Mua niin raivostuttaa ku ne ticket to heavenin 2-osaiset puvut oli loppu
jo klo 12 eilen jumbon stoccalla :( olisin nii halunnu esikoiselle :(
Kommentit (29)
Todennäköisesti käytetään vain takkia, housuina farkut tmv. nimenomaan fleece-vuorillista pukua en halua, liian lämmin kesätihkuun yms.
Eilen kokeilin kastella pukua, kosteussuoja vaikutti meidän tarpeisiin täysin riittävältä.
Mielestäni hinta oli edullinen, ei tuohon hintaan oikein löydä edes takkia H&M:ltä.
en ostanut kun ajatuskin taivaslipun ostamisesta lapselleni kuvottaa.
Mutta kyllähän siellä hamstraajia oli joillakin about 10 pukua, että kyllä niitä kohta huutonetistä löytyy : )
Itse maksoin ticketin sadeasusta 43 euroa ja se kyllä pitää vettä.
Olimme ulkona toissapäivänä, täällä satoi vettä silloin ja poika konttasikin tuolla ulkona, mutta kaikki alla olleet vaatteet oli kyllä kuivat.
Eli täysin uudenveroiset. Koko taisi olla 26.
Samoin löytyy käyttämättömät Eccon nauhalliset kävelykengät kokoa (muistaakseni) 25
En ole taikauskoinen enkä edes uskovainen, mutta en pukisi lastani vaatteeseen missä lukee " ticket to heaven"
mukamas liian ison koon ostaneena... kivahan se hulluilta päiviltä haalii monta pukuu ja myydä kallimmalla eteenpäin... kyllä on ihme jengii...
vaan yrittävät myydä sen huutiksessa. Stokkalle voi palauttaa hullareiden tavaraa kaksi viikkoa ostopäivästä. Minäkin harkitsen puvun palauttamista
ticketejä ei ollut enää jäljellä kun sinne selviydyin ja reimoja oli vaan koossa 86cm. Mulla on kyllä jo vauvalle yksi reimatec, mutta ostin sen konttaukseen ja mökille. Vaunu-unille oisin halunnut reima casual-haalarin ja ticketin asun raikkaiden värien takia, esim sadekeleille kesäksi. Löytyy meiltä kyllä jo ns. kaupunkitakki, mut se on varmaan kesällä liian kuuma...