Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette tällaisesta sotkuliinista?

Vierailija
03.04.2008 |

Ystäväni pyytää usein minua ja pientä lastani käymään heillä kahvilla, ystäväni on ihan mukava mutta hänellä on hirvittävän sotkuista. Kylpyhuoneessa saattaa olla peilikaapin päällä iso pölykerros, olohuoneessa jossain nurkassa kuukauden sanomalehdet odottamassa keräykseen vientiä, parvekkeella sama roskapussilla, keittiössä tiskejä vaikka millä mitalla ja pöydällä muruja. Eteinen varsinkin kevät aikaan pienten kivien peitossa. En pidä sotkusta enkä haluaisi enää käydä siellä, mitä sanon? Ystäväni osaa kyllä siivota, aina toisinaan hän saa siivousvimman ja siivoa kotinsa putipuhtaaksi, mutta useammin hän vain sanoo " anteeksi tämä sotku ei ole huvittanut siivota" , luulisi että aikuinen tietää että vaikka ei huvita pitää siivota, lapsia hänellä ei onneksi ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun vähän relata?

Vierailija
2/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suunnilleen yhtä sotkuista mutta en kehtaa pyytää meille ketään katselemaan kaaosta ja päivittelemään sitä sitten täällä. Epäsiisteydessä on kyllä puolensakin: kukaan kolmesta lapsestamme ei juurikaan sairasta (ehkä yksi pikku flunssa / vuosi) eikä kukaan ole allerginen millekään. Vastustuskyky on huipussaan kun on vauvasta asti ryömitty törkyn keskellä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut et jos kutsun jonkun kylään niin sit kans siivoan paikat ennen et vieraalla ois kivempi olo, eipä toteudu tällä mun kaverilla! Lisäks mulla on 3 vee poika jota en myöskään haluaisi sellaiseen likaviemäriin viedä. Sitten tää " ystävä" pyytää kahville varmaan joka viikko nyt kun on työtön,eikä silti siivoa vaikka olisi kaikki päivät aikaa. En arvostele mutta kummastelen kyllä.

Vierailija
4/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sinne kylppäriinkään on asiaa.

Talo elää tavallaan ja vieras tulee ajallaan. Eli jos ei huvita mennä älä mene, mutta elä ja anna toistenkin elää!

Vierailija
5/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kavereita. Ai niin paitsi että epäonnekseni mulla on lapsia, vaikka onkin sotkusta.

Vierailija
6/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa, mutta tuntuu että kaveri ei ollenkaan arvosta mua kun ei ole oikein koskaan siistiä, omia sukulaisia ja vanhempia varten kyllä jaksaa siivota.

Vierailija
7/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vähäjärkisten kieltä vai?

Vierailija
8/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa kuunaamaan. Ihmeen tärkeänä pitää ihminen itseään, jos hänen vierailua varten nimenomaan pitäisi kodin kiiltää. Jos ei se kiillä muutenkaan.

Vierailija
9/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oikeassa, mutta tuntuu että kaveri ei ollenkaan arvosta mua kun ei ole oikein koskaan siistiä, omia sukulaisia ja vanhempia varten kyllä jaksaa siivota.

Vierailija
10/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseksi, tuo ei kuulosta pahalta vaan ihan normaalilta. Keväällä niitä pikkukiviä tulee kenkien mukana eteiseen ja kuka sitä viitsii koko ajan imurin kanssa heilua? Murusia tulee pöydälle, mutta tarviiko sun niitä suuhus laittaa? Käyttäytyisit kuin aikuinen!

Vierailija
11/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen on jo aikamoinen sottapytty. Ei nyt luulisi olevan suuri vaiva kuljettaa roskapusseja roska-astiaan aina kun menee ulos.

Vierailija
12/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kerrosta portaita kahden pienen kanssa, toinen sylissä, toinen kädessä kiinni.. roskapussin kyllä mieluusti ottaisin siihen kolmanteen käteen, jos sellainen löytyisi.

Roskia roudaan useamman pussin aina kun on tilaisuus - eli pääsen ovesta ulos ilman lapsia. Tätä ei valitettavasti tapahdu joka päivä, tai edes joka toinen päivä.

Vierailija
13/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä USKON et kaverisi pitää sua niin hyvänä kaverina ettei sun takia tarvii siivota ja esittää...Sukulaiset onkin ihan eri juttu. Ottaisit kodin " luonnon tilan" luottamuksen osoituksena ja voithan säkin autella siellä käydessäsi häntä!!!

Vierailija
15/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen äitini kyläilyä siivoan, koska hän fanaattinen siivoushullu, jos näkee pölyhiukkasen jossain se häiritsee häntä niin että se on pakko pyyhkäistä pois---- vain hieman kärjistäen...

Mutta koskaan meillä ei " p*skaista" ole, eli jos on sanomalehtiä eteiseen pino kertynyt, pölyjä ei ole pyyhitty aikoihin, ja makuuhuoneen nokatuoli on täynnä puolipitoisia vaatteita, tai tiskialtaassa on eilisen päivän tiskit, niin minusta se ei ole paha juttu.

Ennen vieraiden tuloa pesen vessanpöntön ja vaihdan vieraspyyhkeen vessaan, +toki " isommat" korjaan 5minuutin pikasiivouksessa, mutta en todellakaan ala tuulikaappia imuroimaan tmv...!

Vierailija
16/16 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi parempi syy olla siivoamatta.