Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin synttäreistä - MIELIPITEITÄ!

Vierailija
20.02.2008 |

Kaverini täyttää pyöreitä (30) ja kertoi pitävänsä juhlat. Ei siinä mitään outoa, mutta hän kehui löytäneensä ravintolan, joka vuokraa kabinettitiloja ilmaiseksi käyttöön eli juhlista tulee täysin ilmaiset hänelle. Hän ei aio tarjota vierailleen yhtään mitään, ei edes alkudrinkkejä tai kakkua. Seuraavassa lauseessa kertoi mitä toivoo lahjaksi.

Mitä mieltä? Menisitkö ja jos menisit niin veisitko vielä lahjan? Ravintola on suht kallis vielä.

Kerrotaan vielä, että samainen kaveri kehui juuri saaneensa palkankorotuksen eli kyse ei ole siitä, ettei olisi varaa tarjota mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, jos ei olisi erityisen läheinen.

Eräs tuttavani juhli taannoin nelikymppisiään ja kutsukortissa oli tilinumero...

Vierailija
2/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajatusmaailmoja on monia. Itse en tuota tuollaista käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuvitteletko, että hän ei aio tarjota yhtään mitään?

Vierailija
4/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui vielä miten tulee halvat juhlat. Kysyin, että miten meinaa tuoda kakun ravintolaan niin sanoi, että no eihän sitä tarvitse kun kaikki tilaa listalta mitä haluaa ja maksaa mitä tilaa. Oli tosi innoissaan kun oli löytänyt kyseisen ravintolan.

Mulle tuli vähän ikävä olo kun rahatilanne tosi huono. Sitten puhui vielä lahjoista mitä haluaa...

ap

Vierailija
5/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kehui vielä miten tulee halvat juhlat. Kysyin, että miten meinaa tuoda kakun ravintolaan niin sanoi, että no eihän sitä tarvitse kun kaikki tilaa listalta mitä haluaa ja maksaa mitä tilaa. Oli tosi innoissaan kun oli löytänyt kyseisen ravintolan.

Mulle tuli vähän ikävä olo kun rahatilanne tosi huono. Sitten puhui vielä lahjoista mitä haluaa...

ap

Hei kerrot vaan hälle, et nyt ei oo rahaa ravintolaan ja lahjaan. Musta se ei oo yhtään noloo. Mun mielestä on nolompaa toi että olettaa kavereiden maksavan kaiken ja tuovan vielä tiettyjä lahjoja. Mä en ylipäätään käsitä, miksi tarttee ruveta luetteleen mitä lahjoja haluaa. Voi sanoa, jos joku kyselee, mut mun mielestä tärkeintä on ystävien yhdessäolo eikä se mitä kukakin tuo. Jokainen aikuinen ihminen ostakoon mitä tarvitsee, lahjat on muistamista. Ja muistaminen on tärkeintä, ei se millä muistaa ja mitä se maksaa.

Halitsempit ap:lle!

Vierailija
7/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en menis tollassiin juhliin. Jos ystävä ei ymmärrä, se on hänen ongelmansa, ei sun.

Vierailija
8/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutin minua oikeasta ystävyydestä, sellaisesta, jota tämän kaverini kanssa ei ole koskaan ollut. Hänelle raha on niin hemmetin tärkeää (siis, että itse saa kaikesta korvauksen ja että esim. nyt synttärit eivät maksa mitään, mutta lahjat hienoja).

ap

ps. kiitos myös muille vastanneille!

Vierailija
9/9 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiako me nykyisin olemme? Täytän itse kesällä 40 ja olen miettinyt, järjestäisikö millaiset synttärit. Mutta jos järjestän, kuuluu siihen kohtuullinen tarjoilu ainakin kakkukahveineen ihan omaan piikkiini!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä