo kuukausia, mutta ei vielä ryömi. On nyt oppinut tulemaan sitteristä pois silleen hallitusti. Tuo puhepuoli on ollut selvästi pinnalla nyt, kun tulee vaikka mitä ja äiti ja äitä on tullut jo viikkoja. Eikä istu tuetta, mutta muutkin ovat istuneet vasta sitten myöhemmin, kun jo konttailevat vauhdilla.
Tänään meillä on sitten se kirppispäivä siellä typykän nurkilla. Mennään retkelle koko poppoo pyöräillen ja vaunuillen. Meidän reipas 2-vuotiaskin (kohta jo kolme) lähtee pyörällä! On reipas menijä. katsotaan mitä kaikkea tarttuu mukaan.
Dumle, joko olet käynyt kirpparilla myymässä? Minä järkkään perinteisesti pihakirppiksen taloyhtiölle tuossa kuukauden päästä. Saas nähdä kuinka kauppa käy, mutta kivaa meillä on ainakin ollut ja on vaihdeltu kamoja sitten keskenämme. lapsetkin ovat innostuneet, kun ovat myyneet leluja ja kirjoja omasta pöydästä. Olen luvannut että niillä tienatuilla rahoilla voidaan sitten ostaa jotain kivaa heille, siis lelu...
Mukavaa viikonlopun jatkoa, nyt Oona kaivannee tisua.
apinaemo ja oona 0709, ihan kohta 7 kk
Hulinaa riittänyt nyt vaihteeksi täälläkin päässä. Kaupungilla vierähti torstai päivä - Minjalle kevät popot ja Mennille kesä/kevät vaatteita. Perjantai ulkoillen ja illalla kiertelin yksinäni kauppoja. Niin ja joka välissä kun kerkiää niin Elixiaan livahdan :D
Aadalla taitaa olla täysin sama tauti kuin Mennillä - Menni siis taas huonompaan suuntaan mennyt, räkä valuu solkenaan ja kova yskä. Molemmat tytöt saa tällä hetkellä yskänlääkettä. Viime yö oli kyllä rikkonaisin ikinä. Menni nukku vain pystyssä, eli sylissä.. Pikkasen lämpökin oli aamulla noussut.
Kirahviina - Innostuitko varaamaan pöytää kirpparilta..? " Kiva" maito-episopi teillä oli. Kaikkea ne lapset aina keksiikin.
Kewan kirjoituksia luen aina suurella mielenkiinnolla, kun niin erilaisessa kulttuurissa tällä hetkellä elät. Kesähän onneks lähenee ja paluu Suomeen taitaa olla mielissä.
Risellalle jaksuja uhmakkaan neidin kanssa. Muistelen että Minjalla oli sama homma n. 5-vuotiaana ja nyt taas kun 7 vuotta lähenee. Tänään onkin kotiarestissa, kun ei eilen tullut sisälle pihalta sovittuun aikaan ja ilman kypärääkin ajoi pyörällä!
Leikkimökin kunnostuksia oli Vm:llä ja Peikkoäetillä. Olis ihanaa kun olis oma piha ja siinä lapsille leikkimökki. Meillä oli kotona leikkimökki, jossa muistan monet leikit leikkineeni. Isompana oltiin kavereiden kanssa kesäisin yötäkin leikkimökissä. Minja kerkes hetken leikkimään samassa mökissä, ennen kuin muutettiin pois kotitalostani tänne.
Uma - Onnittelut talokaupoista! Ihana sisustaa uutta kotia :D Oon kade. Ehkä tuleva muutto antaa tekemistä siksi aikaa kun mies on poissa. Se vauvakeinu vois olla Veslille kiva kesäks. Harmi kun meillä ei saa mihinkään sellasta.
Vm - Synttäreille: muffinseja, suolainen piirakka, mokkapalat, coctailpiirakat ja munavoi..... Tälläisiä tuli mieleen.
Hauskoja kannatus-tutteja oli Olivialla ja Aadalla. Olivialla näytti olevan sama tunika kuin Mennillä :) Ja Hilla muistutti kovasti kasvopiirteiltään Menniä, päänmuoto, hiustenmäärä, posket ja hymy :)
Istumisesta - Menni istuu jo aikasta tukevasti, ihan ilman valvontaa ei voi jättää. Mutta esim. neuvolan eteisessä kun kenkiä laitoin itse jalkaa, Menni odotti istuen vieressä ja kyllä jos sen vieressä ole niin ihan lattiallakin nököttelee. Pikkasen älyää jo ottaa käsillä vastaan kun meinaa keikahtaa nurin. Eli kyllä se melkein jo istuu! Rattailla ollaan kärrytelty jo useamman kerran ihan situma-asennossa!
Pieniä kymysyksiä vuorostaan minulta!
Oletteko antaneet sormiruokaa ja mitä sellaista? Meillä lähinnä porkkana, kurkku ja joku kova leipä käytössä. Pöydässä saa myös riisimuroja suukkuun.
Ja sitten potta-asiaa, meinaatteko jo aloitella harjoitteluja :D
Sisaruudesta ollut muutamia jutusteluja. Musta on ihana seurata Menni ja Minjan välistä sisarrakkautta. Minja on niin ihanan iso, että leikittää Menniä hienosti. Saa myös jo nostella ja käännellä lattia tasolla Menniä. Ja se ilo ja riemu mitä noiden kahden välillä on, sitä on joskus vaikea edes käsittää kuinka tärkeitä ne on toisilleen. Nautin täysin tästä isommasta ikäerosta lapsilla.
Päivä päivältä enemmän Menni liikkuu - Nyt löytyy johdot, lehdet ja pistorasiat, myös nojatuolin jalka jostain syystä kiehtoo :) Konttausasentoon nousee ja siitä heittäytyy masulleen. Myös tuo seisominen ois kiva juttu. Kanalla aloiteltiin lihat ja maistuu Mennille. Puuro vaihtui meilläkin riisipuuroon, kun alkoi kyllästyä kauraan.
No joo, ois ollut vielä vaikka ja mitä kommentoitavaa. Mutta mun ruoka jäähtyy, mies tuli grillin kautta kotia ja Mennikin simahti sopivasti tähän sylkkyyn. Apianaemo, kirppis on ens viikon sunnuntaina.
Dumle ja Menni vielä toipilas.
Käytiin muuten 6kk neuvolassa ja mitat oli pyöreästi 7,2kg ja 69cm, pituutta oli tullut tosi paljon ja painoa vähempi. Kovasti sai kehuja lelujen käsittelystä ja istumataidosta. Iloinen nauravainen ja tarkkaavainen neiti!
Dumle kyseli potasta ja sormiruuasta. Jenni sai eilen ekaa kertaa nakerrella porkkanaa, mutta ei jaksanut siitä ihan kovasti innostua. Muuta ei olla vielä kokeiltu. Potta on vasta käväissyt mielessä. Toisaalta vois kokeilla, sillä tyttö kakkaa lähes aina syötyään. Saattais jopa osua pottaan, jos heti ruokailun jälkeen nostaisi hetkeksi potalle. Täytyypä harkita.
Umalle onnittelut talokaupoista! Apinaemon Oona osaa jo huudella äitiä, hienoa! Meillä taitaa tuo puhe jäädä liikkumisen jalkoihin. Luulen, että sanoja saadaan odotella vielä pitkään. Eteenpäin sen sijaan mennään konttaamisen ja ryömimisen sekatekniikalla. Nopeasti neiti kyllä vielä väsyy. Taitaa olla vähän työläs tekniikka. Istuminen on jo lähellä. Työntää itsensä konttausasennosta sellaiseen puoli-istuvaan könötykseen. Ehkä se selkäkin siitä kohta suoristuu.
Kävin eilen siellä MLL:n kirpparilla ja tein valtavasti löytöjä! Iso kassillinen vaatetta tarttui mukaan. Hinnat oli varsin kohtuulliset. Toiset myi todella halvalla ja muutama pyysi sitten enemmän hintaa. Kivoja lelujakin oli myynnissä, mutta sorruin ostamaa vain yhden puisen palapelin.
Meillä hajosi pyykkikone perjantaina. Ikää masiinalla on jo 10 vuotta, joten osasin vähän odotellakin koneen uupumista pyykin lisääntyneeseen määrään. Ei tässä kuitenkaan ihan uusavuttomia olla, sillä onnistuin korjaamaan koneen ihan omin pikku kätösin! Tajusin, että koneesta on hihna poikki, jonka sitten onnistuin muutaman voimasanan avulla vaihtamaan uuteen! Ainakin yhden koneellisen olen remontin jälkeen onnistuneesti pessyt. Saa nähdä kestääkö kone mun korjauksella pitempäänkin...
Nyt huudellaan parvekkeelta. Täytyy mennä!
Juu, oli eilen kiva kirppispäivä täälläkin. Tein tosi kivoja ostoksia ja nyt on hyvä fiilis. Shoppailuterapiaa kotiäidille...
Tänään oltiin synttäreillä. Oonan kamu täytti 1 vuotta. Hän jo kävelee. Me tullaan perässä. Hassua että tässä vaiheessa tuo ikäero tuntuu tosi isolta, mutta silti menevät yhtaikaa kouluun ja ero on (toivon mukaan) tasoittunut.
Nyt tungetaan my little pony -lehteä nenän eteen. kai sitä on luettava.
Heips vaan,
apinaemo ja oona 0709, huomenna siis tasan 7 kk
Viikonloppu taas hujahatanut perheen kesken! Tänään meillä kävi äitini ja veljeni kuka on armeijan leivissä päivällä syömässä, tein ihanaa meksikolaista ruokaa, nam;) ja myöhemmin kävi vielä miehen äiti eli adoran toinen mummo adoraa katsomassa. Huomasin tänään että adoralle on puhjennut kolmas hammas:0 ylös kulmahammas, alhaalla on ollut jo kaksi kuukautta kaksi alaetuhammasta. Kohta voi antaa jo ihan oikeaa puresketavaakin kun hampaita alkaa löytyä enemmän:) Perjantaina keksittiin konttamien ihan kunnolla, menee jo sellaisia parin metrin matkoja konttaamalla ja kovati yrittää jo nousta ylös, tv-tasoa vasten kurottelee;toisella kädellä ottaa kiinni ja yrittää vetää itseään ylös. Pinnasängystä piti pohjakin laskea puoleen väliin, kun eilen aamulla herättyään oli käynyt siellä konttausharjoituksiin:)
Kysymys teille ketkä valmistette vauvoille itse soseet: mitä mausteita olette käyttäneet? esim jotain yrttejä? Minä teen kasvisoseet itse, varsinkin nyt kun on noita allergiaepäilyjä ja ruokavalio on aika niukka haluaisin vähän jotain vaihtelua siihen ja ajattelin että ehkä maustaminen olisi hyvä juttu?!
Umalle piti muuten kommentoida siitä teidän allergiatestistä;vauvoilla ei useinkaan näy noissa allergiatesteissä mitään vaikka allergia olisikin. Meilläkin otettiin verikokeella tuo maitoallergia-testi ja siinä ei näkynyt mitään ja silti on lähes 99% varmaa että tytöllä se on. Ainut millä sen voi varmasti selvittää on olla altistamatta vauvaa mieluiten kolmekin viikkoa maidolle. Niin ja onnea teille hirmuisesti myös talokaupoista:) Ihanaa kun saatte oman pihan, siitä minäkin haaveilen! Vaikka nykyinen kotimme on juuri sellainen minkä haluan kotini olevan, remontoitu juuri meidän näköiseksi, silti olisi ihana saada joku päivä oma piha.
Muutakin piti varmaan kommentoida, mutta pää lyö tyhjää.. Sohvalle siis miehen kainaloon!
ladorada ja adora-kolme hammasta!
sitä siis tämä päivä sisältänyt. Puuh.
On kyllä kovia liikkumaan nämä syyskuiset, noin yleisesti ottaen!
Ja sanoja tulee muutamilla - Huips, kun olette taitavia sissit :D
Jokos Aada on parantunut? Menni on parempaan päin :) Yskää ei enää, mutta nenä valuu edelleen. Saa nähä miten nukkuu tämän yön tukkoisen nenänsä kanssa! Nenäletkut ja keittosuolatipat on valmiina odottamassa..
Ladorada - Oon ajatellu, sitten kun mausteiden aika tulee että ainakin timjamia ja laakerinlehteä vois käyttää. Muistelen et joku jo niitä mausteita käyttikin (Risella, levinia?). Oiskohan siis muilla lisä vinkkejä?
Huomenna arki palaa taas. Valitettavasti myös joudun miehen töitten takia kuskaamaan Minjaa eskariin Mennin kanssa, aikaisia aamuja siis.. No ne loppupelissä kuitenkin kivasti rytmittää päivää ja saa päivän touhut sopivasti aluilleen..
Öitä toivotellen Dumle ja Menni joka on jo kyllä unten mailla
Taas perjantai, kylläpäs on viikko mennyt nopsaan!! Ulkona ollut aivan mielettömät ilmat ja ulkoiltu ollaan paljon. Adora ollut tunnin unillaan, eilen taas nukkui päiväunia toosi huonsti, olisiko niin kiire opetella konttausta ettei malta edes nukkua?? Eilen otti neljä konttausaskelta putkeen ja koko aamun taas harjoitteli! Ei viitsisi ryömiä enää yhtään. Nyt saa kyllä olla vahtimassa koko ajan, käy repimässä kaikki lehdet mihin ylettää ja pyykkejä on myös kiva kiskoa maahan:) Niin nopeasti on kyllä aika mennyt ja pienestä vauvasta tullut " iso" , ettei itse meinaa uskoa. Ystävälläni on tämän viikon sunnuntaina laskettuaika, näinköhän vauvakuumetta pukkaa kun tuon pikkuisen nyytin näen?! Raskaana voisin olla vaikka koko ajan, se oli niin ihanaa aikaa, ei juurikaan mitään vaivoja koko raskausaikana, mutta nuo yöheräilyt kyllä on raskaita.. Jos joku muu hoitaisi ne voisin vaikka toisen halutakin!
Uma on tutustunut torey haydenin kirjoihin. Minä olen lukenut varmaankin kaikki hänen kirjansa ja pidän kyllä hänen tyylistään kirjoittaa, vaikka aika rankkaa luettavaa kyllä ovatkin.
Töistäkin jo soitettiin milloin olen palaamassa sinne.. Kesäkuun lopussa loppuu äippäloma ja siihen pidän lomat päälle, joten elokuun alussa pitäisi töihin palata. Onneksi saa vielä kesän olla kotona! Toivottavasti tulisi oikein lämmin kesä;olen oikein kesä ihminen ja rakastan auringonottoa ja kesää yleesäkin!
Nyt pitää mennä laittamaan naama kutoon, että pääsemme lähtemään minun isovanhemmille kun adora herää. Eilen käytiin toisella mummollani ja tänään vuorossa toinen! Asuvat samassa talossa molemman isovanhemmat ihan melkein meidän naapurissa. Ilahtuvat kovasti kun adoran kanssa käymme heitä tervehtimässä:)
Ihanaa viikonloppua kaikille!!
ladorada ja adora 6kk 1vko