voisin ottaa hoitolapsen kesä/ heinäkuussa...
olen lomalla koko kesän, siis kesä, ja heinäkuun.
voisin ainakin osaksi aikaa vaikka ottaa hoitolapsen " lisätienestiksi" .
asun itä-vantaalla......
Kommentit (6)
Itsekin ottaisin mielelläni hoitolapsen kesäkuuksi, vaikkapa pienen koululaisen jos vanhemmilla ei ole lomaa tms.
Minulla ei ainakaan menisi kuukausi pilalle, päinvastoin!
ei ap
Ei voi tehdä mitään ex tempore. " Lähdetäänpäs ajamaan Legolandiin!" Sellaiset ovat poissuljettuja. Lapsi syö teillä, aina oltava ruuat valmiina häntä varten, ei ole oman perheen rauhaa jne.
Syö meillä, hui hurja, kyllä sitä ruokaa on ennenkin muillekin riittänyt. Kumma kun ajatellaan, että hoitolapsi olisi taakka, näin ei ole ainakaan meillä.
t: aikaisemmin vastannut, ei ap
Omat lapset on yli 3v ja alle 2v joten eivät vielä pysty ulkoilemaan keskenään vaikka maalla asummekin. Mutta jso mukana olis joku 7-10v niin jonkin aikaa voisivat hyvinkin päivittäin olla ulkona ilman aikuista ja sais itse paremmin siivottua ja tehtyä ruokaa.....
Tietenkään sen 7-10 ei ole tarkoitus leikittää/viihdyttää/varsinkaan olla vastuussa näistä lapsista.... Mutta kunhan nyt menis siinä mukana :)
tuumailin, jotta ottaisin luonnollisesti oman lapseni molemmksi kuukausiksi pois tarhasta, niin siinä olisi ehkä myös leikkikaverille tarvetta...
a-p