Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin raivostuttaa ku ne ticket to heavenin 2-osaiset puvut oli loppu

Vierailija
03.04.2008 |

jo klo 12 eilen jumbon stoccalla :( olisin nii halunnu esikoiselle :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamaani kokoa jäljellä, ostin liian ison puvun, mutta kai se säilyy kaapissakin

Vierailija
2/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle kävi sama juttu on aivan liian iso :( no kaipa siitä käärii sitten lahkeita ja hihoja.. Mut en voi ymmärtää et mix noi ei sit helvetti tilaa tarpeex kamaa et kaikki halukkaat saa mainosttettavan tuotteen... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin myös tuon puvun ja tiesin, että on mentävä aamusta jos sen haluaa. Kuvittelitko oikeasti, että niitä olisi ollut paljon jäljellä neljän tunnin myynnin jälkeen?

Vierailija
4/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosin yleensä stoccalla hulluilla päivillä tuolla kassan takana.. nyt olen hoitovapaalla sieltä.. no pitää sit ens syksynä laittaa herätyskello soimaan jos jotain haluaa.. tai sitten meen takas duuniin niin enköhän ole siellä ekana :) p. s on toi mun mielestä silti törkeää tilata ihan liian pieniä eriä!!! ja nyt ymmärään miksi ne asiakkaat sielllä valittavat... t. ap

Vierailija
5/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaatuisia pukuja saa muualtakin 30 eurolla.

Ei noin halvalla saa mitään kunnollista. Hae marketista Lassien haalari ja varmasti on ainakin yhtä hyvä.

Vierailija
6/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitsisin raahautua minkään kaupan oven taakse klo 8. Yks ulkoilupuku, c´moon, nyt realiteetit kehiin!

Vierailija
7/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se täytyy vain saada kun kaikki muutkin haluavat sen. Kyllä Stockan omistajat käärivät hyvät rahat.

Vierailija
8/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka huutonetistä käytetty Reimatecin kaksiosainen puku, saat paljon paremman ja suht edullisesti.

Vierailija
9/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu. Huonolaatuinen asu muuta en sano

Vierailija
10/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumat revenneet jne.. Ja myyjä sanoi Stockalla, että puku ei todellakaan pidä vettä, tarvitsette siis sadevaatteet puvun päälle, jos haluatte niitä sadesäällä pitää. Ja mitä itse pukua hieman katselin ja tunnustelin, niin olipa hepposta materiaalia... tuulipuvun kaltaista, tulee varmasti helposti reikiä.

Olen samaa mieltä, kuin joku edellinen, Lassie kestää paremmin ja moni muu puku pitää vielä paremmin vettäkin.

Ei kannata harmitella, että ei saanut pukua, niitä löytyy muualta, parempiakin ja varmasti samalla hinnalla!

Vierailija
11/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistaa nuotiolla makkaraa Ticketin puku päällä. Yksi kipínä nuotiosta ja puku lehahtaa tuleen ja sulaa lapsen päälle.

Vierailija
12/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin niitä oli vielä reilusti... =) Jäin silti harmittelemaan, että en ostanut isommalle pojalle myös toista pukua.

Kävin tänään aamupäivällä taas Jumbossa ja sain " kassan takaa" Ticketin puvun, joka oli eilen illalla palautettu. Ja se oli juuri kaipaamaani väriä ja kokoa! En ollut uskoa hyvää tuuriani; meille siis saatiin vielä tänään Ticketin puku. =)

Vierailija
13/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan, oli väärää kokoa

Vierailija
14/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haluamaani kokoa jäljellä, ostin liian ison puvun, mutta kai se säilyy kaapissakin

Paitsi jos halusit pinkin, niitä joko ei ollut ollenkaan pienintä kokoa tai menivät ekaksi.

Vierailija
15/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jengiä, kun jaksaa nähdä vaivaa ja haukkua. Ei tarvi ostaa jos on huono. Mä hain, koska viimevuonna ostettu kesti tosi hyvin.

Vierailija
16/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täällä pohjoisessa ollaan vähän " viileempiä" ;)

Vierailija
17/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä olisi pitänyt katsoa vauvapuolen rekistä, oliko siellä? Pyörin vain isompien lasten vaatepuolelle ja siellä pienin koko oli 104

Vierailija
18/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään ko. puvun siskontytölle, kun tarvitsee kuulemma ulkoilupukua. Mielestäni puku on huolimattomasti ommeltu ja lerpakkeen oloinen (meillä käytössä Rain set fleesevuorella).

En oikein itse osaa ajatella tuollaiselle puvulle kuin hyvin lyhyen käyttöiän verrattuna tuollaiseen irroitettavalla fleesellä olevaan versioon.

Sitä paitsi - monilla on sitten hiekkiksellä nuo samanlaiset päällä, ei sekään kivaa ole.

Vierailija
19/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ne Ticketitkin voinu ostaa, mutta ehei, en todellakaan osta mitään turhaa. Kangas oli todellakin ohutta, sanoisinko että asu oli tuulipuku. Ei mielestäni kannata jäädä harmittelemaan, jos puku jäi saamatta.

Näin monesti sellaista toimintaa, että ensimmäiset nappaa hirveen kasan erikokosia ja värisiä pukuja / muita vaatteita kärryn täydeltä, sit siirtyy valikoimaan niistä ostamisen arvoiset vähän sivuummalla. No, siitäpä vain.

Saa noita tuulipukuja parempia halvemmallakin. Mun pojalla on Haloselta 20 eurolla ostettu tosi kivannäkönen puku, joka vaikuttaa paljn kestävämmältä kuin tuo Ticket.

Vierailija
20/29 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Reimatec:in olisi saanut tuohon hintaan niin sitten olisin vaivautunut menemään paikalle.