Sponsoroiko sun mies sinua?
Kommentit (16)
on vienyt minut ravintolaan ja maksoi kaiken, kamalaa :P
Avioliitossa on elatusvelvollisuus, mutta liian suuria rahalahjoja ei saa kuulemma antaa. Ennen avioliittoa ja lapsia taisi joskus suurempi tuloisena " sponsoroida" matkoja yms.
Seuraavat viisi vuotta minä sponsoroin enemmän, koska mies opiskelee.
Olen ulkomailla kotirouvana enkä saa mistään mitään.
Mieheni elättää minut.
..elämä on valintoja täynnä..:)
Nyt eletään aika kivasti, rahaa on kaikkeen tarpeelliseen ja vähän ylikin.
Näin kotiäitinä ei hirveästi muita vaihtoehtoja ole.
Juoppolalli juo omat rahansa ja sitten vielä minun
Tai oikeastaan ei itse maksa, vaan käyn kaivamassa sponsorointiviikkorahan suoraan kukkarosta.
Valmistun pian yliopistosta, mutta en ole vielä suunnitellut meneväni työelämään. Mieheni mielestä minun ei ole pakko mennä töihin jos en halua.
Jos menot suhteutetaan tuloihin ja mies maksaa enemmän kuin minä, onko se miehen osalta sponssausta? Vaiko tasapuolisuutta?
Vierailija:
...no joo, meillä on semmoinen sponsorisopimus, jota " avioliittotodistukseksi" kutsutaan. Mäkin sponsoroin häntä.
Täällä kanssa tuo samainen paperi.
ollaan siis oikein hutsupariskunta.
Miksi ihmeessä hänen ylipäätään täytyi alkaa selitellä jollekin toimittajalle raha-asioitaan? Antoi itsestään sillä todella hölmön kuvan. Sehän on ihan itsestään selvää että jos naisen tulot on nolla euroa, taustalla on joku elättäjämies.
...no joo, meillä on semmoinen sponsorisopimus, jota " avioliittotodistukseksi" kutsutaan. Mäkin sponsoroin häntä.