Lue keskustelun säännöt.
Tehdäänkö kaikissa päiväkodeissa hoitoaikasopimus?
Kommentit (2)
Suullisesti toki on hoitoajoista sovittu. Poikkeuksista ilmoitetaan edellisellä viikolla, samaten jos tarvetta iltahoitoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis on sovittu, että hoito on 7-17, mutta emme koskaan tarvitse näin pitkää aikaa.