Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kielletty yhdistelmä olla uskovainen ja onnellinen? Minä olen tällainen, haluatteko teilata minut?

Vierailija
03.04.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan vapaasti. Enkä usko, että olet ainoa. Mutta on ymmärrettävä, etteivät nämä uskontojen uhrit ole olleet samassa tilanteessa.

Vierailija
2/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori näin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se uskovaisten suvaitsevaisuus nähdään. Jos joku on laumasta lähtenyt, on tämä " holhouksen tarpeessa" . Ihan missä tahansa ihmisryhmässä voidaan kiusata toista. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Uhria ei saisi koskaan syyllistää.

Vierailija
4/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen olen ihan muuten vain mutta erityisesti olen onnellinen uskosta.

Ja sinä ateisti, kiva jos sinäkin olet onnellinen!

Vierailija
5/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä se uskovaisten suvaitsevaisuus nähdään. Jos joku on laumasta lähtenyt, on tämä " holhouksen tarpeessa" . Ihan missä tahansa ihmisryhmässä voidaan kiusata toista. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Uhria ei saisi koskaan syyllistää.

Miksi en ottaa elämäntehtäväkseen seurata ja vainota entisiä uskonveljiään ja sisariaan? Luulisi kun kerran on eroon päässyt, ei haluaisi enää ikuna kuulla mitään ao. henkilöistä.

Mutta ei siis.. monella menee pää kokonaan sekasi ja mielenterveys järkkyy pahoin. Nehän on monet eläkkeellä.

Vierailija
6/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalju on hiusten väri.

Vierailija
7/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

he saavat ihmisiä kiusattua eläkkeelle?

Vierailija
8/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin velvollisuus on varoittaa muita, etteivät joudu samaan ansaan. Kolaripaikallekin pitää laittaa varoituskolmio ettei kukaan muu aja samaan kasaan.

Vierailija
9/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä en pysty uskoasi minulle perustelmaan. Usin saman perheen jäsenillä on sama uskonto, usein saman perheen jäsenet ovat myös ateisteja. Mistä tälläinen on tullut? Koska vanhemmat ovat opettaneet ateistisen uskonnon lapsilleen jne. Ateismi on uskoa siihen ettei jumalaa ole.

3.

Vierailija
10/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietenkin velvollisuus on varoittaa muita, etteivät joudu samaan ansaan. Kolaripaikallekin pitää laittaa varoituskolmio ettei kukaan muu aja samaan kasaan.

Niin kyse on jopa yhteiskunnallisesti vaarallisemmasta ilmiöstä kuin ao. uskonnot koskaan ovat olleet.

Vierailija
11/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos uskosi ohjaa sinun elämänvalintoja sitä mitä sinä teet, se on silloin sinun oman ateistisen vakaumuksen harjoittamista.

3.

Vierailija
12/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis eivät opeta lapsilleen uskontoa, eivät kasta heitä mihinkään uskoon jne. siksi etteivät itse usko jumalaan. Ateisitit saarnaa mielellään ateismia kaiken lisäksi eli levittävät sanomaa asiasta johon heillä ei ole täysiä perusteita muiden mielestä.

3.

Vierailija
13/13 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ateisti on perus-kristillisestä perheestä. Kävin pyhäkoulut, rippileirit sun muut. Olin kirkkokuorossa ja raamiksissa mukana. Ateisti minusta kuitenkin tuli. En opeta lapsilleni ateismia, sillä mitä siinä olisi opetettavaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi